Miksi nämä "naisten jutut" kiinnostaa?
Blogit, laukut, kengät, vaatemerkit, kauneudenhoito, juorut, ehkä jopa julkkikset.
Olen itsekin nainen, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä, että miksi kukaan olisi kiinnostunut noista aiheista tai haluaisi keskustella niistä. En yritä ilkeillä, haluaisin vain tietää mikä niissä kiinnostaa ja viehättää. En myöskään ymmärrä miksi kukaan olisi kiinnostunut urheilun katselusta.
Kommentit (22)
Mua ei kiinnosta yhtään nuo ap:n aloitusviestissään mainitsemat asiat ja nainen olen. En löydä myöskään mitään mielenkiintoista luettavaa kauppojen lehtitelineistä, evvk naistenlehdet, sisustuslehdet tai mitä näitä nyt onkaan.
Blogeja seuraan jonkin verran, mutta niissä pitää olla jotain mielenkiintoista, en jaksa lukea blogeja siksi, että pääsisin täällä niitä haukkumaan. Luen esim. Miina Mannisen ja miehensä blogia pyörämatkastaan Kanadasta Argentiinaan. Muut blogit joita seuraan ovat aihepiiriltään eläimet, maanläheinen elämäntapa sekä karppiruoka.
En tiedä mitään merkkivaatteista, laukuista tai kengistä. En tunnistaisi yhtään tällaista statussymbolia, vaikka kadulla sellaisen näkisin.
TV:stä en seuraa näitä jonkun mukajulkkiksen ympärille väsättyjä kohuohjelmia, kuten Supermarjo, kiinteistö Kaisa jne. Katson mieluummin esim Discoverylta ohjelmia.
Juorut ei kiinnosta minkään vertaa. Useimmat "julkkikset" on mulle ihan tuntemattomia, eikä mua kiinnosta kuka pani ketä ja missä. Mua kiinnostaa sellaiset julkkisjutut, joissa jotain oikeasti pitkän uran tehnyttä ihmistä haastatellaan hyvässä hengessä ja saadaan hänet kertomaan itsestään jotain sellaista, mitä ei ennen ehkä tiedetty. Esim olikohan Iskelmä kanavalla radiossa, kun haastattelivat Katri Helenaa, se oli oikeasti mielenkiintoista vaikka en silleen Katri Helenan musiikkia edes kuuntele. Samoin Yle Puheen politiikkaradiossa on aika usein mielenkiintoinen haastateltava.
Summa summarum, en pidä pinnallisista asioista, ihmisistä enkä ilmiöistä.
Eniten ihmettelen kauneusjutuissa sitä, miten niistä saadaan niin paljon asiaa aikaiseksi. Muotibloggaaja kertoo löytäneensä maailman parhaan ripsivärin, jonka jälkeen kaikki muut ripsivärit ovat turhia. Sama meikkivoiteen kanssa. Sitten löytyy maailman paras kiharrin. Jne, jne. Aina löytyy joku uusi mullistava tuote josta bloggaaja ei aio ikinä luopua. Niin eikö luulisi, että sitten jossain vaiheessa kaikki parhaat tuotteet on löydetty ja höpinä loppuisi? :D Sama naistenlehdissä... aina samat vinkit... "Punainen huulipuna saa huulet näyttämään punaisemmilta! Ripsivärillä korostat katsetta! Iho on nyt in!"