Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon päästä on juhlat ja puku on hiukka pinkeä :(

Vierailija
29.07.2006 |

Millä saisi viikossa vatsan-- ja lantionseutua hiukan litteämmäksi? Onko kellään kokemusta?

Makkarankuori

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin juhlat vasta muutaman viikon päästä..

Vierailija
2/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun pitäs vähän miettiä syömisiä, tuntuu että koko ajan olis ihan järjetön nälkä.. Tätä menoo mä todennäköisesti lihon vielä ennen juhlia.. =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistaa nestettä parhaimmillaan jopa 10kg mutta sen siis saa kyllä takaisin kun palataan arkeen, mutta siis siitä saa pika-avun. muutamansentin pienennykseen.

Vierailija
4/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos söis kaalit ja muut rehut raakoina? Olisiko vaikutus samanlainen?

Vierailija
5/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan lähteä kauppoihin kokeilemaan, josko niillä saisin hiukan ympärysmittaa pienemmäksi. Taitavat olla housuliivit nimeltään. Onko kukaan käyttänyt?

Vierailija
6/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olen sitä mieltä etten koskaan kokeile sitä. Olen lukenut hieman netistä aiheesta, mutten tiedä hirveästi. Tykkään liian paljon leivästä, hedelmistä, marjoista ja perunasta. Aiemmin olen PV:n neuvoilla saanut laihdutettua, mutta nyt tarvittaisiin pika-apua! Painoa olen saanut pudotettua, mutta nyt oli kesäloma tehnyt tehtävänsä ja olen lihonut puvun ostamisen jälkeen pari kiloa, kun tarkoitus oli alunperin aivan päinvastainen. Olisihan tämä pitänyt arvata :(

Vierailija
7/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti aika tiukka ruokavalio koko viikon.

Vierailija
8/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otat aina yhden/kaksi nappia ennen kuin syöt suolaista. Tuo poistaa nestettä minkä pienikin suolamäärä kerää. Tosi tehokasta.

Ala käyttämään vaikka 3-4 päivää ennen kuin tarvii olla hoikka. Tehoaa erinomaisesti vaikka vasta edellisenäkin päivänä otettuna.

Nestettä pitää muistaa juoda paljon.

Vierailija
9/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut syödä todella kevyesti koko viikon ja kuntoilla jonkin verran... normaalisti en pahemmin kuntoile, nyt kaivoin stepperin nurkasta ja lähden kävelylenkille. Vatsanseutua aion myös trimmata jollain jumppaliikkeillä. Vatsalihasliikkeitäkö?

AP

Vierailija
10/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa puolet jokaisesta ateriasta kasviksilla. Ja unohda salaattikastike ;)

Vierailija:

Olen ajatellut syödä todella kevyesti koko viikon ja kuntoilla jonkin verran... normaalisti en pahemmin kuntoile, nyt kaivoin stepperin nurkasta ja lähden kävelylenkille. Vatsanseutua aion myös trimmata jollain jumppaliikkeillä. Vatsalihasliikkeitäkö?

AP

Vierailija
11/11 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas on ainakin yksi hyvä nesteenpoistaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi