Mitä maksaisit kaverillesi lastenhoidosta?
Olen viemässä 2v. ja 8kk lapsiani hoitoon ensiviikosta alkaen kaverilleni jolla on itsellään 3 ja 1v lapset. Emme ole vielä puhuneet hinnasta ja kysynkin nyt mikä teistä olisi kohtuullinen summa. Hän hoitaa lapsia noin 7-8 tuntia päivässä muutamana päivänä viikossa 2 kuukauden ajan. Lapset menevät hänen kotiinsa ja hän tekee ruoat. (paitsi vauvalle minä vien maidot ja soseet)
Mitä toivoisitte palkaksi tuosta työstä? Mikä olisi ehdottomasti liian vähän?
Kommentit (25)
Minä olen nainen joka hoidin ystäväni lapsia melkein kolme kk. Lupasi kunnon korvauksen tehdystä työstä (kaksi alle kouluikäistä hoidossa, mulla on omia lapsia neljä alle kouluikäistä). Ajattelin itsekseni saavani jotain 5-7 euroa tunti. Arvatkaas paljonko sain????? Marimekon tarjottimen ja kuusi käsipyyhettä. Voi vittu! Niin että maksa sie ihan ehtaa rahaa ja tuntipalkkaa!
hakea kodinhoidontukea ko ajalle, jonka sitten voisit antaa ystävällesi.
Todella jos tienaa itse 10 eur tunnilta ja maksaa siitä verot, itselle jää 7 eur käteen niin ei siitä varmaan 5 euroa halua pois maksaa.
Sitten pitää äidin jäädä kotiin hoitamaan jos ei malta maksaa!
Esim mä lähihoitajana saan brutto 10e tunti, joten ei todellakaan olis varaa maksaa koko palkkaani hoitajalle...