Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei jaksa käsitellä valurautapaistinpannua.

Vierailija
19.04.2014 |

Ostin taannoin valurautapaistinpannun. Ei se paina kuin 2,5 kiloa, mutta siitä huolimatta vaimo tuskailee, että pannu on kauhean raskas käsitellä ja siirrellä yhdellä kädellä sen jälkeen, kun on tottunut kevyisiin teflonpannuihin. Nyt pitää sitten paistaa pihvit, jauhelihat ym. itse.

Irvokkaan huvittavaa, koska sama vaimo käy punttisalilla ja tekee hauiskääntöjä 12 kilon käsipainoilla. Naisen logiikkaa ei voi ymmärtää.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:05"]

Jäi epäselväksi, mikset itse käsittele sitä valurautapaistinpannuasi.

[/quote]

Jäikö? Minähän kerroin, että minä olen juuri täsmälleen se ihminen, joka sillä nykyään paistaa pihvit, jauhelihat ym. Luetun ymmärtäminen? Ap.

[/quote]

Kyllä jäi. Olet vitun uusavuton. Toivottavasti akkasi löytää vähän toimintakykyisemmän miehen itselleen.

Vierailija
42/50 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja LOPETA se alapeukuttaminen, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:04"]

Kertoo tekevänsä vai näät itse tekevän niitä 3x8 sarjoja niillä 12kg käsipainoilla? ;)

[/quote]

Kertoo käyvänsä punttisalilla vai olet nähnyt hänen käyneen punttisalilla? Makaa kuitenkin lahnana alla, kun joku orhi panee parastaan.

Vierailija
44/50 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 20:18"]

En minäkään jaksa meidän valurautapannua nostella, mutta mies on sen ostanut ja saa sitä ihan vapaasti käyttää niinkuin tykkää. Jos joskus joudun tekemään ruokaa niin teen sen jollain muulla metodilla. 

[/quote]

Tänhän on pakko olla vitsi?! Onko OIKEESTI olemassa ihmisiä, jotka eivät jaksa nostaa valurautaista paistinpannua yhdellä kädellä? Mahtaa arkielämänne olla hankalaa! Ja kyllä perinteiset sukupuoliroolit ainakin voivat hienosti tuollaisissa liitoissa, joissa nainen on pikku heiveröinen keijukainen ja mies varsinainen karju, oikea pihvinkääntäjä...tervetuloa vaan vuoteen 2014.

[/quote]

En ole ap, mutta vaimoni ei jaksa. En viitsi sairautta kertoa, mutta suurimmalta osalta itse aiheutettu sairaus ja paranisi, jos laihduttaisi ja kuntoilisi. Ei viitsi tehdä kumpaakaan. Menee aina sieltä mistä aita on matalin.

Vierailija
45/50 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sun ämmällä on huonot kädet.

Vierailija
46/50 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina ruista ranteessa ja näpeissä voimaa. Avasin jo pienenä säilykepurkkien tiukassa olleet kannet kun muut perheenjäsenet eivät siihen pystyneet. Varmasti onnistuu myös kokkaaminen valurautapannulla.

T. Ei uusavuton nainen 40+

Vierailija
47/50 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille vaimollesi, että ottaa pannusta kiinni kahdella kädellä. 

Vierailija
48/50 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautainen paistinpannu: halkaisija 65 cm., paino 32 kg. Vaikka vaimolle joululahjaksi.

http://www.mlmarkkinointi.fi/254.htm

Vierailija
49/50 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon

Vierailija
50/50 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska ämmä.