Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osta mulle sormusta

Vierailija
05.12.2020 |

Mitä teen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sormus itse, saat juuri sellaisen kuin haluat.

Vierailija
2/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse se pitää ostaa. Ei nykyaikana miehet mitään ostele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun eukko valittaisi tuollaista, niin hakisin rihkamakaupasta kassillisen sormuksia.

Vierailija
4/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ehkä jouluna? Tai uutena vuotena? Tai ystävänpäivänä? Synttäreinä? Juhannuksena? Tänään? Huomenna?

Ei kannata käyttää aikaa murehtimiseen. Se tapahtuu kun on tapahtuakseen.

Vierailija
5/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole romanttista.

Vierailija
6/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole romanttista.

Se on romanttista nimenomaan. Koska erotessa ei tarvitse palauttaa sormusta miehelle. 

Vierailija
7/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ehkä jouluna? Tai uutena vuotena? Tai ystävänpäivänä? Synttäreinä? Juhannuksena? Tänään? Huomenna?

Ei kannata käyttää aikaa murehtimiseen. Se tapahtuu kun on tapahtuakseen.

Me ollaan kyllä naimisissa. Murtovarkaat vei mun kihla, vihkisormukset. Mieskään ei ole vuosiin käyttänyt omaa sormustaan. ap

Vierailija
8/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä sinä olet ostanut miehelle? Oletettavasti vähintään muutaman satasen hintaista?

Vierailija
9/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItä sinä olet ostanut miehelle? Oletettavasti vähintään muutaman satasen hintaista?

Sen hänen sormuksensa, elektroniikkaa, antanut rahaa remontteihin, ostanut yhden työauton. ap

Vierailija
10/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydä lattialle kunnon itkupotkuraivarin kera.

Vierailija
11/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunn pitäis varmaaan löytää sellanen mies joka tulee joku päiivä kultasepän liikkeestä ja antaa sullle kymmenen sorusta joka sormeeen. Hääpuheeessaan varmaan hän sanoo että "sä oikeeesti uit mun kanssa timanteissa, älytttömän kuolematon suhde."

Vierailija
12/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
13/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen hänen sormuksensa, elektroniikkaa, antanut rahaa remontteihin, ostanut yhden työauton. ap

Miksi pyydät vain sormusta kun mies on sinulle velkaa yksiön keskisuuresta kaupungista? Kanita nuo ostamasi asiat ja osta sillä rahalla sormus.

Vierailija
14/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pyydät vain sormusta kun mies on sinulle velkaa yksiön keskisuuresta kaupungista? Kanita nuo ostamasi asiat ja osta sillä rahalla sormus.

Ei sillä enää sitä työautoa ole eikä niitä voi kanittaa. ap

Vierailija
15/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadotin vihkisormuksen niin monta kertaa, ettei mies ostanut minulle enää uutta. Ei se kakkosversiokaan enää kallis ollut koska olin jo kihlasormuksen kadottanut järven pohjaan, joten mies osasi ennakoida. Käytän nykyään vasemmassa nimettömässä vähän mitä sattuu tilanteen mukaan enkä aina käytä ollenkaan, eihän se ole pakollista. Ja ne muut sormukset siis katosivat töissä tai muualla, missä jouduin ottamaan sormuksen pois, ei niitä nyt kovin monta mennyt hukkaan.

Vierailija
16/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalis, sähän olet täällä hehkuttanut viime päivinä kuinka mahtavaa on, ettei sulla/teillä ole rahaa tai omaisuutta. 😄 niin se mieli muuttuu pari kertaa viikossa.

Vierailija
17/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole romanttista.

Tehän päätitte asua yhdessä siihen asti, että esiteini on aikuinen ja sitten erota. Vai oliko se vain yksi sun monista valheistasi?

Vierailija
18/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalis, sähän olet täällä hehkuttanut viime päivinä kuinka mahtavaa on, ettei sulla/teillä ole rahaa tai omaisuutta. 😄 niin se mieli muuttuu pari kertaa viikossa.

Olisihan siihen rahaa. Ei siitä ole asia kiinni.

Vierailija
19/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna ukkosi osti halvan hajuveden, joskus muulloin huonon paistinpannun ja aina vaan sä jaksat uskoa sen muuttavan tapansa. 😂

Vierailija
20/21 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin sitä itse sormuksen ostoa. Mutta pitäisikö kaverisi sitten vihjata miehelle, että voisi tehdä romanttisen eleen ja ostaa sormuksen, riipuksen ym yllätystä. Ja minkätyyppistä. Mies ei ehkä ymmärrä että kihla- ja vihkisormuksen lisäksi voisi olla lisää sormuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi