Vtuttaa asua tuppukylässä
Kommentit (22)
Mulla on jo katsottuna Punavuoresta asunto
Samaa mieltä, mutta en Helsinkiin haluaisi. Harkitsen kakkoskämpän hankintaa Turusta, siellä on sukua ja muutenkin kivan kokoinen kaupunki. Työt valitettavasti on täällä tuppulassa, mutta onneksi niistä sentään maksetaan hyvin.
Helsinki on vain vähän isompi tuppukylä.
On tuskaa asua maalla ei missään mitään ihmiset vaihtaa ja tulee passsskoja juoruja itsestä ja maine menee
Miksi haluat Helsinkiin? Siellä on koronaa. Ja kun siellä asut, voipi olla että takas maalle alat haluamaan. Niin käy monille.
Paras ratkaisu on asua edullisesti tuppukylässä ja tehdä pari viikonloppureissua Helsinkiin joka kuu. Voi asua ylellisesti kivassa hotellissa.
Mikä sua siellä siis erityisesti harmittaa? Tuppukylissä on yhteisöllisyyttä enemmän, mutta sen sivuvaikutuksena myös juoruilua ja huhupuheita. Isommissa kaupungeissa ketään ei kiinnosta muiden asiat, mutta sekään ei aina ole hyvä asia.
Mutta ymmärrän että huhupuheet ottaa aivoon, varsinkin jos ne ei ole edes totta. En itse asu tuppukylässä, mutta mulla on kesämökki sellaisessa ja olen vaikka mitä huhuja kuullut siellä itsestänikin ja perheestäni. En voisi asua siellä. Kiva siellä on viettää kesälomaa, mutta vielä kivempi tulla takaisin kaupunkiin jossa ketään ei kiinnosta minä ja mun asiat.
Vierailija kirjoitti:
On tuskaa asua maalla ei missään mitään ihmiset vaihtaa ja tulee passsskoja juoruja itsestä ja maine menee
Maine on pilattu joo, mutta eipä sitä tule tuolla pöpelikössä mönkijällä ajellessa mietittyä. Mäkättäkööt mitä mäkättävät.
taas joku helsinkiläinen trollaa...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo katsottuna Punavuoresta asunto
Rööperissä on nykyään yhtä hiljaista, kuin maalla suunnilleen.
Gentrifikaatio on sammuttanut sen täysin. Ensin Kallio oli uusi Punavuori, nyt sama on käynyt Kalliossakin.
Roihuvuori lienee uusi Punavuori.
Mikä Helsingissä kiehtoo? Asuntojen hinnat sitä luokkaa kuin olisi isompikin metropoli.
Pohjanmaalla luullahan että asutaan isossakin kaupungissa vaikka on ihan pers....i.3 kauppaa ja siinäpä se. Moomma kovia. Muutan pois tammikuulla.
Koko Suomi on tuppukylä. Ei täällä ole mitään.
Asuin Helsingissä, muutin tuppukylään ja olen viimein nyt onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
HELSINKI ON P E R S E E S T Ä !
Tää on kyllä totta. Jos on kyllästynyt tuppukylään, ei todellakaan kannata suoraan Hell sinkiin rynnätä. Turkukin on oikeasti paljon parempi ja Tampere.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua siellä siis erityisesti harmittaa? Tuppukylissä on yhteisöllisyyttä enemmän, mutta sen sivuvaikutuksena myös juoruilua ja huhupuheita. Isommissa kaupungeissa ketään ei kiinnosta muiden asiat, mutta sekään ei aina ole hyvä asia.
Mutta ymmärrän että huhupuheet ottaa aivoon, varsinkin jos ne ei ole edes totta. En itse asu tuppukylässä, mutta mulla on kesämökki sellaisessa ja olen vaikka mitä huhuja kuullut siellä itsestänikin ja perheestäni. En voisi asua siellä. Kiva siellä on viettää kesälomaa, mutta vielä kivempi tulla takaisin kaupunkiin jossa ketään ei kiinnosta minä ja mun asiat.
Kyllä täällä alueella missä minä asun Helsingissä juoruillaan ja huhupuheillaan ja ne alkuunpanijat vaikuttais olevan junantuomia. Olevinaan niin kivoja ja yhteisöllisiä. Itse ei tiedä ketä ne on mutta nähnyt jossain ulkona tai kaupassa.
Esim Orimattila on juoru kello akkojen pääkaupunki. Jos et pääse tai et halua jokaiseen kissanpieru ristiäisiin olet vamppi
Yhtä moni sieltä palaa.