Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan asua kerrostalossa, en omakotitalossa!

Vierailija
05.12.2020 |

Halu johtuu yleisesti siitä, että olen pääkaupunkiseudulta lähtöisin, synnyin itseasiassa. Kaupungin vilinään tottunut jo koko iän.

Käytännössä en halua asua omakotitalossa. Mutta vanhempani sanovat, että "Sulla on hyvät oppimistulokset, kaupunki on friikeille, muuttaisit laadukkaaseen omakotitaloon..." Eli he kutsuvat itseään friikeiksi, ja minua, ja kaikkia kaupungissa asuvia.

Mutta minä en vanhempiani kuuntele. He eivät osaa perustella mitään. Onko kerrostaloissa haittapuolia, paljonkin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo viisikymppinen ja varakas täti-ihminen. Voisin ostaa omakotitalon halutessani, kohta sellaisen riesakseni perinkin, mutta en välitä. On ihanaa asua Helsingin keskustassa tilavasti ja ilman mitään kunnossapitohuolia. Ei ole mun ongelmani, jos lunta tulee tai kukkapenkki pitää kitkeä. Lapsillekin ollut mukavaa, kun kaikki harrastusmahdollisuudet ovat ihan kävelymatkan sisällä.

Vierailija
22/23 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerät vanhemmat. Kerrostalo on ainoa oikea tapa asua. Se vapaus ja helppous. Olen asunut lukemattomissa omakotitaloissa elämäni aikana, enkä asuisi missään muussa kuin kerrostalossa.

Miten joku on asunut lukemattomissa omakotitaloissa? Ei kai niitä vaihdella, kuin sukkia?

Vaihdellaan, jos vanhemmat muuttavat parin vuoden välein.

se, jolta kysyit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoahan se, että vanhempasi eivät vie tytärtä kuin pässiä narussa.

Kerrostalossa on usein mukavat naapurit ja juuri nuoria aikuisia. Voi myös löytää ajan kuluessa talonmiehen paikan sieltä.

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän