Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle: oletko ottanut suihin?

Vierailija
19.04.2014 |

kyllä vai ei?

ikäsi?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa kyllä,nyt ei seitsemään vuoteen.En hirveesti pidä siitä ja mies lopettanut suuseksin antamisen mulle vaikka tietää että nautin siitä. Olen 33 hoikka nätti nainen.

Vierailija
42/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä todellakin.

Ja ikää 40 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:55"]

Miksi tällaista pitäisi oikein käsi sydämellä tutkiskella - onko suihinottoon "lankeaminen" jonkinlainen salainen häpeä ja tunnustuksen paikka? :D

[/quote]No on se oikeastaan. Naiset piilottelevat seksikokemuksiaan viimeiseen asti jos vain mahdollista, ainakin jos haluavat tehdä hyvän vaikutuksen kiinnostaviin miehiin. Koulussa tutustuin tänä vuonna kahteen uuteen naiseen, jotka jo syyslukukaudella puhuivat oluella ollessa anaaliseksikokemuksista sun muusta keskellä päivää ja ilman humalaa. Kunnioitan näitä naisia edelleen ihmisinä mutta menetin kyllä kaiken seksuaalisen kiinnostuksen, jos sitä oli. 

Naiset eivät halua saada hyväilyä muuten kuin harvoin ja siksi naista latkimaan päässyt mies on saavuttanut jotain ekstraa ja siitä voi puhua; se on melkein kuin olisi opettanut pienelle lapselle lukion asioita tai koiralle 100 temppua. Jokainen mies taas ottaa hyväilyä vastaan. 

-Mies 29v-

[/quote] Voi hyvänen aika että olet sairas ja kieroutunut!!! :( Eli nainen joka on harrastanut seksiä ja kehtaa myöntää nauttivansa siitä on epäseksikäs ja häntä ei ´voi "kunnon" mies haluta.. OKSETTAVAA!!!

Ja useimmat naiset haluavat heitä nuoltavan, koska monelle naiselle se on monta kertaa yhdyntää nautinnollisempaa. Itse vaikka maksaisin aviomiehelleni että nuolisi pilluani, kunnolla ottaisi sitten orkkujen kiimoittavan pilluni, piiskaisi, alistaisi ymsymsyms... MUtta kun ei.. Kun miehestä se on väärin ja naista halventavaa.. :(

Miltei jokainen nainen haluaa hyvää, itseään miellyttävää seksiä, oli se sitten käsi-, suu-, pillu-, anaali-, mitä tahansa hoitoa, perus lähetyssaarnaajaa, tai extreme bdsm:ää.. Tietysti niin naisissa kuin miehissä on näitä sinun kaltaisiasi seksuaalisesti kykenemättömiä ihmisiä, joiden "halukkuus" riippuu toisen kotitöiden tekemisestä tai muista sairaista kieroutumista joilla ei oikeasti ole mitään tekemistä seksin kanssa...

Joo ja ps. mä rakastaisin imee, nuolla ja ottaa kunnolla syväkurkkuun miestäni, ottaa mällit suuhun/naamalle/rinnoille, mutta koska en ikinä saa vastapalvelusta, niin en viitsi itsekään vaivautua..

[/quote]Voisitko ystävällisesti puhua asioista yleisellä tasolla kuten minäkin teen? Jätetään nyt ne 'minun mies/nainen' rakkaushöpinät sikseen, koska se vääristää keskustelua. Tavallinen mies voisi hyvin nuolla vierasta naista mutta nainen vain julkkismiestä tai omaa kultamiestä tai joskus ehkä jotain superadonista. 

Tuo seksin haluamisen vakuuttelu "uuh, =() mmlääh, slurppis, mä kyllä haluisin!" näyttää yhtä hassulta kuin lapset juoksemassa vanhempien vaatteissa. Aikuisilla on kokoa ja miehillä on testosteronia. Lapsilla ei ole kokoa eikä naisilla juurikaan testosteronia tai muitakaan syitä kiinnostua seksistä tasaisesti ja suoraviivaisesti kuten ei muillakaan nisäkäsnaarailla.

Kotitöistä ei ole puhuttu mitään. 

Puhuisitko sinä avoimesti anaaliseksikokemuksista oman ihastuksen vieressä tunnettuanne kasvojen perusteella pari kuukautta? Tuskin. Ei mieskään varmaan kailottaisi kuinka montaa on pannut, ellei ole junttipiireistä kysymys, mutta ehkä uskaltaisi vastata totuudenmukaisemmin kuin nainen. Siinä seurassa oli vain parisuhteessa olevia tavismiehiä ja minä. Siksi naiset uskalsivat puhua noista asioista. 

-Mies 29v-

Vierailija
44/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:33"]En ole mutta voisin jos kehtaisin. Mieheni on nuollut minua mutta ei koskaan sano haluavansa samaa. Hävettää kaikki seksijutut...Nim. nainen-79[/quote] 

Tämähän on kuin meidän elämää. Mies nuolee minua, mutta ei jostain syystä halua samaa. Hänelle kaikki seksistä puhuminen on tabu. En ymmärrä.

Mulla on ollut salarakas jolke olen antanut suuseksiä. Se mies sanoi että olen äärimmäisen taitava suuseksin antaja. Minulta hän on saanut parempaa kuin omalta vaimoltaan.

Siksi en ymmärrä minsi aviomieheni ei halua. Taidoista ei ole kiinni. Itse haluaisin antaa ja olen sitä hänelle ehdottanutkin. (ollaan oltu aviossa 15v ja olen -79 )

[/quote]

Juu ihan varmasti otat paremmin kuin hänen vaimonsa :) olet myös seksikkäämpi ja parempi sängyssä! He hee :) perus sepitykset, vaikka totuus voi olla jotain aivan muuta.

Vierailija
45/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. N37

Vierailija
46/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin?! Kyllä ihmisellä on vain yksi suu. Voisiko joku tosiaankin selittää tuon monikon? Ja en ole ottanut, enkä halua olla kohteenakaan.

n44

Vierailija
47/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. N. 64v.

Vierailija
48/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, 14-vuotiaasta asti nykyiseltä mieheltäni :)

n19

Vierailija
49/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mies kysyi, saako laueta suuhuni. Kielsin laueamasta, mutta hän laukesi kuitenkin. Siihen loppui yhteydenpito minun puoleltani.

n. 34

Vierailija
50/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 21:41"]

Miksi tällaista pitäisi oikein käsi sydämellä tutkiskella - onko suihinottoon "lankeaminen" jonkinlainen salainen häpeä ja tunnustuksen paikka? :D

[/quote]No on se oikeastaan. Naiset piilottelevat seksikokemuksiaan viimeiseen asti jos vain mahdollista, ainakin jos haluavat tehdä hyvän vaikutuksen kiinnostaviin miehiin. Koulussa tutustuin tänä vuonna kahteen uuteen naiseen, jotka jo syyslukukaudella puhuivat oluella ollessa anaaliseksikokemuksista sun muusta keskellä päivää ja ilman humalaa. Kunnioitan näitä naisia edelleen ihmisinä mutta menetin kyllä kaiken seksuaalisen kiinnostuksen, jos sitä oli. 

Naiset eivät halua saada hyväilyä muuten kuin harvoin ja siksi naista latkimaan päässyt mies on saavuttanut jotain ekstraa ja siitä voi puhua; se on melkein kuin olisi opettanut pienelle lapselle lukion asioita tai koiralle 100 temppua. Jokainen mies taas ottaa hyväilyä vastaan. 

-Mies 29v-

[/quote] Voi hyvänen aika että olet sairas ja kieroutunut!!! :( Eli nainen joka on harrastanut seksiä ja kehtaa myöntää nauttivansa siitä on epäseksikäs ja häntä ei ´voi "kunnon" mies haluta.. OKSETTAVAA!!!

Ja useimmat naiset haluavat heitä nuoltavan, koska monelle naiselle se on monta kertaa yhdyntää nautinnollisempaa. Itse vaikka maksaisin aviomiehelleni että nuolisi pilluani, kunnolla ottaisi sitten orkkujen kiimoittavan pilluni, piiskaisi, alistaisi ymsymsyms... MUtta kun ei.. Kun miehestä se on väärin ja naista halventavaa.. :(

Miltei jokainen nainen haluaa hyvää, itseään miellyttävää seksiä, oli se sitten käsi-, suu-, pillu-, anaali-, mitä tahansa hoitoa, perus lähetyssaarnaajaa, tai extreme bdsm:ää.. Tietysti niin naisissa kuin miehissä on näitä sinun kaltaisiasi seksuaalisesti kykenemättömiä ihmisiä, joiden "halukkuus" riippuu toisen kotitöiden tekemisestä tai muista sairaista kieroutumista joilla ei oikeasti ole mitään tekemistä seksin kanssa...

Joo ja ps. mä rakastaisin imee, nuolla ja ottaa kunnolla syväkurkkuun miestäni, ottaa mällit suuhun/naamalle/rinnoille, mutta koska en ikinä saa vastapalvelusta, niin en viitsi itsekään vaivautua..

[/quote]Voisitko ystävällisesti puhua asioista yleisellä tasolla kuten minäkin teen? Jätetään nyt ne 'minun mies/nainen' rakkaushöpinät sikseen, koska se vääristää keskustelua. Tavallinen mies voisi hyvin nuolla vierasta naista mutta nainen vain julkkismiestä tai omaa kultamiestä tai joskus ehkä jotain superadonista. 

Tuo seksin haluamisen vakuuttelu "uuh, =() mmlääh, slurppis, mä kyllä haluisin!" näyttää yhtä hassulta kuin lapset juoksemassa vanhempien vaatteissa. Aikuisilla on kokoa ja miehillä on testosteronia. Lapsilla ei ole kokoa eikä naisilla juurikaan testosteronia tai muitakaan syitä kiinnostua seksistä tasaisesti ja suoraviivaisesti kuten ei muillakaan nisäkäsnaarailla.

Kotitöistä ei ole puhuttu mitään. 

Puhuisitko sinä avoimesti anaaliseksikokemuksista oman ihastuksen vieressä tunnettuanne kasvojen perusteella pari kuukautta? Tuskin. Ei mieskään varmaan kailottaisi kuinka montaa on pannut, ellei ole junttipiireistä kysymys, mutta ehkä uskaltaisi vastata totuudenmukaisemmin kuin nainen. Siinä seurassa oli vain parisuhteessa olevia tavismiehiä ja minä. Siksi naiset uskalsivat puhua noista asioista. 

-Mies 29v-

[/quote]

Minua on jo pitkään kiinnostanut aivan vilpittömästi tämä:

Jos -Mies 29v- on oikeasti noin 29-vuotias mies, mitä ihmettä hän saa näistä Aihe vapaa -keskusteluista? Onko hänestä jostain syystä todella kiinnostavaa kuulla yhä uudelleen, kuinka monet palstailevat naiset täällä kertovat hänelle pitävänsä seksistä? Onko jollain lailla kiehtovaa väittää naisia yleisesti epäseksuaalisiksi ja vain miehen mieliksi, ei koskaan oman nautintonsa vuoksi, seksiä vastentahtoisesti harrastaviksi, kun yleisö ei kuitenkaan suhtaudu näihin kummallisiin väitteisiin mitenkään vastaanottavaisesti?

Jos -Mies 29v- taas ei ole oikeasti mies ja/tai 29-vuotias, vaan vain yksi tai useampi ihminen saman jatkuvan provon takana, eikö vitsi ole jo vanhentunut? Onko todella viihdyttävää ärsyttää naisia mielipiteillään ja provosoida heidät yhä uudestaan kärkkäästi ja hyökkäävästi vastaamaan "analyyseihin" vai pitäisikö sanoa "anaaliiseihin" naisen epäseksuaalisuudesta?

En ymmärrä.

Siksi toisekseen, joo, on kyllä ihan joka naiselta ja mieheltä varsin järkevää, ettei halua harrastaa suuseksiä tuntemattoman kumppanin kanssa. Sukupuolitaudit tarttuvat myös suukontaktissa niin suun limakalvoilta genitaalialueen limakalvoille kuin genitaalialueen limakalvoilta suun limakalvoillekin. Kun suhde on vakituinen ja molemmat käyneet testeissä, voi huoletta harrastaa millaista seksiä vain haluaa (kunhan kuitenkin raskaudenehkäisy on kunnossa). Että niin.

Mitä taas alkuperäiseen kysymykseen tulee, käsi sydämellä olen, usein. Suuseksi puolin ja toisin kuuluu minun ja kumppanini tavanomaiseen seksiaktiin, vaikka se sisältäisi myös yhdyntää. Harrastamme seksiä (ja myös suuseksiä) 3 - 10 kertaa viikossa.

N26

Vierailija
51/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no todellakin. Kuuluu lähes jokaiseen "sessioon." Tykkään siitä :) En ole tiennytkään että se on monelle inhokki-asia... No täytyy sanoa olen vanhoilla päivillä laiskistunut; en niele enää...

n 28

Vierailija
52/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä :((((

Vierailija
53/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v-

[/quote]

Sehän on mitä kaunein asia, mitä nainen voi miehelle antaa. Ajattele nyt: nainen rakastaa miestä niin paljon, että antaa hänelle seksiä, vaikka ei itse sitä haluakaan tai siitä pidä ja tuntee siitä jälkeenpäin häpeää. Nainen tekee sen miehen mieliksi. Nykymaailma tuputtaa seksiä kaikkialla ja tarjoaa virheellisiä kuvia seksiä rakastavista naisista. Nykyään on muodikasta, että nainen on avoin ja seksuaalisesti aktiivinen, ainakin esittää sellaista. Nykynaiset ovat saaneet sellaisen kuvan, että heidän pitäisi olla samanlaisia, vaikka miehiä se ei kiihotakaan. Tavallaan aika söpöä, kun naiset ovat olevinaan niin rohkeita ja estottomia. Tavallaan vastenmielistä. Toivoisin, että naiset voisivat olla enemmän naisia tässäkin asiassa ja antautua vain sille omalle kumppanillensa. Miksi esittää pitävänsä jostakin, mistä tuntee syyllisyyttä.

Vierailija
54/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta rakkaat ystävät, olen laittanut naista kaikkiin reikiin ja kuulemma on gutaa tehnyt kidding?

Vierailija
55/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

n13

tai oikeastaan tyttö

Vierailija
56/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja monelta mieheltä.

Vierailija
57/88 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 23:12"]

En

n13

tai oikeastaan tyttö

[/quote]

Voi tyttö kulta äläkä teekään sellaista vielä tällä vuosikymmenellä. Nää on aikuisten juttuja, ei pikkutyttöjen, jollaiseksi sinun ikäisesi luetaan. Nyt pois täältä aikuisten tätien jutuista!

Vierailija
58/88 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yuuuuup!

m27

Vierailija
59/88 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varten on nk tietyt naiset

Vierailija