Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! ovatko silmäsi mielestäsi kauniit ilman meikkiä?

Vierailija
05.12.2020 |

Mitä mieltä olet?

Nainen! ovatko silmäsi mielestäsi kauniit ilman meikkiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ovat paras osa kasvojani, myös ilman meikkiä (ripset ovat tummat ja pitkät ilman ripsiväriäkin, kulmakarvatkin ovat tummat luonnostaan). Muuten olenkin sitten ruma.

Vierailija
22/28 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Minusta vammaisen näköistä kun mulla on tummanruskeat silmät mutta vaaleat ripset ja kulmat. Muutenkin oon aivan kalpea, näytän ilman meikkiä joltain syöpäpotilaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän silmistäni.

Eräs miespuolinen tuttu sanoi kerran että ystäväni silmistä ei välity asioita, mutta minun silmät ovat hyvin eloisat ja niissä on syvyyttä. Minusta se oli kauniisti sanottu. Vaikka hän puhuikin hieman rumasti yhteisestä ystävästämme, jonka tämä mies tuntee paremmin kuin hän tuntee minut.

Vierailija
24/28 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, enkä käytä meikkiä.

Vierailija
25/28 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla silmänympärystöjen iho punertaa, on aina tehnyt niin. Ilman meikkiä näytän sairaalasta karanneelta. Meikkaan lähinnä vaan  ihoni takia. Oon aina kadehtinut niitä, joilla silmien ympäristö on saman värinen kuin muu iho kasvoilla.

Vierailija
26/28 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat :) Suuret, mantelinmuotoiset ja tummanruskeat. Ripset ovat pitkät ja aika vaaleat, mutta näytän mielestäni pehmeämmältä ilman meikkiä kuin meikin kanssa enkä oikein koskaan käytä ripsaria.

Vierailija
27/28 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, mutta mulla onkin pidennykset. Ei ripsettömät silmät erottuis edes päästä.

Vierailija
28/28 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaaleet ripset, mutta muuten ok. Paremmat meikattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän