Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tajuan, miksi salarakkaus on syvältä.

Vierailija
20.04.2014 |

Yhteydenpito on niin hankalaa, kun pitää toimia pääasiassa tekstarien ja sähköpostin varassa, joskus tosi harvoin voi soitella. Koko ajan sellainen olo, että "ollaankohan me nyt vielä yhdessä" ja "mitäköhän se nyt tarkoitti tuolla edellisellä tekstarillaan". Ei voi soittaa ja sanoa, että on ikävä. Joka ikinen tapaaminen pitää suunnitella, ei voi vain ex tempore lähteä vaikka brunssille. Ja silti olen ihan helvetin rakastunut tuohon ihmiseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ihan mihin suostuu. Mun salarakas tulee vaikka puolen tunnin varoajalla mun luo. Puhuraan yli tunnin puheluita. Ja tehdään yhdessä reissuja.

Vierailija
2/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:02"]

No se on ihan mihin suostuu. Mun salarakas tulee vaikka puolen tunnin varoajalla mun luo. Puhuraan yli tunnin puheluita. Ja tehdään yhdessä reissuja.

[/quote]

Miten se on käytännössä mahdollista? Eikö vaimo epäile mitään? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on salarakas, niin on nimenomaan sitä. Me olemme molemmat tahoillamme varattuja. En halua saattaa häntä pulaan ja arkena etusijalle menee oma perhe. Minä näen omaa salarakastani päivittäin työpaikalla, se vähän helpottaa, mutta ehdottomasti en halua suhteesta sielläkään julkista. Me emme siis tekstaa tai meilaa kuin poikkeustilanteissa ja nähdään sovitusti. Mutta saan häneltä elämäni parasta seksiä plus lämpöä, rakkautta ja himoa jota kotona en saa. On todellakin sen arvoista.

Vierailija
4/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:09"]

Kun on salarakas, niin on nimenomaan sitä. Me olemme molemmat tahoillamme varattuja. En halua saattaa häntä pulaan ja arkena etusijalle menee oma perhe. Minä näen omaa salarakastani päivittäin työpaikalla, se vähän helpottaa, mutta ehdottomasti en halua suhteesta sielläkään julkista. Me emme siis tekstaa tai meilaa kuin poikkeustilanteissa ja nähdään sovitusti. Mutta saan häneltä elämäni parasta seksiä plus lämpöä, rakkautta ja himoa jota kotona en saa. On todellakin sen arvoista.

[/quote]

Haluaisitko joskus hänet itsellesi? Vai oletko tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen? Minä haluaisin joskus olla ihan oikeasti tapailemani miehen kanssa. ap

Vierailija
5/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:02"]No se on ihan mihin suostuu. Mun salarakas tulee vaikka puolen tunnin varoajalla mun luo. Puhuraan yli tunnin puheluita. Ja tehdään yhdessä reissuja.

[/quote]Ja sä tyydyt tohon?Että ihan yhteisiä reissuja?Waude!Mut miks se menee aina takas sinne mistä tulee puolen tunnin varoajalla?Eik sen ois helpompi muuttaa sulle?

Vierailija
6/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisimme molemmat vapaita, vastaus olisi todellakin kyllä. Nykytilanteessa en, eli olen tilanteeseen tyytyväinen. - nelonen -

Vierailija
7/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
8/8 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:09"]

[/quote]

Haluaisitko joskus hänet itsellesi? Vai oletko tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen? Minä haluaisin joskus olla ihan oikeasti tapailemani miehen kanssa. ap

[/quote]

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi