Karvoitus pepun alueella
Toivoisin jotain vinkkejä niiden poistamiseen :/ Kiusallista kun mies tulee takaapäin ja varmasti näkee peppureiän ympäristöllä karvoja.. En vaan tiedä millä keinolla ne saisi pois? En uskalla ihan terällä mennä, kun sinne ei oikeen nää.
Kommentit (43)
Teillä on vissiin aika hentosia karvoja... Mä joskus koitin Veetiä säärikarvoihin, ja ihan nauratti lopputulos: suorat karvat oli vetässy kiharaan ja oli jotenki kärähtäneen näkösiä, mutta ei niistä kyllä ainutkaan lähteny... Saishan niillä varmaan perskarvatkin kiharaan.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:45"]
Ei ole helppoa olla nainen kun pitää koko ajan vaan miellyttää :/
[/quote]
Jos nainen miellyttäisi normaalia miestä selvästi keskimääräistä enemmän karvattomana, olisi evoluutiossa jo valikoitunut karvattomat naiset naissukupuolen edustajiksi.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 12:48"]
Näin miehenä voin sanoa omana henkilökohtaisena mielipiteenäni, että naisen karvainen anaali ei ole lainkaan kiusallinen vaan erittäin kiihottava.
[/quote]
Karvaiset naiset on hyvin kaukana kiihottavasta. Häpykummulla oleva tussu on ok. mutta muut karvat (paitsi pää) saa kyllä olla ajeltuna. -mies-
Tämän ketjun pitäisi olla täynnä viestejä joissa mammat kilvan kertovat, ettei heillä kasva karvoja peräaukon ympärillä.
Hyi vittu oikeasti. Kuka vitun häiriintynyt pitää naisen persekarvoja kiihottavana?? Kukaan tuntemastani (20-34v) mies EI. Taitaa olla jotain sairaita kaappihomoja nämä teidän miehet jotka kiihottuu haisevista karvoista.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:44"]Teillä on vissiin aika hentosia karvoja... Mä joskus koitin Veetiä säärikarvoihin, ja ihan nauratti lopputulos: suorat karvat oli vetässy kiharaan ja oli jotenki kärähtäneen näkösiä, mutta ei niistä kyllä ainutkaan lähteny... Saishan niillä varmaan perskarvatkin kiharaan.
[/quote]
Sama homma mulla. Tuliskohan kiharat persekarvat muotiin :)? Jos tulee, niin te hentokarvaiset voitte lohduttautua ottamalla peppukarvoihin permiksen :)
ööh, en mäkään tiennyt että miehet tykkää..mutta jotkut oikeasti tykkää.
Tää on nyt vähän oksettavaa, eikä kannata lukea jos olet herkkä, mutta mieheni tykkää nuolla pyllynreikää ja hänen mielestään karvat kutittavat kivasti kieltä. :D
En siis ajele mitään karvoja. Mieheni myös kiihottuu jos kainalot haisee, silloin se hieroo päätään siihen kainalohikeen ja nuolee sitä ja sillä alkaa seistä.
Tää on sitten totta, onko tämä normaalia?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:44"]Teillä on vissiin aika hentosia karvoja... Mä joskus koitin Veetiä säärikarvoihin, ja ihan nauratti lopputulos: suorat karvat oli vetässy kiharaan ja oli jotenki kärähtäneen näkösiä, mutta ei niistä kyllä ainutkaan lähteny... Saishan niillä varmaan perskarvatkin kiharaan.
[/quote]
:D :D :D
Miten Veet on parempi vaihtoehto kuin sheivaus? Kumpikaan ei poista karvoja juurineen ja minulla on jo seuraavana päivänä sänki, joka kutiaa ( ja pahimmassa tapauksessa tulehtuu synnyttäen arpia, vaikka ihoa on kuorittu ja hygieniasta huolehdittu). Ainoa pidempiaikainen ratkaisu on sokerointi tai vahaus. Tai sitten luovuttaa ja elää kuin minä nyt; selibaatti ja luonnollinen karvoitus... :/
Tota ööö. Täällä av:lla oppii kaikkia ihme juttuja. Mulla ei kyllä karvan karvaa kasva takapuolessa.
Eikä miehellänikään. Ollaan yli viisikymppisiä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 03:27"]Tota ööö. Täällä av:lla oppii kaikkia ihme juttuja. Mulla ei kyllä karvan karvaa kasva takapuolessa.
Eikä miehellänikään. Ollaan yli viisikymppisiä.
[/quote]
No olette harvinaisen onnekkaita. Olkaa kiitollisia. T. Puskapylly
Karvat naisella on jees. Mitä karvaisempi sen kovemmin tulen. Mieluiten 70's tuhero ja tuuhea pehko joka täyttää koko alakerran kuin kostea trooppinen sademetsä.
Mielummin kunnon tuhero kuin sänki tai näppylöitä epäonnistuneesta karvojenpoistosta.
Hei tytöt! Ei ne karvat haittaa, kun vain olet hygieninen. Eristävä pirikoisuus sanoisin. Mutta taidan olla myöhässä. Tää on äijän mielipide.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 14:26"]
Mä olen nyppinyt pinseteillä :D Sattuu vähän mutta lopputulos hyvä. Mulla ainakin kasvaa vaan muutamia karvanhaituvia anaalin ympärillä ja ne sais pois pitkillä kynsillä ihan repimälläkin
[/quote]Pinseteillä? Vitun tyhmä ämmä. Kantsisko käyttää höylää????
[/quote]
No einyt sentään, eikö ne hiekkapaperilla hiomalla lähde yhtä hyvin?
[/quote] kyllä tolle lehmälle tarvis epäkeskohiomakoneen ja kuumailmapuhaltimen