Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko matalapalkan miehet olla hyviä kokkeja? Vai iso kukkaro = hyvä kokki?

Vierailija
20.04.2014 |

Tuli tuosta "Kauheat treffit ikinä"-ketjusta mieleen, että siellä on jatkuvasti miehiä, jotka eivät osaa kokata, mutta kehuskelevat kyllä. Onko kyse jostain "sosiaalisesta"-statuksesta vai voivatko hyvätienestisetkin miehet olla huonoja kokkeja? Esim. Solsidenista Fredde arvostaa hyvää ruokaa ja on itse hyvän ruuan ystävä. Freiser-tv-sarjassakin miehet arvostavat hyvää ruokaa ja hyviä ruoka-aineksia. Voiko joku rekkakuski omata hyvän makunysteröt ja ruuan arvostuksen? Muuta kuin muussia ja makkaraa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se mahda olla juur HYVÄN kokin yx ominaisuus, osaa tehdä halvalla hyvää.

Vierailija
2/5 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tässä miettiä... Isäni on rikas ja äärettömän hyvä kokki, mieheni taas taiteilija (peeaa) ja olen jakanut elämäni ensimmäisen porttikiellon keittiöön - hänelle. Asia ilmeisesti ok hänelle, veikkaan ettei italialainen äitinsäkään päästänyt miehiä keittiöön. Sen sortin soheltamista on joku keiton lämmittäminenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kokkaa vähän, mutta hänestä voisi tulla hyvä kokki. Hän maustaa jälkiruokia mitä mielikuvituksellisimmin tavoin. On hyvätuloinen. Ehkä työelämässä saa joitain herkkuja, mitä sitten pyrkii jäljittelemään kotona?

Vierailija
4/5 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joku rekkakuski on loukkaantunut, kun miinuspeukkua annettiin aloitukselle.

Vierailija
5/5 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kumota sun johtopäätöksesi. Olen suvusta jossa on joka toinen mies rekkakuski. Ja tekevät hyvää ruokaa! Oma isäkin teki ties mitä :)

Oma mieheni on maatilan isäntä ja ai että osaa kokata! Harvoin sitä itse ruokaa teen, mieheni kokkaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän