Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on lievästi väkivaltainen. Haluatko kysyä jotain.

Vierailija
19.04.2014 |

Ulkomaalainen mieheni on suuttuessaan ollut joitakin kertoja uhkaava ja lievästi väkivaltainen. Kuitenkin ollaan aina sovittu riidat ja nyt istutaan olkkarissa ja katsellaan tv:tä (ja minä surffaan av:lla). Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies olisi mun unelma. Miehessä pitää todellakin olla sitä temperamenttia.

Vierailija
42/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse tehdä muuta kuin vaihtaa lukot ja kertoa, että suhde on loppu. Halutessasi voit toivottaa parempaa loppuelämää. Mitä odotat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 23:54"]Ei sun tarvitse tehdä muuta kuin vaihtaa lukot ja kertoa, että suhde on loppu. Halutessasi voit toivottaa parempaa loppuelämää. Mitä odotat?

[/quote]

Ei sentään ole tarvetta lukkoja vaihtaa, ei mies mikään hullu vainoaja sentään ole.

Ap

Vierailija
44/46 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiselle naiskaverille puhuminen ei kannaltasi ole paras vaihtoehto. Asia voi kääntyä sinua vastaan. Sinua voidaan entisestään vähätellä tai mies voi todenteolla suuttua kokiessaan ylpeyttään loukatun (levität kahdenkeskisiä asioita ulkopuoliselle tai vastaavia syitä), jos hänellä on taipumusta tulistua ja käydä kiinni.

Onko miesryhmiä, joihin miehesi voisi mennä käsittelemään väkivaltaisuuttaan? Käsiksi käymistä ei pidä sallia, sitä ensimmäistäkään lyöntiä ei tule sivuuttaa olankohautuksella. Kierre on katkaistava joko miehen muuttamalla käytöstään tai sinun lähtemällä sinua uhkaavasta tilanteesta.

Tuli mieleen, että on uskontoja, joissa esim. "hankalaa" vaimoa saa kurittaa/lyödä, kunhan ei jää jälkiä. Eihän tässä sellaisesta uskonnolliskulttuurisesta tekijästä ole kysymys?

Vierailija
45/46 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 00:41"]Yhteiselle naiskaverille puhuminen ei kannaltasi ole paras vaihtoehto. Asia voi kääntyä sinua vastaan. Sinua voidaan entisestään vähätellä tai mies voi todenteolla suuttua kokiessaan ylpeyttään loukatun (levität kahdenkeskisiä asioita ulkopuoliselle tai vastaavia syitä), jos hänellä on taipumusta tulistua ja käydä kiinni.

Onko miesryhmiä, joihin miehesi voisi mennä käsittelemään väkivaltaisuuttaan? Käsiksi käymistä ei pidä sallia, sitä ensimmäistäkään lyöntiä ei tule sivuuttaa olankohautuksella. Kierre on katkaistava joko miehen muuttamalla käytöstään tai sinun lähtemällä sinua uhkaavasta tilanteesta.

Tuli mieleen, että on uskontoja, joissa esim. "hankalaa" vaimoa saa kurittaa/lyödä, kunhan ei jää jälkiä. Eihän tässä sellaisesta uskonnolliskulttuurisesta tekijästä ole kysymys?

[/quote]

Mies ei ikinä menisi sellaiseen ryhmään. Hänhän ei ole omasta mielestään tehnyt mitään väärää, koska hänen suuttumisensa on minun aiheuttamaa hänen mukaansa. Miehen sukulaiset ovat muslimeja, mutta käsittääkseni maallistuneita. Mies itse ei ole uskonnollinen juuri millään lailla.

Ap

Vierailija
46/46 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviesti voisi olla mun kirjoittama, mullakin "lievästi väkivaltainen" mies. Macho-kulttuurin kasvatti. Ei ole koskaan lyönyt naista, mutta tarraa joskus kovakouraisesti kiinni esim. ranteesta tai hiuksista.