Pieni varustus parisuhteessa
Hei, saisiko asiallisia vastauksia!
Lapset on meillä tehty, parisuhdetta 15 vuotta takana, ikää molemmilla 38.
Nyt seksielämä on vähän pysähtynyt. Minulla on vaikeuksia tyydyttää tai innostaa vaimoani. Varustuksen koko ei päätä huimaa ja vaimo ei oikein yhdynnässä nautintoa saa. Lisäksi laukean joskus liian nopeasti. Olemme joskus tästä puhuneetkin (minulle eikä meille tuota vaikeuksia asioista keskustella, vaikka tämä vähän arka paikka itselle onkin).
Tietääkö joku miten voisi asiaa korjata tässä vaiheessa parisuhdetta? Onko joitakin välineitä joita voisi hankkia, kun ei omat sentit riitä? Miten te joilla on pieni varustus saatte naisen pysymään parisuhteessa tyytyväisenä ja innostuneena? Kaikki vinkit tulisivat tarpeeseen.
Olisin valmis panostamaan tässä asiassa vaimon nautinnon ja seksielämän hyväksi, sillä vaimonikin on aiemmin täyttänyt minun toiveitani, mm. pukeutunut joskus stringeihin ja korsetteihin. Nyt olisi hänen vuoronsa, mutta miten?
Kommentit (244)
E sin sormilla runkatessa lämmittelen sen jälkeen käsi nyrkkiin sisällä.
Hiukan pyörittelyä ja orgasmi on varma
Hmm. Kun miehiltä kysytään mikä olisi kaikkein seksikkäintä mitä nainen voisi tehdä, vastaukset liittyy AINA suoraan tai epäsuorasti itsevarmuuteen ja rohkeuteen. Mikähän aivopieru siis on, että naiseen ei tehoaisi sama, vaan koko on muka se ensisijainen juttu.
Tapasin jonkun aikaa sitten miehen, jolla on jonkun verran keskikokoa pienempi, mutta sen lisäksi myös vaikeuksia erektion kanssa. Tämäpä mies paukautti nämä faktat suoraan tiskiin heti ensimmäisellä seksikerralla ja sanoi että nyt ruvetaan selvittämään millä muilla keinoilla minut saa laukeamaan peniksellä panemisen lisäksi. Olipahan muuten yö jollaista ei ole aiemmin ollut ja lopulta oli pakko jo anella nukkumaan pääsyä kun tuntui että tajuhan tässä lähtee. Seuraavat kerrat on jatkuneet samaa rataa ja alan vasta vähitellen itsekin pääsemään yli omasta ujotuksesta tämän tutkimusmatkailijan edessä. En ole koskaan tavannut miestä joka suhtautuisi seksiin niin luonnollisesti, suorapuheisesti ja rennosti. Ei siinä ehdi isomman perään ajatusta heittää kun yritän vaan itse pysyä hänen ajatuksenjuoksunsa perässä ja saada omaakin rohkeutta lähemmäs hänen tasoa. Onneksi pakettiin kuuluu myös lempeää rohkaisua hänen puoleltaan.
Itse pienestä kalusta on myös sanottava, että en ole aiemmin erityisesti tykännyt ottaa suihin, joten en koe olevani siinä kovin hyväkään. Tälle miehelle on kyllä ihana tehdä sitäkin kun ei tunnu, että tukehtuu. Toki myös lempeä opastus, kannustavat sanat ja vuolaat kehut kun onnistun, auttaa asiaa. Olen tässä myös miettinyt, että voisi tehdä mieli kokeilla peppuseksiä kun aiemmasta vähän isomman kanssa kokeilusta ei jäänyt kuin kivulias muisto.
Vierailija kirjoitti:
"Yksinpuhelija" on ollut lempiaiheensa alla aktiivinen ja noussut heti klp 09:00 jälkeen tekemään päivitystä...itselleen ;-)
Joo mutta tää 15cm hullu kyllä todistaa että mielenterveyspuolella riittäisi töitä
Kylläpä täällä huutelee monet väljäpilluiset naiset, vai onko lihaskunto vain noin huono. Jos ei normikokoiset kalut tunnu, niin kannattaisi olla löysästä värkistä hiljaa ja alkaa treenaamaan alapäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan tämän saman tännekkin, koska tämä asia todella alkoi rassaamaan minua.
Mä olen 183/88 ja kulli on 18cm pitkä ja ympärys on karvan päälle 13cm. En ole ikinä todellakaan isona pitänyt, mutta en ihan pienimpänäkään. Vaimolle on hyvin riittänyt ja pohjaan asti ei pystykkään joka asennosta työntelemään. Tästä ei kauaa ole aikaa, kun ihan leikkimielellä tuli vaimon kanssa koko puheeksi ja totesin, että olishan se hienoa jos olis iso kalu. Vaimo sanoi, että hyvinhän tuokin riittää. Sanoin, että varmaan tuntuisi paremmalta, jos olisi isompi ja hän sanoi suoraan, että voi olla. Jatkoi vielä, että eihän sulla kuitenkaan mikään ihan kaikista pienin ole ja onhan sillä lapsetkin saanut tehtyä. Hänellä ei ole edes aikaisempia kokemuksia, paitsi nuoruudessa oli yksi parinvaihto kokeilu ja siinä kuitenkin olin suurempi yksilö. Kysyin vielä täsmentääkseni, että sano nyt suoraan, onko se mielestäsi pieni. Vastasi suoraan, että pienehkö. Tuli jotenkin puskista, mutta sellasta elämä on.
Ja minä hoidan myös orgasmin naiselle aina jo ennen yhdyntää käsin. Naidessa hän ei saa ollenkaan.
Ja en tarvitse mitää kommentteja, että hänellä on joku murhakulli salarakas, koska näin ei ole.Huoh, sulla on isompi kuin valtaosalla miehistä. Itket sitä vauvafoorumilla. Samaan aikaan muija lähes nollakokemuksella sanoo pienehköksi.
Olette todella ansainneet toisenne 😂
Vinkki viikoksi, naisista iso osa ei saa yhdynnässä orgasmia vaikka miehellä olisi minkälainen halko. Mun nykyisellä on pienempi kuin sulla ja saan yhdynnässä joka ikinen kerta, useasti. Exällä oli sua selvästi isompi ja en saanut koskaan muuten kuin sormilla tai nuolemalla. Mietipä sitä.
N38
Sä et nyt ymmärtänyt mitä hänen vaimonsa tarkoitti. Todellakin, pituutta on riittävästi, mutta ohuthan tuo on. Lisäksi vielä kun pituutta on 18 cm ja sitten ympärysmitta tuo 13 cm, niin visuaalisessa mielessä tuo ohuus vielä korostuu, on vähän niin kuin luokkaa puikko.
Meillä mietitty remmeillä kiinnitettävää dildoa,
Mutta hankaluutena kun toinen osapuoli on kumille allerginen
Vierailija kirjoitti:
Hoitelen viikonloppuisin työkaveriani, jonka miehellä kuulemma vain noin 15 senttinen kalu.
Eukko nauttii, kun saa multa tosimiehen 23 senttistä 😎
JanneK, Arttu, Arto ja kumppanit, olette kyllä säälittäviä tämän jatkuvan 15/23 trollinne kanssa.
Kai te tiedätte, että tuolla kehumallanne 23 senttisellä ei tee mitään, pitää olla vähintään 30 senttinen ja PAKSU, että väljät toosat täyttyy kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Osta sille satisfyer pro niin koolla ei oo mitään merkitystä. Omalla kokemuksella voin sanoa että sillä on 99% orgasmitakuu. Ja koon ihannointi on muutenkin ihan turhaa, onhan sulla määrätietoiset otteet ja tiedät missä klitoris sijaitsee?
Eihän tuo satisfyer tyydytä yhdynnän tarvetta... itse en pidä klitoriksen suprasta koskettelusta vaan tykkään tulla naiduksi pohjaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen fiksaatio täällä on että naiset haluaa 'pohjaan asti'??? Ääliöt, se sattuu!
Eikä satu. Jos mies painaa oikein isolla jännitys on niin kova, että kipu unohtuu. Muttei se saa olla mitään räpiköintiä vaan kunnon rankka pano jossa naisen lantiokin vatkaa kuin twerkatessa N42
No puhunpa nyt kokemuksella. 20 vuotta parisuhteessa mieheni kanssa.
Lapset tehty jo kymmenen vuotta sitten.
No minun miehelläni on se pieni varustus.
Suhteen alkuvuosina en edes asiaa tajunnut tai ajatellut. Eipä ole kokemustakaan muista juuri ihan nuoruusvuosia lukuunottamatta, mutta nyt olen älynnyt että pieni se on.
Miehelläni on mielestäni suuret kivekset, mutta niiden päällä vain sellainen pieni "nysä".
Kasvaa toki hieman kun hommiin ryhdytään.
Miten se seksielämä sitten?
Vilkasta on enkä minä mitenkään tyytymätön ole. Mieheni käy aika kuumana usein, seksiä on kyllä viikoittain.
No, usein menee myös niin että mieheni laukeaa nopeasti.
Eli jos lukee kaiken maailman juttuja "isosta ja kestävästä" niin kaikkea muuta meillä. Eli pieni ja kestämätön meidän miehellä, ja naisena silloin ei yhdyntä paljon tuntemuksia jätä. Mutta se on meidän asiamme eikä muille kuulu. Ja silti pidän kaikesta intiimistä kanssakäymisestä mieheni kanssa, koska hän on rakas mieheni.
Eli, kokemuksella, täällä nainen jolla tilanne "pieni varustus parisuhteessa", eikä kuulkaa haittaa yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Lapset tehty jo kymmenen vuotta sitten.No minun miehelläni on se pieni varustus.
Suhteen alkuvuosina en edes asiaa tajunnut tai ajatellut. Eipä ole kokemustakaan muista juuri ihan nuoruusvuosia lukuunottamatta, mutta nyt olen älynnyt että pieni se on.
Miehelläni on mielestäni suuret kivekset, mutta niiden päällä vain sellainen pieni "nysä".
Kasvaa toki hieman kun hommiin ryhdytään.Miten se seksielämä sitten?
Vilkasta on enkä minä mitenkään tyytymätön ole. Mieheni käy aika kuumana usein, seksiä on kyllä viikoittain.
Eli jos lukee kaiken maailman juttuja "isosta ja kestävästä" niin kaikkea muuta meillä. Eli pieni ja kestämätön meidän miehellä, ja naisena silloin ei yhdyntä paljon tuntemuksia jätä. Mutta se on meidän asiamme eikä muille kuulu. Ja silti pidän kaikesta intiimistä kanssakäymisestä mieheni kanssa, koska hän on rakas mieheni.Eli, kokemuksella, täällä nainen jolla tilanne "pieni varustus parisuhteessa", eikä kuulkaa haittaa yhtään mitään!
Olisitpa vaimoni...
Meidän tilanteessa täsmää melkein kaikki tuohon jopa vuosia myöten. Ainoona erona että oma vaimoni ei oo ollenkaan noin tyytyväinen tai antavainen.. Hyvällä tuurilla kerran kuussa saunan jälkeen ja silloinkin pettymys huokuu hänestä. On jopa sanonut aikoinaan kerran että hän tykkäisi hieman isommasta. Seuraan tätä ketjua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset tehty jo kymmenen vuotta sitten.No minun miehelläni on se pieni varustus.
Eli jos lukee kaiken maailman juttuja "isosta ja kestävästä" niin kaikkea muuta meillä. Eli pieni ja kestämätön meidän miehellä, ja naisena silloin ei yhdyntä paljon tuntemuksia jätä. Mutta se on meidän asiamme eikä muille kuulu. Ja silti pidän kaikesta intiimistä kanssakäymisestä mieheni kanssa, koska hän on rakas mieheni.Eli, kokemuksella, täällä nainen jolla tilanne "pieni varustus parisuhteessa", eikä kuulkaa haittaa yhtään mitään!
Olisitpa vaimoni...
Meidän tilanteessa täsmää melkein kaikki tuohon jopa vuosia myöten. Ainoona erona että oma vaimoni ei oo ollenkaan noin tyytyväinen tai antavainen.. Hyvällä tuurilla kerran kuussa saunan jälkeen ja silloinkin pettymys huokuu hänestä. On jopa sanonut aikoinaan kerran että hän tykkäisi hieman isommasta. Seuraan tätä ketjua...
Jos mies sanoo naiselle että tykkäisi hieman erilaisesta naisesta mitä tämä on. Mitä tapahtuisi palstalla? Mitä nainen tekisi? Minkälainen ihminen se vaimosi oikein on? Ensimmäinen oli yleisökysymys ja seuraavia suosittelen pohtimaan itse.
Siis, nainen on valinnut miehen ja ei ole tähän tyytyväinen, vaikka tämä ei ole noilta osin muuttunut. Eikö se olisi miehen homma sanoa naiselle, että oot vähän venähtäny, ja haluaisin jotain muuta? Kaksinaismoralismi on kyllä hienosti piilotettu, mutta siellä se on, niin kuin aina.
Oma mies on pieni ja nopea. Näin pitkässä suhteessa ei ole haitannut. Nyt kun kavereiden miehillä alkaa olemaan potenssiongelmia, meillä vaan ilo jatkuu.
Mies40 kirjoitti:
Minun vehje erektiossa ympärys 13cm ja käyttöpituutta 16cm. Ennen synnytyksiä oli ihan riittävä hänelle, mutta synnytysten jälkeen mitätön. Hän on harjouttanut alakerran lihaksiaan ja omasta mielestänu ei ole mitenkään löysän tuntuinen. Seksielämä on mennyt suoraan sanottuna perseelleen ja minua ahdistaa todella olla tällainen kynämuna. Sormineen saan hänelle orgasmin kyllä tuotettua, mutta munaa hän ei edes kaipaa enään. En sen puoleen itsekkään edes halua, enkä kehtaa enään naida, joskus harvoin jonkunlainen pikapano vain. On niin nöyryyttävää tämmöisellä tikulla tökkiä, kun huomaa jo toisen kasvoilta, että ei todellakaan saa siitä mitään iloa irti. Jos tästä joskus eri teille lähdetään niin on varmaa, että ikinä en halua enää samaa pettymystä kenellekkään tuottaa ja ennen kaikkea se oma itseinhon ja nöyryytyksen tunne on sanoin kuvaamattoman tuskallista. On vaikeaa pitää itseään MIEHENÄ.
Yhtä pitkä kuin paksukin. Sellaista se elämä on.
No jos on pieni eli alle 10cm niin voi rajoittaa asentoja. Mutta jos vaikka normi 11-15cm niin kaikki onnistuu samalla tavalla kuin 20cm
Baarissa usein kirjoitti:
Normi 11-15 cm 🤣😃😂😁😅
On täällä taas joku humoristi paikalla.
Ihan tiedoksi, et nykyää noin 20cm on normaali mittainen kalu
No sepä se, nykyajan blondit ei enää edes tunne mittoja, eikä osaa arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa vaimoni...
No mikset hanki jelly jortikkaa ja anna sen kanssa suuseksiä. Saapi laueta ja puristella pillulla isoa. Sen jälkeen saat naida tyytyväistä naista. Itse olen isokaluinen ja monen monia kertoja dildottanut isoilla ja nuollut orgasmeja. Pillu ollut vielä ottavaisella tuulella sen jälkeen, samoin vaimo. Ei ole vaimo koskaan valittanut. Kerran olin hankkinut omaani vähän vielä isomman mustan kalun näköisen dildon ja annoin vaimon katsoa isokaluisten mustien miesten panemista vaaleaihoisiin pieniin naisiin. Sai vaimo vähän fantasioida. Oli orgasmit herkässä kun vihdoin työnsi ison dildon pilluun. Yleensä ei tarvinnut kuin työntää pohjaan ja vähän liikuttaa oli selkä jo kaarella ja kunnon ravistuksen. Ilo seuranta vieressä, kun vaimo tuli muutamassa minuutissa kovaa. Sen jälkeen intohimoista panemista tyytyväisen vaimon kanssa.
"Yksinpuhelija" on ollut lempiaiheensa alla aktiivinen ja noussut heti klp 09:00 jälkeen tekemään päivitystä...itselleen ;-)