Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies miettii; olipas minulla 'ihana' baari-ilta

Vierailija
19.04.2014 |

Vanhassa kotikaupungissani. Psyykkasin itseäni kovasti lähtöä varten, koska olin masentunut ja tunsin itseni haavoittuvaiseksi ja olon kokonaisuutena pahaksi. Ajattelin että yökerhoon en ainakaan astu. 

No sitten ensimmäiseen pubiin, missä oli tiskillä aika komea jono ja siinä kerkesi vähän aikaa silmäillä henkilökuntaa, jossa touhuissa oli sellainen kiltin näköinen, silmälasipäinen nuori nainen eli melkein kuin unelmanainen minulle tietyllä tavalla. Kun vuoroni lopulta tuli, katsoin silmiin ja yritin sanoa tomerasti mitä minulle tulee eli vettä. Siihen nainen vastasi viittomalla minua vessan suuntaan, ilmeisesti juomaan vettä suoraan vessan hanasta. Nyökyttelin epäuskoisesti ja halveksuntaa osoittaen, koska missään ei ollut noin ala-arvoisesti ennen palveltu. Jokainen baari ja yökerho tarjoilee vettä lasissa tai pullossa ja veloittaa tai on veloittamatta. 

No siinäpä tuttavan kanssa istuttiin puolikkaan oluen ajan ja pois. Sitten seuraavaan baariin, missä oli modernisoitu ja uusi karaokeominaisuus. Siellä olevat naiset tuntuivat lähinnä isosuisilta räpättäjiltä, vaikka olivatkin ihan nättejä ja muutaman kerran vilkaisin yksin istuvaan kivannäköiseen naiseen, joka oli kuin ala-arvoinen baarimikkonainen mutta hoikempi ja tummempi; lasitkin löytyi. Mietin pyytäisinkö häntä laulamaan kanssani mutta ajan kanssa hän liukeni ja löytyi myöhemmin baarin toiselta puolelta. Sitten kun porukkaa tuli lisää, tietysti paikalle piti saapua tuttavani kaukainen naamatuttu, joka sitten liimasi minut paikalle kuuntelemaan väsyneitä ja mahtipontisia junttijuttujaan. Odotin omaa lauluvuoroa, joten en toisaalta voinut lähteä helposti. Laulun jälkeen olikin jo kulunut paljon aikaa ja en aikonut juuttua uudelleen, vaikka sain uteliaita katseita saman pöydän naisilta. 

Viimeinen paikka sitten vielä, missä oli paljon vanhoja rähjiä ja jostakin tuttuni sai päähänsä kosiskella minua puhumaan erään raiskaajistaan tunnetun maan kansalaisen kanssa ja suostuin, koska kuvittelin baarin mölyssä häneä sanottaneen virolaiseksi. Siinä hän sitten sössötti menemään ja kansalaisuuskin taisi näiden antoisan parin minuutin aikana vaihtua toiseen. Hän teeskenteli osaavansa kieliä, joita minä osaan oikeasti ja toisteli viekkaan näköisenä samoja sanoja, ilmeisesti kuvitellen huijaavansa minua. Käännyin toisaalle ja kaverinikin oli onneksi jo valmis lähtöön. 

Siinä taksissa mietin miten yksinäinen ihminen voi olla ja moneskohan taksimatka samoissa fiiliksissä sekin oli. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:52"]

Nykyajan miehet ei osaa tehdä alotteita. Harmi, naiset rakastavat itsevarmoja miehiä (ei kaltaisisia lassukoita).

[/quote]

Paitsi että miehet saavat pahimmillaan aika tylyä kohtelua aloitetta tehdessään, näin olen monelta ihan tavalliselta mieheltä kuullut (ei siis mitään sovinistipunaniskalassukoita). Tai sitten asun tosi tylyllä paikkakunnalla. :)

Vakiokommentteja: "Mee v-ttuun", "Tiäkkö kuinka monta kertaa tuota on muhun yritetty", "mee iskemään omantasoisias" yms. En tiedä, onko koetaanko tuollainen tylyys sitten valttina? Minua ei ainakaan kiinnostaisi edes tavoitella tuollaista äkäpussia. 

Väittämättä että kaikki naiset tuollaisia olisi, mutta yksi esimerkki siitä että ymmärrän hyvin, jos ei huvita tehdä minkäänlaista aloitetta. Olisiko peruskohteliaisuus puolin ja toisin kuitenkin poikaa? :s

[/quote]

Naiset ovat ihmisiä. Jos tulee tylyä kohtelua niin kannattanee katsoa peilin suuntaan. Tuo "mene iskemään omantasoisias" kuulostaa todella kummalliselta iskettävän suusta, ennemminkin kuulostaa keksityltä, asianomaisen itsensä pelolta riittämättömyydestään. Muutenkin tuo "iskemään meneminen" saattaa tuntua ahdistavalta ihmisestä joka on tullut baariin ystäviensä kanssa tuulettumaan, ja tunnistaa heti tyylistä että tässä on nyt loppuviimeksi annettava pillua jollekin satunnaiselle baarikärpäselle. Se on oikeasti rasittavaa. Miksei ihmiselle voi mennä juttelemaan ihan kuin se olisi aivot omistava henkilö? Jos SILLOIN saa paskaa niskaan, on kyseessä ikävä henkilö. Miehet ei tunnu tajuavan mitään, aina syy on naisissa, oli tilanne mikä tahansa.

[/quote]Ja palstanainen kyllä telepaattisesti tietää, että jotakin muuta naista kritisoiva teksti täytyy ottaa henkilökohtaisesti ja miehellä ei ole oikeutta negatiivisiin tunteisiin. Naiset eivät yksinkertaisesti osaa keskustella näistä asioista järjellä samalla tavalla kuin miehet. 

Toisaalta tänne kirjoittelevat miehetkin ovat hyväuskoisia tai tyhmiä kun kuvittelevat naisten vastaavan eri tavalla; kerrasta pitäisi oppia millaista naisten kanssa keskustelu on. Pitäisi vain asiakaspalvella ja näyttää iloista naamaa. 

Vierailija
42/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo masennuksesi on hoidossa? Ihan oikeasti, kukaan ei jaksa mt-potilaita, kun ollaan rentoutumassa ja pitämässä hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ystäviä, joiden kanssa mennä vaariin, ja tunnet itsesi yksinäiseksi? Moni antaisi oikean kätensä edes yhdestä ystävästä.

Muuten kuulostaa normi baari-illalta. Musta olisi varsin hauskaa jutella ystäväni kanssa ja juoda pari olutta.

Vierailija
44/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*baariin :D

Vierailija
45/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituiselta kuulostaa että naisten kanssa on vaikea ystävystyä. Mulla on paljon miespuolisia ystäviä ja parhaat ystävänikin ovat miehiä. Kaikki on paljon mutkattomampaa miesten kanssa.

Vierailija
46/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:52"]

Nykyajan miehet ei osaa tehdä alotteita. Harmi, naiset rakastavat itsevarmoja miehiä (ei kaltaisisia lassukoita).

[/quote]

Paitsi että miehet saavat pahimmillaan aika tylyä kohtelua aloitetta tehdessään, näin olen monelta ihan tavalliselta mieheltä kuullut (ei siis mitään sovinistipunaniskalassukoita). Tai sitten asun tosi tylyllä paikkakunnalla. :)

Vakiokommentteja: "Mee v-ttuun", "Tiäkkö kuinka monta kertaa tuota on muhun yritetty", "mee iskemään omantasoisias" yms. En tiedä, onko koetaanko tuollainen tylyys sitten valttina? Minua ei ainakaan kiinnostaisi edes tavoitella tuollaista äkäpussia. 

Väittämättä että kaikki naiset tuollaisia olisi, mutta yksi esimerkki siitä että ymmärrän hyvin, jos ei huvita tehdä minkäänlaista aloitetta. Olisiko peruskohteliaisuus puolin ja toisin kuitenkin poikaa? :s

[/quote]

Naiset ovat ihmisiä. Jos tulee tylyä kohtelua niin kannattanee katsoa peilin suuntaan. Tuo "mene iskemään omantasoisias" kuulostaa todella kummalliselta iskettävän suusta, ennemminkin kuulostaa keksityltä, asianomaisen itsensä pelolta riittämättömyydestään. Muutenkin tuo "iskemään meneminen" saattaa tuntua ahdistavalta ihmisestä joka on tullut baariin ystäviensä kanssa tuulettumaan, ja tunnistaa heti tyylistä että tässä on nyt loppuviimeksi annettava pillua jollekin satunnaiselle baarikärpäselle. Se on oikeasti rasittavaa. Miksei ihmiselle voi mennä juttelemaan ihan kuin se olisi aivot omistava henkilö? Jos SILLOIN saa paskaa niskaan, on kyseessä ikävä henkilö. Miehet ei tunnu tajuavan mitään, aina syy on naisissa, oli tilanne mikä tahansa.

[/quote]Ja palstanainen kyllä telepaattisesti tietää, että jotakin muuta naista kritisoiva teksti täytyy ottaa henkilökohtaisesti ja miehellä ei ole oikeutta negatiivisiin tunteisiin. Naiset eivät yksinkertaisesti osaa keskustella näistä asioista järjellä samalla tavalla kuin miehet. 

Toisaalta tänne kirjoittelevat miehetkin ovat hyväuskoisia tai tyhmiä kun kuvittelevat naisten vastaavan eri tavalla; kerrasta pitäisi oppia millaista naisten kanssa keskustelu on. Pitäisi vain asiakaspalvella ja näyttää iloista naamaa. 

[/quote]

Ei ihmisten normaalin käyttäytymisen arviointiin tarvita mitään telepatiaa, ellei sitten ole jotenkin sosiaalisesti vajaa.

Vierailija
47/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:02"]

Omituiselta kuulostaa että naisten kanssa on vaikea ystävystyä. Mulla on paljon miespuolisia ystäviä ja parhaat ystävänikin ovat miehiä. Kaikki on paljon mutkattomampaa miesten kanssa.

[/quote]

Anteeksi, piti laittaa peukku alas sulle mutta painoin väärin. Ensin sanot ettet usko naisten kanssa olevan vaikeaa ystävystyä, ja seuraavaan hengenvetoon että miesten kanssa kaikki on mutkattomampaa? Jaa.

Vierailija
48/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat hieman oudolta ja omituiselta. Tekstistäsi huokuu katkeruus ja jopa viha naisia kohtaan. Syytät omista epäonnistumisistasi muita (lähinnä naisia).

Olisiko sillä jotakin tekemistä sen kanssa, ettet saa naista?

Oletko laasaslaisia?