Hei elämänkoululaiset!
Kommentit (24)
Miten huono itsetunto ja loppupeleissä myös tyytymättömyys omaan elämään täytyy olla ihmisellä, joka jatkuvasti tehtailee tänne näitä elämänkoulu-aloituksia? Get a life!
Elämässään harhailevia jonnonjoutavia haihattelijoita, jotka eivät ota vastuuta mistään.
"Äitin vika!"
Pitää olla aika pieni ihminen ja ehkä jopa elämän koulu käymättä jos kokee oikeudekseen haukkua muiden ihmisten koulutusta tai sen vähyyttä. Itse olin aina hyvä koulussa ilman hikipinkoilua, mutta tunsin myös pari tällaista nuorta naista, joilta jäi todellakin se elämä elämättä jatkuvan suorittamisen ja pingotuksen takia. Nyt 4-kymppisenä lapsettomana ja miehettömänä (ei sillä että nämä olisivat ainoa elämän mitta) ja yt-bingossa hävinneenä eivät varmaankaan ne muinaiset kuusi laudaturia ja maisterin paperit erinomaisin arvosanoin paljon lämmitä. Kukin meistä oppii elämän koulussa vähän eri asioita, joten turha halveksia muiden opintoja.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:13"]Monelle tuo nyt vaan on yksi klikkaus kohdassa, missä kysytään koulutusta. Usealle koulutamattomalle tuo tuskin on noin syvällisen pohdiskelun tulos kuin kuvittelette..[/quote]
Minullakin tekisi mieli laittaa siihen elämän kova koulu. On minulla koulutus, mutta tutut sen tietää eikä muille ole sillä mitään merkitystä.