Minkälaiset (kevät)kengät pitkien leggingsien kanssa?
Kommentit (93)
Hei sinä joka ketjutat omia viestejäsi, ensin puolustat legginssejä ja sitten keksit vastaväitteitä, voisitko lopettaa jo? Kyllä me kaikki tiedetään että legginssit on ihan out ja eivät ikinä olleet hyvä idea. Ei jaksa naurattaa tuo yksinpuhelusi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:40"]
Provohan tämä on. Ap halusi nähdä, vieläkö AV:lta löytyy joku imbesilli joka puolustaa legginssien käyttöä. Eikä AV pettänyt tälläkään kertaa :)
[/quote]
:D :D
Huokaus, kuka jaksaa enää jankata mistään legginsseistä, ei niitä kukaan käytä, keksitty aloitus
Taitaa yksi ja sama ihminen kirjotella koko ketjua.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:44"]
Hei sinä joka ketjutat omia viestejäsi, ensin puolustat legginssejä ja sitten keksit vastaväitteitä, voisitko lopettaa jo? Kyllä me kaikki tiedetään että legginssit on ihan out ja eivät ikinä olleet hyvä idea. Ei jaksa naurattaa tuo yksinpuhelusi.
[/quote]Miten musta tuntuu, että sinä olet se ainoa tämän ketjun mielipiteesi massapostittaja...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:47"]
Olen tyyliurpo, apua.
[/quote]
Laita sukkahousut tai oikeat housut ja kenkäongelma on ratkaistu.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:44"]
[/quote]Miten musta tuntuu, että sinä olet se ainoa tämän ketjun mielipiteesi massapostittaja...
[/quote]
Jäin kiinni :D olen kirjoittanut aloitusta lukuunottamatta jokaikisen ketjun viestin! Sori ap!
Ballerinat, lenkkarit (salilla), korkkarit. Mitkä vaan.
terv. Leggareitten käyttäjä, 37-v.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:50"]
Ballerinat, lenkkarit (salilla), korkkarit. Mitkä vaan.
terv. Leggareitten käyttäjä, 37-v.
[/quote]
Korkkarit legginssien kanssa? Ahahahahaha nyt tuli kyllä iltateet nenän kautta näppäimistölle! Olihan toi vitsi?
Legginsit on minusta kivat tennareitten, kumpparien ja saappaiden kanssa, miksei nilkkureiden tai avokkaidenkin..?! Mulla on sekä saumattomia ja saumallisia, jegginsejä, urheilutrikoita jne ja ovat ihan mukavia arkivaatteita, saumattomia pidän jopa paremmissakin menoissa. Mutta saumalliset, puuvilla-elastaaniset on mukavampia iholle kuin tekokuitu.
kyllä mä usiemmiten katson peiliin ennen kotoa lähtöä ja saatan vaihtaakin jos jokin vaatekappale riitelee kovasti estetiikantajuani vastaan....mutta myönnän, olen ehkä hieman persoonallisempi ja värikkäämpi pukeutumiseltani kuin valtaväestö, enkä välitä tyylipoliiseista.
hoikka äiti 36v.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:52"]
Legginsit on minusta kivat tennareitten, kumpparien ja saappaiden kanssa, miksei nilkkureiden tai avokkaidenkin..?! Mulla on sekä saumattomia ja saumallisia, jegginsejä, urheilutrikoita jne ja ovat ihan mukavia arkivaatteita, saumattomia pidän jopa paremmissakin menoissa. Mutta saumalliset, puuvilla-elastaaniset on mukavampia iholle kuin tekokuitu.
kyllä mä usiemmiten katson peiliin ennen kotoa lähtöä ja saatan vaihtaakin jos jokin vaatekappale riitelee kovasti estetiikantajuani vastaan....mutta myönnän, olen ehkä hieman persoonallisempi ja värikkäämpi pukeutumiseltani kuin valtaväestö, enkä välitä tyylipoliiseista.
hoikka äiti 36v.
[/quote]
Lopeta nyt jo toi provoilu, ei ketään kiinnosta käyttääkö joku juntti vielä legginssejä vai ei.
Leggingsithän näyttäisi kuohuttavan tunteita ihan urakalla :D Ketä kiinnostaa käyttääko joku TOINEN IHMINEN leggingsejä? :D Ei mua ainakaan. Mun mielestä leggingsit on aika rumat tosiaan hameen (esim. jonkun farkkuhameen) alla, vaikka itse elinkin varmaan vuodet 2005-2007 tuossa combossa. On kuitenkin ihan sama jos joku toinen haluaa tätä yhdistelmää käyttää, itse pidän siitä että nilkka näkyy joten leggingsien kanssa parhaat kengät on mielestäni ballerinat. Kyllä joskus laiskuuspäivänä saatan laittaa leggingisit ja pepun peittävän neuleen, ja kesäaikaan jalkoihin laitan silloin ballerinat tai esim. matalavartiset tennarit (converset). Käytän muutenkin suurimman osan ajasta treenivaatteita ja kuljen jumppa/juoksutrkoissa ja tennareissa/lenkkareissa, joten en kyllä ole kiinnostunut muiden mielipiteistä omien vaatteitteni suhteen ja ei pitäisi muidenkaan olla :) juhlat ja työpukeutuminen sitten erikseen.
Vatauksena ap. kysymykseesi ovat balleriinat. Ja muille ketjun "tyylitietoisille" suosittelen tutustumaan kevään vaatetarjontaan kaupoissa, sekä visiittiä suuremman kaupungin katukuvaan. Niitä lekkareita ovat kaupat väärällään ja katukuvassa aika monella naisella. Joillekkin ne ovat iskostuneet takaraivoon virttyneinä kalsareina, vaikka sitä eivät leggingsit ole.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:52"]
hoikka äiti 36v.
[/quote]
Sulla taitaa olla kotona sellanen peili jossa näkyy vain vyötäröstä ylöspäin?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:57"]
Vatauksena ap. kysymykseesi ovat balleriinat. Ja muille ketjun "tyylitietoisille" suosittelen tutustumaan kevään vaatetarjontaan kaupoissa, sekä visiittiä suuremman kaupungin katukuvaan. Niitä lekkareita ovat kaupat väärällään ja katukuvassa aika monella naisella. Joillekkin ne ovat iskostuneet takaraivoon virttyneinä kalsareina, vaikka sitä eivät leggingsit ole.
[/quote]
Se että ulkomaiset halparytkykaupat myyvät jotain tiettyä vaatetta, ei tee siitä muodikasta, ja se, että sitä näkyy katukuvassa, ei tee siitä yhtään sen paremman näköistä. Joka ajalla on omat karseat muoti-ilmiöt, kasarilla se oli sininen ripsiväri ja permanentti, ei nekään kauniita ole mutta niin vain niitä kaikki käytti silloinkin. Oikeasti tyylitietoiset luottaa omaan vaistoonsa eikä lähte mukaan tällaisiin alaikäisille markkinoituihin hömpötyksiin.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 18:56"]
Leggingsithän näyttäisi kuohuttavan tunteita ihan urakalla :D Ketä kiinnostaa käyttääko joku TOINEN IHMINEN leggingsejä? :D Ei mua ainakaan. Mun mielestä leggingsit on aika rumat tosiaan hameen (esim. jonkun farkkuhameen) alla, vaikka itse elinkin varmaan vuodet 2005-2007 tuossa combossa. On kuitenkin ihan sama jos joku toinen haluaa tätä yhdistelmää käyttää, itse pidän siitä että nilkka näkyy joten leggingsien kanssa parhaat kengät on mielestäni ballerinat. Kyllä joskus laiskuuspäivänä saatan laittaa leggingisit ja pepun peittävän neuleen, ja kesäaikaan jalkoihin laitan silloin ballerinat tai esim. matalavartiset tennarit (converset). Käytän muutenkin suurimman osan ajasta treenivaatteita ja kuljen jumppa/juoksutrkoissa ja tennareissa/lenkkareissa, joten en kyllä ole kiinnostunut muiden mielipiteistä omien vaatteitteni suhteen ja ei pitäisi muidenkaan olla :) juhlat ja työpukeutuminen sitten erikseen.
[/quote]
En ole ap, mutta en ymmärrä sitä miksi tullaan kommentoimaan pukeutumisaiheiseen ketjuun että "en välitä mitä muut aattelee mun pukeutumisesta eikä pitäisi kenenkään muunkaan välittää". Jos jo keskustelun avauksessa on ollut kyse muiden mielipiteestä eli pyydetään neuvoa, niin miksi edes avaat koko keskustelun ja tulet tänne kommentoimaan? Ei ketään kiinnosta kuulla että sinua ei kiinnosta. Eikä ap sitä kysynyt.
[/quote]
En mä ole kyllä tänä (enkä viime keväänäkään) nähnyt legginssejä enää missään. Jos ei siis lasketa farkkulegginssejä, oleta että ei lasketa, sillä jokainen avta lukenut tietää että ne on tregginssit.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:02"]
[/quote]
En mä ole kyllä tänä (enkä viime keväänäkään) nähnyt legginssejä enää missään. Jos ei siis lasketa farkkulegginssejä, oleta että ei lasketa, sillä jokainen avta lukenut tietää että ne on tregginssit.
[/quote]
vero moda, vila, stokka, n&m, gina tricot ym. myyvät niitä kyllä parhaillaan...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:02"]
[/quote]
[/quote]
heh... http://www.veromoda.com/vaatteet/leggings/vm-leggings,fi_FI,sc.html
Reinot.