Nainen! ovatko silmäsi mielestäsi kauniit ilman meikkiä?
Kommentit (28)
En tykkää. Minusta vammaisen näköistä kun mulla on tummanruskeat silmät mutta vaaleat ripset ja kulmat. Muutenkin oon aivan kalpea, näytän ilman meikkiä joltain syöpäpotilaalta.
Kyllä pidän silmistäni.
Eräs miespuolinen tuttu sanoi kerran että ystäväni silmistä ei välity asioita, mutta minun silmät ovat hyvin eloisat ja niissä on syvyyttä. Minusta se oli kauniisti sanottu. Vaikka hän puhuikin hieman rumasti yhteisestä ystävästämme, jonka tämä mies tuntee paremmin kuin hän tuntee minut.
Mulla silmänympärystöjen iho punertaa, on aina tehnyt niin. Ilman meikkiä näytän sairaalasta karanneelta. Meikkaan lähinnä vaan ihoni takia. Oon aina kadehtinut niitä, joilla silmien ympäristö on saman värinen kuin muu iho kasvoilla.
Ovat :) Suuret, mantelinmuotoiset ja tummanruskeat. Ripset ovat pitkät ja aika vaaleat, mutta näytän mielestäni pehmeämmältä ilman meikkiä kuin meikin kanssa enkä oikein koskaan käytä ripsaria.
Ovat, mutta mulla onkin pidennykset. Ei ripsettömät silmät erottuis edes päästä.
Liian vaaleet ripset, mutta muuten ok. Paremmat meikattuna.
Silmät ovat paras osa kasvojani, myös ilman meikkiä (ripset ovat tummat ja pitkät ilman ripsiväriäkin, kulmakarvatkin ovat tummat luonnostaan). Muuten olenkin sitten ruma.