Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin jonkun nuolemaan ja

Vierailija
05.12.2020 |

Sormettaan ilman että itse tarvisi tehdä mitään. Saiskohan Tinderistä ihan jos kysyisi

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia niitä on olemassa. Voisin koska tahansa sormettaa melkein ketä tahansa tuntematonta naista. Mutta aivsn ventovierasta en panisi edes kumin kanssa ja nuoleminen on varattu vain omalle elämänkumppanille.

Vierailija
2/22 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla ja nuolisin kyllä tuntematonta kun jos olisi puhdas pimppi eikä nainen olisi mielestäni mitenkään luotaantyöntävä esim. liikalihavuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti löytyy. Mulla on ollut parikin tollaista suhdetta, jossa silloin tällöin kävin nuolemassa naista eikä muuta tapahtunut. Nautin nuolemisesta ja mielestäni se on parasta seksissä.

Vierailija
4/22 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä aika läski, ei kai se haittaa.

t.ap

Vierailija
5/22 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suurin osa naisista ole juuri kaltaisiasi ja silti riittää ainakin kerraksi vientiä?

Vierailija
6/22 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.ap

BBW-faneja on vaikka kuinka. En usko että muodostuu ongelmaksi.

Vierailija
7/22 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t.ap

Saanko nuolemisen jälkeen vetää käteen ja laueta sun rinnoille?

Vierailija
8/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin tulla nuolemaan kunhan paikat on puhtaat eikä ole mikään amazonin metsä siel alhaalla rehottamas(tosin ei tartte olla mikään clean sheivikään). Varmaan haluisin kyl naida takaapäin tai saada poskioton edes joskus, mut yleensä tykkään nuolla p illua joka päivä ilman että odottaisin vastapalvelusta. 

Vierailija
9/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa olla tuollainen suuseksiorja naiselle.

- kiltimpi mies

Vierailija
10/22 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on kuuliainen ratkaisu nuolemaan. Eikä vilkuile muiden periä, korkeintaan nuuhkii.

Vierailija
11/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin nuolla mielelläni kunhan on sheivattu alapää. Parasta olisi päästä nuolemaan sellaista päivän märkänä muhinnutta ja mieluusti pisuttelujen jälkeen pyyhkimättä / pesemättä jätettyä. Mieluusti lihavan kuin normaalin naisen.

Usein fantasioin märästä festaripillusta jota ei ole päästy pesemään päivään pariin (eikä ole naitukkaan)

Vierailija
12/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on kuuliainen ratkaisu nuolemaan. Eikä vilkuile muiden periä, korkeintaan nuuhkii.

Kuka tarvitsee koiraa, kun miehiäkin on olemassa?

Vierailija
13/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin mielellään voit otta yhteyttä txt 0465605268

Vierailija
14/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90420 löytyy

Vierailija
15/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, mikäli nainen on kiimainen ja nauttii käsittelystä.

Vierailija
16/22 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävystyin miehen jonka kanssa halusimme viedä suhteen intiimimmälle tasolle. Miehellä oli voimakas libidido, mutta käytännössä oli imp0nentti. Hän tykkäsi antaa suuseksiä minulle, ja oli siinä todella hellä ja taitava. Kun totuin ajatukseen, että en voi antaa mitään vastapalveluksia, onnistuin rentoutumaan täysin ja vain nauttimaan kiireettömästä suuseksistä. Luulen, että hän nautti siitä melkein yhtä paljon kuin minä.

Eli ei muuta kuin t1nderiin, ja sieltä etsimään seksiseuraa imp0nenteista miehistä. Se on oikeastaan aika mahtava tunne vapauttaa mieli ja keho keskittymään nautinnosta miettimättä, että mitä pitäisi antaa vastineeksi.

Vierailija
17/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävystyin miehen jonka kanssa halusimme viedä suhteen intiimimmälle tasolle. Miehellä oli voimakas libidido, mutta käytännössä oli imp0nentti. Hän tykkäsi antaa suuseksiä minulle, ja oli siinä todella hellä ja taitava. Kun totuin ajatukseen, että en voi antaa mitään vastapalveluksia, onnistuin rentoutumaan täysin ja vain nauttimaan kiireettömästä suuseksistä. Luulen, että hän nautti siitä melkein yhtä paljon kuin minä.

Eli ei muuta kuin t1nderiin, ja sieltä etsimään seksiseuraa imp0nenteista miehistä. Se on oikeastaan aika mahtava tunne vapauttaa mieli ja keho keskittymään nautinnosta miettimättä, että mitä pitäisi antaa vastineeksi.

Luulenpa, että mies nautti siitä jopa enemmän kuin sinä. Monelle miehelle tuollainen tarkoittaisi fantasian toteutumista, kun taas sinä jouduit totuttelemaan tilanteeseen vähitellen. Fantasian toteuttaminen saattaa antaa paremmat kiksit kuin tottuminen. Mutta hyvä että molemmat tykkäsitte :)

Vierailija
18/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on. Nuoleminen on parasta seksiä. Ja olen saanut todella hyvää palautetta taitojen suhteen siitä myös.

Vierailija
19/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tarvitsee koiraa, kun miehiäkin on olemassa?

Mutta mies lähtee paremman perseen perään hyvin herkästi.

Vierailija
20/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy, monihan rakastaa noita hommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän