Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niiiiin onnellinen, olen alkanut saamaan orgasmin yhdynnässä!

Vierailija
20.04.2014 |

Olen 34 ja vasta nyt olen alkanut saamaan orgasmeja yhdynnässä! Olin jo luopunut toivosta (en mitenkään ole koskaan edes yrittänyt, todennut vain että ei kuulu mulle se nautinto) ja yhtäkkiä ratsastusasento vain alkoi tuntua hyvältä, paremmalta ja huh, orgasmi! Ihan käsittämätöntä! Vuosia olen ollut sinkkuna ja seksisuhteita jonkun verran kertynyt, eka orgasmi tuli ihan randomissa seksissä ilman tunteita, se oli hämmentävää!

Elämä voi yllättää :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, voi kun itsekin saisin joku päivä :) esileikissä onnistuu, mutta yhdynnässä ei..

Onnittelut :)

Vierailija
2/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Sormilla ja kielellä olen saanut ennen, mutta tämä on kyllä mahtava käänne :). Ei se seksin aikana tullut orgasmi niin mahtava ole kuin kielellä tai sormilla, mutta siinä on toista ihan toisella tavalla lähellä kuin noissa muissa orkkutyypeissä.

Jospa se sullekin vielä joskus iskee! Pidän peukkuja!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu!

Thanks for sharing hei

Vierailija
4/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut :D

Vierailija
5/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhdynnässä saatu orgasmi on juuri se ykkösasia. Ja ratsutellen se onnistuu.

Vierailija
6/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata koskaan luopua toivosta :)

Vierailija
7/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, te jotka saatte orgasmin ratsutellessa. Miten ratsastatte miehellä? Onko liike ylös-alas, vai sellaista nytkyttelyä/pyörimisliikettä?

Vierailija
8/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap mä oon saanut jo 21v ensiorkkuni yhdynnässä, lisäksi squirttailen :)

Vierailija
9/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo saanut ikinä enkä tule saamaan. Yksin saan kyllä aina, mutta en koskaan miehen kanssa. Nuoleminen ja sormettaminen eivät tunnu missään, välillä jopa epämiellyttäviltä. Paneminen on kivantuntuista mutta kaukana orgasmista. Olen jo luopunut toivosta. Ja miehistä tämä ei ole kiinni, on ollut kymmeniä miehiä, joiden joukossa taitavia tapauksia + sellaisia, joihin olen ollut rakastunut.

Vierailija
10/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasille, enemmän nytkyttelyä ja pyörittelyä edes takas, ei niinkään ylös alas :). Ihan samalla tavalla olen aina tehnyt, nyt vain jostain syystä joku palanen jossain on loksahtanut kohdalleen.

Hienoa ysi, mä olen oikein onnellinen tästä saavutuksesta :).

ap

Vierailija
11/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, onko miehellä väliä vai onnistuuko kenen kanssa tahansa? Itse en ole ikinä saanut yhdynnässä...

Vierailija
12/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte aika onnettomia jos ette osaa partnerille kertoa miten auttaa orkun saamisessa. Ootte jotenkin estoisia vissiin. 

Vierailija
13/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, olen kahden eri ihmisen kanssa jo saanut, eli onnistunee :). Toisen kanssa tunteita, toisen ei.

13 ei ole kyse siitä että en osaisi orgasmia saada, saatika että olisin estoinen, en vain ole panemalla saanut ennen.

ap

Vierailija
14/15 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne ratsastaessa juuri mitään. Paikat on jotenkin liian auki ja asento epämukava, kun reidet on niin lyhyet. Saan kyllä lähetyssaarnaaja-asennossa.

Vierailija
15/15 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 20:43"]Voi ap mä oon saanut jo 21v ensiorkkuni yhdynnässä, lisäksi squirttailen :)

[/quote]

Kateelliset pisti alapeukkua :"D totta se kuitenkin on. Mies tykkää ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi