Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on lievästi väkivaltainen. Haluatko kysyä jotain.

Vierailija
19.04.2014 |

Ulkomaalainen mieheni on suuttuessaan ollut joitakin kertoja uhkaava ja lievästi väkivaltainen. Kuitenkin ollaan aina sovittu riidat ja nyt istutaan olkkarissa ja katsellaan tv:tä (ja minä surffaan av:lla). Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on väkivaltainen. Et voi tietää miten hän eron hetkellä reagoisi. Hän on ilmiselvästi kontrolloiva ja on onnistunut jo manipuloimaan sinua. Ehkä hänen ei ole tarvinnut käyttää kovempia otteita koska olet alistuvainen mutta se muuttuu hetkessä jos alat pitämään puoliasi. Muslimimehelle nainen on aina alamainen, ihan aina. Nainen ei saisi koskaan sanoa vastaan tai arvostella miestä. Eikä se liity uskontoon vaan heidän kasvatukseen/kulttuuriin. Mieti haluatko ottaa sen riskin että joku päivä pääsi on isketty kylppärin kaakeliin.

Vierailija
2/46 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairastunut läheisriippuvuuteen. Surullista. 

Luulen että kymmenen vuoden päästä olet samassa suhteessa ja pahemmassa tilanteessa. 

Hyssyttelet tilanteita ja yrität elää niin ettei mies vaan hermostuisi. Et ole se mitä oikeasti olet ja vanhana olet katkera siitä miten sinua on kohdeltu. Mutta pois et tuosta suhteesta osaa lähteä.

Näin tämä menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tiedän sen, että eron sattuessa mies ottaisi asian rauhallisesti. Kyllä minä jonkin verran omaa miesystävääni tunnen.

Ap

Vierailija
4/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mainitsit miehesi olevan ulkomaalainen?

Vierailija
5/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne mutta ihan suomalainen mies. Mikä on pahin asia miten miehesi on sinua fyysisesti loukannut?

Vierailija
6/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska av:lla ulkomaalainen mies on automaattisesti väkivaltainen. Näköjään myös meillä näin.

Ap

Vierailija
7/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:09"]Meillä sama tilanne mutta ihan suomalainen mies. Mikä on pahin asia miten miehesi on sinua fyysisesti loukannut?

[/quote]

Ei varsinaisesti ole tehnyt mitään todella pahaa. Mutta koen tilanteet silti ahdistavina. On lyönyt nyrkillä selkään, tarttunut kerran hiuksista ja tänään otti kiinni niin että kaaduin polvilleni. Käyttäytyy uhkaavasti. Ärsyttää sellainen.

Ap

Vierailija
8/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin suomalainen ex mies tykkäsi vedellä tukasta. Jätin hänet.

Vierailija
9/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on väkivaltainen, mutta tajusi hakea apua. En kuitenkaan uskalla vielä olla hänen kanssaan tekemisissä.

Vierailija
10/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:16"]Minunkin suomalainen ex mies tykkäsi vedellä tukasta. Jätin hänet.

[/quote]

Nyt olen välillä pyöritellyt ajatusta miehen jättämisestä. En kuitenkaan pelkästään tämän asian takia, vaan muiden. Kuitenkin toisaalta en haluaisi elää ilman miestä. Olen surullinen.

Ap

Vierailija
11/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongitko mieluummin mato-ongella vai virvelillä?

Vierailija
12/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:25"]Ongitko mieluummin mato-ongella vai virvelillä?

[/quote]

Molempia lapsena kokeillut. En jaksaisi kumpaakaan. Kalastus on tylsää.

Ap

Vierailija
13/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt neuvoa av:lta? Toivotko, että kaikki kysyvät, että mikset jätä miestä? Sitähän toivot, vahvistusta sille minkä itse jo tiedät.  Mies ei siitä muutu, väkivalta pahenee. Itsetunto häviää samalla, joten kohta uskot, että ansaitset kaiken paskan.

Aina löytyy joku puolusutus, sehän oli vain yksi lyönti, yksi uhkaus, tönäisy. Loppuilta meni hyvin, joten ei tässä mitään. Tiedät kyllä itsekin, mitä pitää tehdä.

Vierailija
14/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:32"]Miksi kysyt neuvoa av:lta? Toivotko, että kaikki kysyvät, että mikset jätä miestä? Sitähän toivot, vahvistusta sille minkä itse jo tiedät.  Mies ei siitä muutu, väkivalta pahenee. Itsetunto häviää samalla, joten kohta uskot, että ansaitset kaiken paskan.

Aina löytyy joku puolusutus, sehän oli vain yksi lyönti, yksi uhkaus, tönäisy. Loppuilta meni hyvin, joten ei tässä mitään. Tiedät kyllä itsekin, mitä pitää tehdä.

[/quote]

Oikeastaan en kysynyt neuvoa. Sen kyllä tiedän, että tämä on väärin. Mies sanoo, että hän ei ole koskaan ennen ollut tällainen, kuulemma olen vaikein nainen jonka hän on tavannut.

Ap

Vierailija
15/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan kuin LIEVÄSTI väkivaltainen. Hän on väkivaltainen vaikka "vaan" tukistaisi sua ja sillä sipuli. Eikä tuu tosta paraneen.

Vierailija
16/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta se lähtee ja kohta huomaat että sulla on musta silmä ja huuli halki. Pyytääkö mies anteeksi väkivaltaisuuksien jälkeen? Mikä johtaa väkivaltaan, provosoitko miestäsi jollain lailla?

Vierailija
17/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lempiruokasi?

Vierailija
18/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaan liittyy myös henkinen väkivalta, alistaminen, mitätöinti. Ihan malliesimerkki on tuo miehesi "en ole koskaan tällainen, mutta sinä olet niin vaikea" -läppä. Väkivaltaisen miehen arkkityyppi. Tuo sama toistuu aina vaan väkivaltaisissa suhteissa. Juuri noin väkivaltainen oikeuttaa tekonsa.

Arviointikykysi on jo hämärtynyt,  kun puhut lievästä väkivallasta. Eli pehmittelet asiaa, ihan kuin olisi lieventäviä asianhaaroja.

Juokse karkuun niin pian kuin pääset.

Vierailija
19/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pyydä suoraan anteeksi, mutta on surullinen riitelystä. On sanonut, ettei haluaisi ikinä satuttaa minua. Suuttuessaan on kuitenkin ihan erilainen. Suutun itsekin helposti ja yleensä mies suuttuu siitä, että en lopeta ajoissa Riitelyä.

Ap

Vierailija
20/46 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sinun tehtävä ole lopettaa ajoissa riitelyä. Riitaan tarvitaan kaksi. Lopettakoon mies itse ennen kuin satuttaa. Satuttaminen on satuttajan vastuulla.

Huomaatko, että koko ajan puolustelet miestä?