Käsi sydämelle: oletko ottanut suihin?
Kommentit (88)
Olen yllättynyt, että täällä noin moni ei ole ottanut suihin. Luulin, että se on ihan perussettiä.
t. Nainen 48v, joka luuli itseään estyneeksi ja lahnaksi
Olen ottanut ja saanut kokea sen. Mies, 24-Vuotta.
Miehen kommentti:
Tietysti. Nuolen naistani ihan säännöllisesti ja hän rakastaa sitä. Kieli on sen verran karhea, että suu täyttyy pillumehuista, jotka minä nielen kaikki omasta halustani. Minusta se on ihanaa ja jotenkin kokonaisvaltaista. Työnnyn hänen sisäänsä vasta, kun tunnen hänen ovat valmis ottamaan minut ja tulevan lastini sisälleen.
-M
En ole. Jotenkin ajatus, että mies ehkä kuitenkin laukeasi vaikka kieltäisin, ja spermaa pulppuaisi mun suuhun ja nielisin sitä tahtomattani tuntuu ällöttävältä. Aika moni mies on sitä pyytänyt. Ehkä joskus eteen tulee sellainen mies jonka kanssa se ei tuntuisi vastenmieliseltä, niin ehkä.
N29
Vierailija kirjoitti:
En ole. Jotenkin ajatus, että mies ehkä kuitenkin laukeasi vaikka kieltäisin, ja spermaa pulppuaisi mun suuhun ja nielisin sitä tahtomattani tuntuu ällöttävältä. Aika moni mies on sitä pyytänyt. Ehkä joskus eteen tulee sellainen mies jonka kanssa se ei tuntuisi vastenmieliseltä, niin ehkä.
N29
Multa ei ole yksikään mies koskaan pyytänyt, mutta olen toki ottanut suihin jos mies on nuollut minua (olisi epäkohteliasta olla antamatta takaisin).
Haaveilen siitä, että kohtaisin miehen jonka kanssa voisi tehdä kaikkea mahdollista ja haluaisin esim. spermat naamalle, suuhun jne.
Nyt en ole ottanut koskaan loppuun saakka suihin, vaan ainoastaan just esileikkinä sen jälkeen kun mies on nuollut minua.
Muutenkin erilaiset suihinottotekniikat ja kaikki siihen liittyvä kiinnostaa kovasti.
Suuhun panemista olen onneksi päässyt kokemaan, siitä tykkään myös tosi paljon ja musta se on ihan super kiihottavaa.
Ja se, kun kulli työnnetään juurta myöten kurkkuun niin, etten pääse hetkeen liikkumaan siitä.
Miehen kasvoille ja suuhun olen pissannut, sitä minulta on pyydetty ja sitä, että pissaisin peniksen päälle.
Toki olen tehnyt sitten ja teen lähtökohtaisesti kyllä kaiken mitä toinen haluaa enää ymmärrä estoisuutta yhtään, mutta ei miehet yleensä pyydä mitään.
Varmaan nuo naamalle laukeamiset ja muut tulisivat sitten jos olisi vakituisessa suhteessa.
N27
*enkä ymmärrä estoisuutta yhtään
Noin siinä piti lukea t: edellinen
Vierailija kirjoitti:
N29
Kuin minun kirjoittamani. Tykkään kyllä nuolla muita naisia, ja tykkään yhtälailla kun miehet tai naiset nuolee mua, mutta miehen kalua en halua suuhuni, kaikkialle muualle kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
N29
Joidenkin miesten kanssa se vaan on ihanaa ja toisten taas ei. Johtuisiko feromoneista, tai kalun koosta. Avioliitossa en tykännyt, mutta myöhemmin on maistunut. Mahtaisi exää soikottaa, jos tietäisi. Oltiin sentään 30 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
M, 92v
Huh huh. Nyt on jo ikäkästä homppeliakin vauvapalstalla. Tai sitten vaan tyhmää sakkia, mikä onkin kyseisen suuntauksen erityispiirre.
N28. Kyllä, monen monta kertaa. Se kiihottaa minua ja kostun siitä todella paljon, joten se menee hyvin esileikkinä tai loppusilauksena. Itse en anna miehen nuolla minua, koska minua se taas ei kiihota yhtään. Spermat kasvoilla on myös 5/5.
asia on näin kirjoitti:
N28. Kyllä, monen monta kertaa. Se kiihottaa minua ja kostun siitä todella paljon, joten se menee hyvin esileikkinä tai loppusilauksena. Itse en anna miehen nuolla minua, koska minua se taas ei kiihota yhtään. Spermat kasvoilla on myös 5/5.
Mikset anna? Vaikkei se sinua kiihotakaan, niin mitä haittaa siitä muka on jos annat toisen nuolla?
Mä en voisi olla suhteessa jossa en saisi antaa suuseksiä kumppanille, se on tosi tärkeä himon konkretisoitumisen muoto.
Miksi riistät sen mieheltäsi?
Vierailija kirjoitti:
asia on näin kirjoitti:
Mikset anna? Vaikkei se sinua kiihotakaan, niin mitä haittaa siitä muka on jos annat toisen nuolla?
Mä en voisi olla suhteessa jossa en saisi antaa suuseksiä kumppanille, se on tosi tärkeä himon konkretisoitumisen muoto.
Miksi riistät sen mieheltäsi?
Onneksi minun mies on jo aikoinaan sanonut, että häntä ei nuoleminen niinkään kiinnosta ja se sopii minulle paremmin kuin hyvin tässä tilanteessa :) Itsehän en asiaa edes alunperin kieltänyt häneltä, vaan periaatteessa se tuli hänen omasta suustaan alunperin. Hän on kyllä tämän keskustelun jälkeen kokeillut, että haluanko minä sittenkin nuolemista ja kun olen vastannut, että ei kiitos ja sormet on parempi kuin hyvä, niin on ollut tyytyväisenä vastaukseen. En saa orgasmia nuollessa, vaikka on tuntunutkin ihan hyvältä ja tätä on kokeiltu aikoinaan monenkin eri tyypin kanssa. Sormilla saan muutamassa minuutissa ja samoin penetraatiossa. Nuolla saisi varmaan tunnin ennenkuin olisi lähellä orgasmia, joten ei kiitos! Ennen en tiennyt mitä haluan naisena ja nyt kun tiedän, niin myös pidän tahdostani kiinni. Jos miestäni ei tämä jossain vaiheessa enää miellytä, niin se on joko sitten hei hei tai sitten tyytyä asiaan :D
Kyllä, se on nautinnollista. Kova kulli on seksikäs näky ja vielä parempi, kun saan imeä ja nuolla sitä kuin tikkaria. Nams
n21
Mies 29, naisella voi olla ja on testosteronia, keskimääräistä enemmänkin, kuten itsellänikin on on ihan tutkitusti. Se ei silti tarkoita sitä, että olisi harrastanut seksiä ympäriinsä kenen tahansa kanssa ja ottanut turhia riskejä (raskaus, taudit, nöyryytetyksi tuleminen) Mies 29 kuvittelee, että jos nainen ei halua seksiä kaikkien kanssa, nainen ei pidä seksistä. Miten väärässä onkaan!