Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopesti pitäisi tuntea rakkautta?

Vierailija
19.04.2014 |

Olen 1.5 kk tapaillut miestä joka on kuulemma rakastunut minuun.Pidän kyllä tästä miehestä, mutten rakasta.Rakastunkohan mä edes häneen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni turha pohtia tätä asiaa. Tapailla saa vaikka ei olisikaan rakastunut.

Vierailija
2/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni turha pitkittää tätä, kun suhde loppuu kuitenkin jossain vaiheessa. Olisi reilua miestä kohtaan, joka varmaan olettaa jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä tossa ajassa olisit jo rakastunut etkä täällä kyselisi. Kyllä sen tietää.

Vierailija
4/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen ja rakastaminen ovat minusta vielä kuitenkin eri asioita. Kyllä minäkin voin sanoa lyhyenkin ajan jälkeen olevani rakastunut, mutta rakastaminen tulee vasta myöhemmin.

Vierailija
5/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:56"]

Mielestäni turha pitkittää tätä, kun suhde loppuu kuitenkin jossain vaiheessa. Olisi reilua miestä kohtaan, joka varmaan olettaa jotain muuta.

[/quote]

Onko mies puhunut esimerkiksi häähaaveistaan tms? Miehet eivät välttämättä ajattele asioita niin pitkälle.

Vierailija
6/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:33"]Olen 1.5 kk tapaillut miestä joka on kuulemma rakastunut minuun.Pidän kyllä tästä miehestä, mutten rakasta.Rakastunkohan mä edes häneen?

[/quote]

Kovin on lyhyt aika 1.5kk. Aika näyttää. Tunnetko olevasi ihastunut?

Vierailija
7/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihastunut olen eikä mies häähaaveistaan ole puhunut :) ap

Vierailija
8/8 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:15"]Kyllä mä ihastunut olen eikä mies häähaaveistaan ole puhunut :) ap

[/quote]

Sittenhän kaikki on ihan ok!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän