Vaalennetut hiukset
Kuka haluaa tuollaisen eiminkäänvärisen blondatun tukan? Mielestäni tylsin hiusväri, joka ei oikein pue ketään. Tulee vahvasti 00-luvun vibat. Tuli mieleen koko suomi leipoo -ohjelmaa katsoessa..
Kommentit (7)
Mä haluun sun murheet ja huolenaiheet!
Toiset miettivät koronaa ja ap höttöpää hiusten väriä.
Kulttuurista omimista vaalentaa hiukset. Kyllähän tummatkin lynkkaa Jenkeissä ihmisiä afroamerikkalaisten piirteiden pöllimisestä. Omat hiusvärit kunniaan!
Mulla on luonnostaan kylmän vaaleat hiukset, joita raidoittelen vielä vaaleammaksi. Miksi? Siksi, että tummemmat värit näyttävät ihan kauhealta itselläni. Joskus kokeilin punertavaa vaaleaa, ruskeaa, punaista, mustaa ja kaikkea väliltä ja olin ihan kalpea. Mielummin pidän värin lähellä omaani.
Enemmän ihmetyttää ne weeteet jotka värjäävät vaaleiden hiustensa juuret tummiksi
Vierailija kirjoitti:
Mulla on luonnostaan kylmän vaaleat hiukset, joita raidoittelen vielä vaaleammaksi. Miksi? Siksi, että tummemmat värit näyttävät ihan kauhealta itselläni. Joskus kokeilin punertavaa vaaleaa, ruskeaa, punaista, mustaa ja kaikkea väliltä ja olin ihan kalpea. Mielummin pidän värin lähellä omaani.
Raidat on just hyvä, kun ne tuo elävyyttä. Tasainen värikypärä on ankea.
Mitä väliä tässä asiassa on sun mielipiteellä?