Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämätön elämä ja katkeruus

Vierailija
06.12.2020 |

Minua ahdistaa oma elämätön elämä, en koe sitä millään lailla mielekkääksi. Pelkään elämää ja sen tuomia haasteita. Minulla on ollut paljon vastoinkäymisiä ja tuntuu, että en pääse eteenpäin.
Olen työtön ja perheetön, minun elämässäni ei ole mitään sisältöä.
Päivät menee siinä, kun odotan hiljaa illan taas tulevan. Olen koko ajan tietokoneella. Suurin osa aikuisiän elämästäni on mennyt samaa rataa. Täytän ensi vuonna 30v.

Elämä lipuu ohi,minäkin kyllä haluaisin siihen mukaan, mutta keinoja ei löydy.
Auttakaa ystävälliset ihmiset, olisin kiitollinen,jos joku edes vastaisi. Löytyykö muita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/24 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä pois roikkumasta ja uusi elämä johonkin joogayhteisöön tukeutuen. Ei sielläkään kaikilla mitään uraa ole. Teillä on ylellisyytenä se että on aikaa. Joogata, meditoida, noudataa ruokavaliota, katsella taivasta ja lintuja, harjoittaa keräilyä ja opiskella ihan mitä vaan kirjaston turvin. 30-vuotias on nuori ja terve. Voi olla että kohta robotit teee paljon meidän muidenkin töistä, olette vaan pioneereja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Mitä upitat, jos ap ei vastaa mihinkään vaikka ensin itkee, että vastatkaa jotain.

Taidat olla vain pöllinyt ketjun jostain 10 wuotta sitten vanhasta langasta.

Eikö niin.

Sincc

Täällä sitä sitten upittelet kellekään mitään vastaamatta. JIHAA !!

Hienoa ryötä !

Vierailija
24/24 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä haluat? mistä haaveilet? sitten vaan reippaasti pienin askelin näitä haaveita kohden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme