Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14v on alkanut seurustelemaan. Jostain syystä ajatus tuntuu vastenmieliseltä

Vierailija
06.12.2020 |

14v tyttö on alkanut seurustelemaan 16v pojan kanssa. En tiedä miksi, mutta epäilyttää. Poika vaikuttaa jotenkin luimulta, ei minulle puhu edes kysyttäessä oikein mitään. Nyt on taas käymässä ja kun tervehdin mulkaisi vain kulmien alta..

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vastenmieliseltä kuulostaa kun 14v ja nuoremmat tytötkin puhuu panemisesta. Ei ollut minun nuoruudessani asiat näin.

Miten vanha sinä oikein olet?

Minun nuoruudessa 20 vuotta sitten oli asiat juuri noin, muistan että kasiluokka oli juuri sitä levottominta aikaa, kaikki seksiin liittyvä kiinnosti hirveästi ja teini-iän kapinamieli kovimmillaan. Epäsovinnaisuus oli coolia ja kaikkia törkeyksiä siis jaeltiin puheessa ahkerasti. Harva kuitenkaan päätyi tositoimiin asti, vaikka puheet oli suuret, tosiasiassa seurustelusuhteet sisälsi lähinnä pussailua.

Olen ollut nuori suunnilleen samaan aikaan kuin sinäkin, ja muistan että oli ihan hyväksyttyä, että yläasteikäisillä tytöillä oli lukioikäisiä poikaystäviä. Puheet oli suuria, viikonloppuisin kännätessä oltiin välillä kaikkien muiden nähden kieli jonkun kurkussa eikä se edes hävettänyt myöhemmin. Uskallan väittää, että nykynuoret ovat jopa ns. kunnollisempia kuin meidän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla