Pieni varustus parisuhteessa
Hei, saisiko asiallisia vastauksia!
Lapset on meillä tehty, parisuhdetta 15 vuotta takana, ikää molemmilla 38.
Nyt seksielämä on vähän pysähtynyt. Minulla on vaikeuksia tyydyttää tai innostaa vaimoani. Varustuksen koko ei päätä huimaa ja vaimo ei oikein yhdynnässä nautintoa saa. Lisäksi laukean joskus liian nopeasti. Olemme joskus tästä puhuneetkin (minulle eikä meille tuota vaikeuksia asioista keskustella, vaikka tämä vähän arka paikka itselle onkin).
Tietääkö joku miten voisi asiaa korjata tässä vaiheessa parisuhdetta? Onko joitakin välineitä joita voisi hankkia, kun ei omat sentit riitä? Miten te joilla on pieni varustus saatte naisen pysymään parisuhteessa tyytyväisenä ja innostuneena? Kaikki vinkit tulisivat tarpeeseen.
Olisin valmis panostamaan tässä asiassa vaimon nautinnon ja seksielämän hyväksi, sillä vaimonikin on aiemmin täyttänyt minun toiveitani, mm. pukeutunut joskus stringeihin ja korsetteihin. Nyt olisi hänen vuoronsa, mutta miten?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No puhunpa nyt kokemuksella. 20 vuotta parisuhteessa mieheni kanssa.
Lapset tehty jo kymmenen vuotta sitten.No minun miehelläni on se pieni varustus.
Suhteen alkuvuosina en edes asiaa tajunnut tai ajatellut. Eipä ole kokemustakaan muista juuri ihan nuoruusvuosia lukuunottamatta, mutta nyt olen älynnyt että pieni se on.
Miehelläni on mielestäni suuret kivekset, mutta niiden päällä vain sellainen pieni "nysä".
Kasvaa toki hieman kun hommiin ryhdytään.Miten se seksielämä sitten?
Vilkasta on enkä minä mitenkään tyytymätön ole. Mieheni käy aika kuumana usein, seksiä on kyllä viikoittain.
No, usein menee myös niin että mieheni laukeaa nopeasti.
Eli jos lukee kaiken maailman juttuja "isosta ja kestävästä" niin kaikkea muuta meillä. Eli pieni ja kestämätön meidän miehellä, ja naisena silloin ei yhdyntä paljon tuntemuksia jätä. Mutta se on meidän asiamme eikä muille kuulu. Ja silti pidän kaikesta intiimistä kanssakäymisestä mieheni kanssa, koska hän on rakas mieheni.Eli, kokemuksella, täällä nainen jolla tilanne "pieni varustus parisuhteessa", eikä kuulkaa haittaa yhtään mitään!
Olisitpa vaimoni...
Meidän tilanteessa täsmää melkein kaikki tuohon jopa vuosia myöten. Ainoona erona että oma vaimoni ei oo ollenkaan noin tyytyväinen tai antavainen.. Hyvällä tuurilla kerran kuussa saunan jälkeen ja silloinkin pettymys huokuu hänestä. On jopa sanonut aikoinaan kerran että hän tykkäisi hieman isommasta. Seuraan tätä ketjua...No mikset hanki jelly jortikkaa ja anna sen kanssa suuseksiä. Saapi laueta ja puristella pillulla isoa. Sen jälkeen saat naida tyytyväistä naista. Itse olen isokaluinen ja monen monia kertoja dildottanut isoilla ja nuollut orgasmeja. Pillu ollut vielä ottavaisella tuulella sen jälkeen, samoin vaimo. Ei ole vaimo koskaan valittanut. Kerran olin hankkinut omaani vähän vielä isomman mustan kalun näköisen dildon ja annoin vaimon katsoa isokaluisten mustien miesten panemista vaaleaihoisiin pieniin naisiin. Sai vaimo vähän fantasioida. Oli orgasmit herkässä kun vihdoin työnsi ison dildon pilluun. Yleensä ei tarvinnut kuin työntää pohjaan ja vähän liikuttaa oli selkä jo kaarella ja kunnon ravistuksen. Ilo seuranta vieressä, kun vaimo tuli muutamassa minuutissa kovaa. Sen jälkeen intohimoista panemista tyytyväisen vaimon kanssa.
Tota noin ....
ei se dildo tunnu samalta kuin penis. Lisäksi jos naisen tarve tulisi jo dildolla tyydytettyä, niin miksi ihmeessä miehen pitäisi antaa sitten viedä naida? En minä ainakaan ota raskauden riskiä sellaisen yhdynnän vuoksi, joka ei minua tyydytä. Taas tätä ajattelua, että yhdyntä on vain miehen tyydyttämistä.
Munkin varustus on 17/13,5 ja vaimo on sanonut että on saanut myös aikoinaan pitkää ja ennenkaikkea tosi paksua. Hän on kertonut että se kyllä venytti ja täytti aika eri tavalla paikkoja sekä hän saa orkun helpommin isommalla.
Me ollaan hommattu myös penispumppu jolla saa sitten paksuutta lisää. Sen verran hyvältä se vaimosta tuntuu että pyytää oikeastaan nykyään joka kerta että käytkö pumppaamassa ainakin kolme kertaa ennen kuin harrastetaan seksiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No puhunpa nyt kokemuksella. 20 vuotta parisuhteessa mieheni kanssa.
Lapset tehty jo kymmenen vuotta sitten.No minun miehelläni on se pieni varustus.
Suhteen alkuvuosina en edes asiaa tajunnut tai ajatellut. Eipä ole kokemustakaan muista juuri ihan nuoruusvuosia lukuunottamatta, mutta nyt olen älynnyt että pieni se on.
Miehelläni on mielestäni suuret kivekset, mutta niiden päällä vain sellainen pieni "nysä".
Kasvaa toki hieman kun hommiin ryhdytään.Miten se seksielämä sitten?
Vilkasta on enkä minä mitenkään tyytymätön ole. Mieheni käy aika kuumana usein, seksiä on kyllä viikoittain.
No, usein menee myös niin että mieheni laukeaa nopeasti.
Eli jos lukee kaiken maailman juttuja "isosta ja kestävästä" niin kaikkea muuta meillä. Eli pieni ja kestämätön meidän miehellä, ja naisena silloin ei yhdyntä paljon tuntemuksia jätä. Mutta se on meidän asiamme eikä muille kuulu. Ja silti pidän kaikesta intiimistä kanssakäymisestä mieheni kanssa, koska hän on rakas mieheni.Eli, kokemuksella, täällä nainen jolla tilanne "pieni varustus parisuhteessa", eikä kuulkaa haittaa yhtään mitään!
Olisitpa vaimoni...
Meidän tilanteessa täsmää melkein kaikki tuohon jopa vuosia myöten. Ainoona erona että oma vaimoni ei oo ollenkaan noin tyytyväinen tai antavainen.. Hyvällä tuurilla kerran kuussa saunan jälkeen ja silloinkin pettymys huokuu hänestä. On jopa sanonut aikoinaan kerran että hän tykkäisi hieman isommasta. Seuraan tätä ketjua...No mikset hanki jelly jortikkaa ja anna sen kanssa suuseksiä. Saapi laueta ja puristella pillulla isoa. Sen jälkeen saat naida tyytyväistä naista. Itse olen isokaluinen ja monen monia kertoja dildottanut isoilla ja nuollut orgasmeja. Pillu ollut vielä ottavaisella tuulella sen jälkeen, samoin vaimo. Ei ole vaimo koskaan valittanut. Kerran olin hankkinut omaani vähän vielä isomman mustan kalun näköisen dildon ja annoin vaimon katsoa isokaluisten mustien miesten panemista vaaleaihoisiin pieniin naisiin. Sai vaimo vähän fantasioida. Oli orgasmit herkässä kun vihdoin työnsi ison dildon pilluun. Yleensä ei tarvinnut kuin työntää pohjaan ja vähän liikuttaa oli selkä jo kaarella ja kunnon ravistuksen. Ilo seuranta vieressä, kun vaimo tuli muutamassa minuutissa kovaa. Sen jälkeen intohimoista panemista tyytyväisen vaimon kanssa.
Tota noin ....
ei se dildo tunnu samalta kuin penis. Lisäksi jos naisen tarve tulisi jo dildolla tyydytettyä, niin miksi ihmeessä miehen pitäisi antaa sitten viedä naida? En minä ainakaan ota raskauden riskiä sellaisen yhdynnän vuoksi, joka ei minua tyydytä. Taas tätä ajattelua, että yhdyntä on vain miehen tyydyttämistä.
Sulla on hieno asenne. Mies haluaa naiselleen tyydytystä ja sä jättäisit miehen ilman. Tuollainen nainen kannattaa jättää kokonaan ilman tyydytystä ja mielummin vaihtaa parempaan. Kiittämättömyys on maailman palkka.
Tässä oma kokemukseni.
Vaimo saa orgaaninen vain ratsastaessa. Tässä vaimolla on tietty rytmi ja tunne. Tiedän itsekin tuntumasta ja rytmistä heti alusta lähtien saako vaimo orgun vai ei. Vaimo voi tulla parissa minuutissa tai jos tunne tai rytmi on väärä, oikku jää vaimolta saamatta.
Takaapäin on minun lempiasento ja tulen siinä nopeasti. Mimulle päin tuntuma on liiankin hyvä. Vaimolle tämä ok asento. Perinteinen lähestyssaarnaaja on asennoista sellainen, että se on hyvä asento alussa, mutta siinä nopeasti huomaan, että kummallakaan ei ole oikein tuntumaa.
Lusikka-asento, missä Vaimo on hieman selällään ja minä sivuttain, saadaan myös hyvä tuntuma molemmille. Siinä tuntee, kun penis painaa emättimessä ja Vaimo voihkii. Tässä asennossa ei saa sitä painetta kuintenkaan tarpeeksi ja vaimolta jää oikku saamatta ja hyvään rytmiin on vaikea päästä.
Niin voisiko AP:lla toimia jokin eri asento? Liian nopeassa rytmissä naisilta häviää tunto ja hitaampi liike tuntuu paljon paremmin.
Tyynyjä voi kokeilla selän, peban, mahan alle saako niistä parempaa tuntumaa. Sängyn laidaltakin voi panna, niin tuntuma on taas erilainen.
OpiskelijaN 19 kirjoitti:
Noin 20 seksikumppania ollut ja jokaisella ollut ainakin noin 20 senttinen.
Muutamalla lähes 30 senttinen
Voisit opiskeluissa panostaa geometriaan...
Ihanaa olla suhteessa kun kumppani tajuaa kuin pieni bilde minulla on,ei tarvi minkään poikineen piparia hoidella <3
Ensin nopeasti laukeavana ruikin sisään ja sen jälkeen tyytytän kädellä vaimon.
Liukasteana toimii sperma.
Vaimo on alkanut puhumaan että haluis kikkeliä vähän pidempään.
Dildoa ollaan mietitty
On nöyryyttävään kertoa, et miehelläni surkea 16 senttinen
Työkaverini muija käy luonani sextailemassa, koska sen ukolla on kuulemma max 15 cm kulli 😆
Olin 5v naimisissa miehen kanssa, jolla oli pieni 17 senttinen.
Erottuani olen ollut miehen kanssa, jolla reilusti yli 20 senttinen.
Nyt nautin 😍
Lopetin keskiviikkona parisuhteeni.
Miehellä oli vain 16 senttinen ja se nyt ei vaan riitä.
Tänään baariin tyrkylle
Jyrkkä ei parisuhteelle 15 cm tyypin kanssa 👎
En seurustele, jos miehellä ei ole vähintään normaalimittaista eli 20 senttistä
Tyttöystävä jätti.
Sanoi et mulla liian pieni.
Mulla ei oo ikinä ollu parisuhdetta.
Luulen et se johtuu mun pienestä kullista.
Olispa yli 20 senttinen...
Ei kannata tuhlata elämäänsä pienellä varustetun, noin 15 senttisen kainalossa
Harkinnut vyö dildoa oman jatkoksi,
Pystyn jatkamaan touhua vaikka itse riukkinut.
Eli vaimokin saisi orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
En seurustele, jos miehellä ei ole vähintään normaalimittaista eli 20 senttistä
Hyvin suurella todennäköisyydellä olet sinkku loppu elämäsi.
Minulla 13 cm ja paksuus nippa nappa menee talouspaperirullan sisään.
Naiset ne jotka kommentoineet pitävät isona.
Juuri kyrvän paksuus täydessä erektiossa, saa sen näyttämään ja tuntumaan isolta.
Ei ole kukaan tullut vielä panon hetkellä viivottimella mittaamaan.
Minulle taas yhdyntä on aivan välttämätön tyydytyksen kannalta, joten en voisi olla sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa yhdynnästä ei tulisi "tuntemuksia". Minulle seksi on ennenkaikkea fyysisen tarpeen tyydytystä.