Milloin olet viimeksi pitänyt kädessäsi c-kasettia?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tänään viimeksi. Kuuntelen itse hengellisiä c-kaseteilta ja juuri nyt yksi lapsistani kuuntelee "uskollisia ystäviä", kasetilta ja seuraa kirjasta. Minäkin tykkään kuunnella noita kertomuksia.
Vanhat hengelliset laulut on kyllä omasta mielestä parhaita 😊
T. 36 -v nainen
Etsimme myös kirppareilta näitä vanhoja kasetteja, olemme löytäneetkin niitä paljon. Sitten kuuntelemme niitä ja annamme myös eteenpäin, jos joku tahtoo kuunnella hengellisiä puheita ja lauluja. Viimeksi annoimme yhdelle vanhalle alkoholistille, mankan ja kasetteja.
Jumala johdatti hänen luo erään kerran, hän oli kiinnostunut kuulemaan Jeesuksesta. Sitten kävi niin että hän yhtäkkiä katosi.
Löysimme hänet myöhemmin toiselta paikkakunnalta ja saimme kuulla hänen sairastavan keuhkosyöpää.
Pidimme yhteyttä ja kävimme hänen luonaan juttelemassa ja rukoilemassa.
Josain vaiheessa hän ei enää vastannut soittoihin ja kun lopulta päätimme mennä katsomaan häntä, niin saimme naapuriltaan kuulla että oli kuollut.
Meidän antamaa mankkaa ja kasetteja ei löytynyt enää mistään. Ehkä joku oli heittänyt roskiin tai ottanut itelleen kun se asunto oli käyty tyhjentämässä...toivon tietysti että joku nyt kuuntelisi niitä kasetteja ja saisi tulla vaikka uskoon sitä kautta.
Voisin pitää vaikka juuri nyt. Niitä on kasa tuossa vieressä. Kaverilta saatuja , joista pitäisi löytää joitakin tiettyjä itse äänitettyjä juttuja.
Kyllähän niitä silloin tällöin tulee pideltyä.
Myydäänkö tyhjiä c-kasetteja vielä jossain?
Kylllä mä muistan frööpelin palikat lapsena oli kädessä ja mieeetin että missäköhän se steen christenseen piiileksiiin niin itseasiassa samassa kaupunginhotelllissa juuuri silloin kun mietin. Jäänyt elävästi mieleen.