Kelan kautta terapiassa olleet!
Miten olette menetelleet terapian loppulausunnon kanssa? Onko terapeutti lähettänyt lausunnon suoraan Kelaan, oletteko puhelimitse tai käynnillä käyneet loppulausunnon läpi vai onko terapeutti lähettänyt sen teille esim. sähköpostiin?
Kommentit (10)
Olin kaksi vuotta ja nyt ensimmäisen kerran kuulen tästä lausunnosta. Ei siis mitään tietoa miten ovat tämän kanssa menetelleet.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaksi vuotta ja nyt ensimmäisen kerran kuulen tästä lausunnosta. Ei siis mitään tietoa miten ovat tämän kanssa menetelleet.
😂 pitäisikö itkeä vai nauraa
Siis mitä?! Olen aloittamassa terapiaa, pitäisikö tällaisesta tietää jotain?
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Enkä ole kuullutkaan.
Terapeuttini oli kaikenlaista raportointia vastaan. Todennäköisesti ei ole sellaista edes lähettänyt, muuten kuin suoritettu.
Terapeutin lausunto vaaditaan kun haetaan jatkoa toista tai kolmatta vuotta, eli eiköhän se teillä kaikilla ole toimitettu suoraan Kelaan. Itse laadin toiselle vuodelle lausunnon terapeutin kanssa ja toimitin sen kelaan hakemuksen kanssa. Kun vaihdoin terapeutin, toimitti vanha terapeutti lausunnon suoraan Kelaan.
Mulla terapeutti lähetti suoraan Kelaan
Up