Tv-lääkäri Pippa Laukka poseeraa yllättäen alasti HS:ssä - paljastaa totuuden vartalostaan ja ulkonäöstään: "Moni epäilee, etteivät ne ole aidot"
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Että tämmöstä. Olin aika pettynyt, että siis hänkinkö? Kuka seuraavaksi haluaa paljastaa itsensä. Eikö ole nykyisin omat kanavat, fancy jotain. Just alastonkuvien takia en osta lehtiä. En halua nähdä alastomuutta, sillä minua se ahdistaa paljon.
Minua taas ahdistaa se, miten ahdistavaksi alastomuus koetaan ja ihmiset häpeää itseään, piilottelee jne.
Minua häiritsee sellainenkin, että jotkut käy uimapuku päällä saunassa!
Ihanaa, kun alastomuutta normalisoidaan!
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomanneet Olet mitä syöt -ohjelmassa, että Laukka on ilkeän oloinen kaikille naisvieraille ja myös homoille, mutta kun ohjelmassa on heteromiesvieras, niin sitten piisaakiin hymyä.
Tämä tulee luonnostaan heteronaisille. Ei itse varmaan huomaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä hakee tällä alastonkuvallaan?
Näyttää läskeille mallia ja harrastaa triathlonia.
Ei hän nyt missään täydellisessä kunnossa ole itsekään
Todella hyvässä ikäisekseen!
Muuten kiva nakukuva mutta siitä näkee, kuinka Pippa on vuosikaudet vanhanaikaisesti vetänyt vatsaa sisään täysin paniikissa, eikä ole treenannut syviä vatsalihaksia. Nyt ne ylävatsan lihakset tuskin rentoutuvat koskaan. Sitten voi mitata vyötärönympärystään juuri siitä kuopan kohdalta ja kuvitella olevansa hoikempi kuin onkaan.
Tuota vatsan mallia näkee normaalisti enää 1960-luvulla otetuissa valokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsekkaat kasvot. Linkkejä tissikuvaan?
Tissejä ei näy tuossa jutun kuvassa mutta roikkuvan pepun sivuprofiili on esillä
https://hs.mediadelivery.fi/img/658/409df99f12d94fdf84c87d72842cfabe.jp…
Upea nainen. Heittämällä kymmenen vuotta nuoremman oloinen, upea body ja kaunotar muutenkin!
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen tuo Pippa♡ nautin siitä kun hän servaa lihavia kehopositiivisia feministejä :D
Mitä on servata? Taas kerran: kehopositiivisuus EI tarkoita lihavuutta eikä lihavuuden ihannointia. Pippakin on todennut että kehopositiivisuudessa paljon hyvää. Feminismi ei myöskään liity mihinkään tiettyy ruumiinrakenteeseen, eikä sukupuoleen. Itse olin feministi jo pikkulapsena. Feminismi on minulle tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että tämmöstä. Olin aika pettynyt, että siis hänkinkö? Kuka seuraavaksi haluaa paljastaa itsensä. Eikö ole nykyisin omat kanavat, fancy jotain. Just alastonkuvien takia en osta lehtiä. En halua nähdä alastomuutta, sillä minua se ahdistaa paljon.
Minua taas ahdistaa se, miten ahdistavaksi alastomuus koetaan ja ihmiset häpeää itseään, piilottelee jne.
Minua häiritsee sellainenkin, että jotkut käy uimapuku päällä saunassa!Ihanaa, kun alastomuutta normalisoidaan!
En käy saunassa, mutta jos kävisin ja siellä olisi muita, tottakai laittaisin esim.pyyhkeen suojaksi. Mua häiritsee kun alastomuutta tuputetaan väkisin.
Naisen tulisi olla olla alastomanakin poseeratessaan varpaillaan, ikään olisi korkokengät edelleen jalassa, niin olisi naisellisempi.
Onko tuo etunimi oikeasti Pippa? Toivottavasti ei käy paljon Ruotsinmaalla. 😂
Tarkoittaa jotain härskiä.
Ja väliäkö tuolla, onhan Ruotsissakin esim. nimi Elin. 😁
Ei ole oikea nimi. Pirjo muistaakseni on ja jossain vaiheessa on sen vaihtanut. Sukunimi oli myös aikoinaan joku ihan tavallinen. Yleislääkärinä, kun otti vuosia sitten vastaan...
Pipan oikea nimi oli aikaisemmin Pirkko-Liisa.
Oliko se neljä koronaan kuollutta siellä sen johtamassa hoitokodissa Vihdissä. Ei vissiin ehtinyt ohjeistamaan siellä kun oli tärkeämpää nakuposeerata Hesarissa.
Vierailija kirjoitti:
Pian 2021 kirjoitti:
Täti on kovin tyytyväinen itseensä,mikäpä siinä,ei se kiellettyä ole. Sen verran voisi tulla meitä katsojia vastaan,että hankkisi stylistin....ja vaihtaisi edes k a m p a a j a a ! Kaikenmaailman kökköjä ylänutturoita ja letitettyjä kakkaroita päälaella...kun omaa makua ei ole,niin ei niitä mokiakaan pysty millään näkemään.
Hänellähän on nimenomaan hieno tukka, etenkin ikäisekseen!
Suurimmalla osalla ton ikäisistä on joku mummotukka tai muuten kamala lyhyt kynitty, ”pirtsakka” hirvitys joka vain vanhentaa kantajaansa ja korostaa ikääntymisen merkkejä.
Hieno? Kerran katsoin sarjaa, melkein sokaistuin kun megavaalennettu palmikkokäyräsarvi huitoi ruudussa. Luonnollinen look olisi sata kertaa upeampi kuin tuollaiset kummalliset keot ja jäykät nutturat – aika vaihtaa kampaajaa. Kuin joku ukrainalaisen poliitikon Julian ja Star Trekin hahmon risteytys tuo kampaus:
Alastonkuvaa katsellessa perse jo vähän roikkuu, ja mietityttää, onkohan poslari.
Muodikkaasti sheivannut posliinin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin kiinostunut näkemään päämnisteri Sanna marinin tuossa kuukausiliite nakukuvassa. Milloin Sanna?
Ja lohipalo, nam.
Hänellähän on nimenomaan hieno tukka, etenkin ikäisekseen!
Suurimmalla osalla ton ikäisistä on joku mummotukka tai muuten kamala lyhyt kynitty, ”pirtsakka” hirvitys joka vain vanhentaa kantajaansa ja korostaa ikääntymisen merkkejä.