La ylittynyt, en jaksa olla hyvällä mielellä
On siis ns. fiilikset menny ja kaikki tuntuvat painostavan. Mahtavaa sitten kun synnytys alkaakin lähteä sairaalaan naama norsunv:lla.
Kommentit (8)
Mieskin stressaa niin , että ärsyttää mua vain lisää - tai ehkä just eniten. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:00"]Tuo on multa kokematta. Lapset syntyneet rv 36 ja 37 . Tuntuu et multa viety viikkoja pois raskaudesta.
[/quote]
Synnytin 41+5 enkä silti ollu naama norsunvitulla joten elä huoli että oisit jostain jääny paitsi.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:00"]Tuo on multa kokematta. Lapset syntyneet rv 36 ja 37 . Tuntuu et multa viety viikkoja pois raskaudesta.
[/quote]
Synnytin 41+5 enkä silti ollu naama norsunvitulla joten elä huoli että oisit jostain jääny paitsi.
Anteeksi, mutta en ole ikinä ymmärtänyt naisia, jotka valittavat ja menettävät fiiliksiään muutaman päivän jälkeen lasketusta ajasta. Ihmeellistä vinkumista naama norsun veellä ihan turhasta.
Syntyy se lapsi, vaikka rinsessamammalla oisikin naama norsunvitulla.
Voi jaksa vaan.
Mitä se haittaa vaikka norsunvittunaamalla synnyttääkin, ei sieltä lapsi sen onnellisempana tai onnettomampana synny.
Voi vitsi, että antaisin paljon, jos olisin vielä joskus tuossa yilanteessa kuin sinä nyt.
No on mulla tässä muitakin syitä olla pahalla päällä kuin la:n ylittyminen, olin vain tähän asti jaksanut olla ajattelematta niitä ja ikään kuin valmistautua synnytykseen. Enää en jaksa, ottaa vain aivoon. Ap
Tuo on multa kokematta. Lapset syntyneet rv 36 ja 37 . Tuntuu et multa viety viikkoja pois raskaudesta.