Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolaroin parkkipaikalla autoa, voi hohhoh!

Vierailija
07.05.2014 |

Eli siis. Olin menossa eilen pankkiin ja kovalla kiireellä parkkeeratessani kolaututin sitten vieressä olevaa autoa. En pahasti, mutta niin että jäi jälki. Viereisessä ruudussa oli muuan pappa pysäköidyssä autossa. Hän alkoi heti ulos autosta tultuani huutaa että katso tytönhupakko kun törmäsit ja teit vahinkoa jne. Sanoin papalle ystävällisesti, että huomasin kyllä.

Odottelin hetken aikaa, että tulisiko kuski paikalle muttei ketään näkynyt. Itsellä oli pankissa varattuna aika joten jätin asiallisesti kolhitun auton tuulilasiin kiinni lapun, jossa oli yhteystietoni sekä pahoittelut. Jätin myös tiedot autostani, jolla olin kolhut aiheuttanut.

No,sitten kun tulin pankista niin oli auton omistajakin tullut jo paikalle. Heti kun lähestyin autoa, niin se sama pappa (??) alkoi huutamaan, että ''TUOLTA SE SYYLLINEN TULEE, TUOLLA SE ON'' ja osoitti minua. Tulin paikalle ja kerroin, että tosiaan olin autoa kolhaissut ja jättänyt sitten lapun. Lappu oli ollut edelleen tuulilasinpyyhkijässä kiinni. Tämä täysin ulkopuolinen pappa rupesi siinä sitten huutaman mulle, kuinka pakenen vastuuta ja vaaatii että paikalle soitetaan poliisit.  Lisäksi hän nimitteli minua ja dramatisoi huomattavasti tapahtumia. Vaihtaessamme yhteystietoja hän käski tämän toisen osapuolen soittaa numerooni, että varmistuisimme siitä että olen todella antanut oikean numeron. Hän lisäksi (yksin) vaaati että kirjallisesti tunnustan että olen autoa kolhinut ja sitten ''paennut '' paikalta.

Asia saatiin siis hyvin toisen osapuolen kanssa hoidettua, ja vakuutushan vahingon korvasi. Jäin vain suuresti ihmettelemään, että mikä saa vieraan ihmisen jäämään paikalle ja puuttumaan, vieläpä näin räikeästi...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta! Onko tuollaisiakin ihmisiä olemassa, jotka eivät osaa aina käyttäytyä tismallleen oikein.

Hatun nosto papalle, jota vielä kiinnosti mitä ympärillä tapahtuu  ja näki vaivaa vaikka ei osannut tilannetta sivistyneesti hoitaa.

Vierailija
2/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole sitä omaa elämää niin pitää noin tehdä.

(Itse olisin ottanut kyllä rekisterinumerosi ylös mutten mitään muuta tehnyt.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun siis tosiaan jätin sen lapun kolhimaani autoon.. yhteystietoineen päivineen. Ymmärtäisin jos olisin todella toiminut hit and run taktiikalla. Ja tosiaan silloinkin itse olisin sivustakatsojana vain ottanut rekkarin ylös enkä todellakaan muuten puuttunut tilanteeseen, saati jäänyt odottelemaan että kolhitun auton omistaja tulee (mistä sitä tietää kuinka pitkälle reissulla kys henkilökin olisi voinut olla..)

Vierailija
4/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, siinä oli ehkä mukavasti sisältöä elämään papparaiselle, jonka perusasenne kaikkeen on epäluottamus ja kokee itsensä kovinkin nerokkaaksi ja tärkeäksi kun tunkee osallistumaan asioihin jotka ei pätkääkään hänelle kuulu. 

Vierailija
5/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että se pappa on ollut aivan liekeissä kun on saanut tällaisen tilaisuuden :D

Vierailija
6/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa huomioon että kyseessä saattaa olla dementikko. Muistitaudit saattavat myös aiheuttaa kyseisenlaista käytöstä.

Huomasitko oliko huutelijapapalla mitään neurologisen oloista oiretta, esim. vapinaa?

Vierailija
7/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa joku on joskus kolhinut papan autoa ja häipymyt vähin äänin paikalta ja halusi estää saman tapahtumisen jollekkin muulle? Mutta ylireagointiahan tuo on papalta ollut, ihmeen intohimoisesti suhtautunut asiaan..

Vierailija
8/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kikka on laittaa tuulilasiin lappu täynnä siänsaksaa ja häipyä.

Vierailija
9/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota ihmettelemään, oli papan pelastus sille päivälle, että tunaroit.

Vierailija
10/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sivullisia joka paikkaan sekaantujia aina löytyy. Kuukausi sitten olin kuskina äidilleni, joka käyttää pyörätuolia. Olin vienyt hänet kuntoutukseen  ja tulin taas hakemaan puolen tunnin päästä. Ajoin invapaikalle (inva-korttikin löytyy auton kojelaudalta). Kohta siinä oli joku setä neuvomassa, ettei siihen saa ajaa noin tervejalkainen. Sanoin miehelle, että menen hakemaan pyörätuolia käyttävää henkilöä. Pyysi sentään anteeksi sekaannustaan.  

Vierailija
11/12 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:24"]

Näitä sivullisia joka paikkaan sekaantujia aina löytyy. Kuukausi sitten olin kuskina äidilleni, joka käyttää pyörätuolia. Olin vienyt hänet kuntoutukseen  ja tulin taas hakemaan puolen tunnin päästä. Ajoin invapaikalle (inva-korttikin löytyy auton kojelaudalta). Kohta siinä oli joku setä neuvomassa, ettei siihen saa ajaa noin tervejalkainen. Sanoin miehelle, että menen hakemaan pyörätuolia käyttävää henkilöä. Pyysi sentään anteeksi sekaannustaan.  

[/quote]

eikö se ole hyvä, että ihmiset pitää heikompien puolia? Kun niitäkin taitaa valitettavasti olla aika paljon, ketkä ajaa invapaikalle tarpeettomasti. En oikein ymmärrä närkästymistäsi etenkään jos sulta on pyydetty sekaannusta anteeksi.

Vierailija
12/12 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa toimi aivan, kuten vastuullisen kansalaisen kuuluukin.

Ei olisi ensimmäinen kerta, kun toista autoa kolhinut poistuu paikalta vähin äänin.

Ei olisi ensimmäinen kerta, kun toista autoa kolhinut huomaa, että tapauksella oli silminnäkijä ja jättää sen vuoksi yhteystietonsa tuulilasiin. Yhteystietolapussa lukee esim. Aku Ankka, puh 1234567.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi