Mihin asiaan teillä menee kuukaudessa eniten rahaa?
Meillä menee ehdottomasti ruokaan. Ärsyttävän kallista on perusrukatarvikkeetkin nykyään. :-(
Toisena tulee sitten vuokra.
Kommentit (34)
Mulla menee tuohon emäntään oikeestaan kaikki rahat. Ei jää säästöön. Poikamiesaikana jäi.
Asumiseen (eniten rahaa menee vuokraan ja sen jälkeen ruokaan).
Miksi tässä ketjussa on tosi monelle viestille alapeukkuja? Erityisesti niille, joilla menee asumiseen eniten? Mitä alapeukuttamista siinä on, että vain kertoo, että siihen menee eniten rahaa? Pitäisikö valehdella vai onko se jotenkin väärin tai paheksuttavaa vai mistä näissä alapeukuissa on kyse?
Bensaan. Asuminen ilmaista (jos ei laske työlle hintaa), ruoka on halpaa suhteessa palkkaan. Auton polttoaine on suurin yksittäinen kuluerä.
Asumiseen menee 2 t (osa kyllä sijoitusasuntoon), ruokaan menee noin 800, samoin autoihin 800. Ykkönen siis selkeä, kakkosen ja kolmosen paikka on kysymysmerkki.
Ruokaan (sis. pesuaineet yms. ruokakaupasta ostettavat tuotteet) 1300 kk.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:35"]Mulla menee tuohon emäntään oikeestaan kaikki rahat. Ei jää säästöön. Poikamiesaikana jäi.
[/quote]
Aika hyvä. ;-D
Asuminen on kalleinta, vaikka eihän lainan lyhennys ole oikeasti kulu, mutta se raha pitää kuitenkin maksaa pankkiin joka kuukausi. Toisena autot ja vasta kolmantena ruoka ja taloustavarat.
Minulla menee eniten rahaa kuusihenkisen perheeni ruokkimiseen. Miehellä menee vielä enemmän rahaa asumiskuluihimme.