Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies miettii; olipas minulla 'ihana' baari-ilta

Vierailija
19.04.2014 |

Vanhassa kotikaupungissani. Psyykkasin itseäni kovasti lähtöä varten, koska olin masentunut ja tunsin itseni haavoittuvaiseksi ja olon kokonaisuutena pahaksi. Ajattelin että yökerhoon en ainakaan astu. 

No sitten ensimmäiseen pubiin, missä oli tiskillä aika komea jono ja siinä kerkesi vähän aikaa silmäillä henkilökuntaa, jossa touhuissa oli sellainen kiltin näköinen, silmälasipäinen nuori nainen eli melkein kuin unelmanainen minulle tietyllä tavalla. Kun vuoroni lopulta tuli, katsoin silmiin ja yritin sanoa tomerasti mitä minulle tulee eli vettä. Siihen nainen vastasi viittomalla minua vessan suuntaan, ilmeisesti juomaan vettä suoraan vessan hanasta. Nyökyttelin epäuskoisesti ja halveksuntaa osoittaen, koska missään ei ollut noin ala-arvoisesti ennen palveltu. Jokainen baari ja yökerho tarjoilee vettä lasissa tai pullossa ja veloittaa tai on veloittamatta. 

No siinäpä tuttavan kanssa istuttiin puolikkaan oluen ajan ja pois. Sitten seuraavaan baariin, missä oli modernisoitu ja uusi karaokeominaisuus. Siellä olevat naiset tuntuivat lähinnä isosuisilta räpättäjiltä, vaikka olivatkin ihan nättejä ja muutaman kerran vilkaisin yksin istuvaan kivannäköiseen naiseen, joka oli kuin ala-arvoinen baarimikkonainen mutta hoikempi ja tummempi; lasitkin löytyi. Mietin pyytäisinkö häntä laulamaan kanssani mutta ajan kanssa hän liukeni ja löytyi myöhemmin baarin toiselta puolelta. Sitten kun porukkaa tuli lisää, tietysti paikalle piti saapua tuttavani kaukainen naamatuttu, joka sitten liimasi minut paikalle kuuntelemaan väsyneitä ja mahtipontisia junttijuttujaan. Odotin omaa lauluvuoroa, joten en toisaalta voinut lähteä helposti. Laulun jälkeen olikin jo kulunut paljon aikaa ja en aikonut juuttua uudelleen, vaikka sain uteliaita katseita saman pöydän naisilta. 

Viimeinen paikka sitten vielä, missä oli paljon vanhoja rähjiä ja jostakin tuttuni sai päähänsä kosiskella minua puhumaan erään raiskaajistaan tunnetun maan kansalaisen kanssa ja suostuin, koska kuvittelin baarin mölyssä häneä sanottaneen virolaiseksi. Siinä hän sitten sössötti menemään ja kansalaisuuskin taisi näiden antoisan parin minuutin aikana vaihtua toiseen. Hän teeskenteli osaavansa kieliä, joita minä osaan oikeasti ja toisteli viekkaan näköisenä samoja sanoja, ilmeisesti kuvitellen huijaavansa minua. Käännyin toisaalle ja kaverinikin oli onneksi jo valmis lähtöön. 

Siinä taksissa mietin miten yksinäinen ihminen voi olla ja moneskohan taksimatka samoissa fiiliksissä sekin oli. 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä joo ap, olet varmaan 20-23v?! Jaksat vielä kuitenkin ottaa baari-illat tunteella, vaikka sitten masentua niistä lisää. Kyllä siel vielä jonkun tytön löydät!!! Laulamalla vaikka jos ei muuten!? Varmasti laulaa osaat kun sen uskalsit tehdä kaikkien naistenkin edessä,

Vierailija
22/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut, että baareihin ei kannata - ei miehen eikä naisen - mennä varta vasten iskemään, ellei sitten aio olla oikein provosoiva. Minulla on paras flaksi käynyt aina silloin, kun olen päättänyt turhautuneena että "ei sitten, jos ei kelpaa!". Unelmieni Uroksen löysin baarista, joka a) oli paikkakunnalla, jossa ei ole mitään mielenkiintoista ja b) jossa soi alun alkaenkin niin karmiva musiikki, ettei sellaisista voi löytyä ihmistä ensinkään. Lisäksi c) tämä mies näytti ihan siltä, ettei sennäköiset ihmiset voi olla vapaalla jalalla (enkä tarkoita vankilakundia :D). 

Ja niin vain vietiin taas yksi sinkkunainen niin että hippulat vinkui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletsä nyt varman, ettei se viittoillu johonkin tiskin nurkkaan, monessa baarissa on laitettu vesipiste tiskille, jossa vettä ja laseja, niin ettei tarvitse jonottaa sitä vettä. 

Mutta joo, olit jo alunperin masentunut, lähdin baariin, loukkaanut pikkuasioista, et tehnyt kertaakaan aloitetta ja nyt olet masentunut, kun kukaan nainen ei tullut iskemään masentunutta, surullista ja katkeraakin mielensäpahoittajamiestä. Samaa sanon, että hoida ensin se masennus kuntoon, opettele kunnioittamaan itseäsi, ehkä sitä kautta opit arvostamaan myös muita. 

Eli terapeutille mars. 

Vierailija
24/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulosti ihan peruskivalta baari-illalta. Siis normaalille ihmiselle, joka ei ota uppotuntemattomien ihmisten jokaista kulmakarvannykäystä verisenä loukkauksena itseään kohtaan. Vika on sinussa, olet hullu. On hullua jäädä keräämään itsesääliä ja pyhää vihaa siitä, että baarimikko viittoili sinulle missä on vessa.

Vierailija
25/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista ei löydy kumppania. Baarissa olevia ei yhdistä kuin viina. Ja jos kerran joit vettä, niin ei yhdistänyt sekään.

Kumppanimateriaalia löytyy harrastuksista, kavereiden kavereiden kavereista, matkoilta, seuroista, yhdistyksistä, tapahtumista.

Vierailija
26/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ap on nainen, joka kertoi illastaan miehelleen.....Jotenkin teksti on niin naismaista.

Vierailija
27/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus taasko uus alotus:D nää menee vaan kerta kerralta pahemmaksi. Sulla on selkeesti joku obsessio naisten sulamisesta sun edessä. Ei tule tolla ajatusmaailmalla tapahtumaan ikinä, vaikka oliskin silmälasit.

Edelleenkin Mua kiinnostaa miten meni synttärit?:)

Vierailija
28/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 01:38"]

Baariminna oli alaarvoinen. Naine jonka huomasit seuraavassa baarissa tuskin sinun takiasi vaihtoi paikkaa, vaan meni kavereidensa mukana!! Saumasi oli kun olit laulanut, pojot siitä, ja naiset katsoi sua sen jälkeen. Et käyttänyt tilaisuuttasi hyväksi!!!

[/quote]Jos naiset oli karaoke-esityksen jälkeen kiinnostuneita, niin siinä olisi ollut se paikka joka olisi pitänyt käyttää edukseen. Menetty mahdollisuus masentaa.

Vierailija
29/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sun tuttuasko luultiin virolaiseksi? Kenen kansalaisuus muuttui?

Olen nainen ja laillasi masena joskus kierrellyt baareja ja eipä silloin hauskaa ole ollut. Kerran menin oikeasti surullisena ja suuttuneena yksille keskellä viikkoa harrastukseni jälkeen ja juuri silloin löytyi se elämäni mies, vaikka en yhtään edes sivuilleni vilkuillut.

Vierailija
30/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:19"]

Baarista ei löydy kumppania. Baarissa olevia ei yhdistä kuin viina. Ja jos kerran joit vettä, niin ei yhdistänyt sekään.

Kumppanimateriaalia löytyy harrastuksista, kavereiden kavereiden kavereista, matkoilta, seuroista, yhdistyksistä, tapahtumista.

[/quote] Jaa, miksiköhän suurin osa suhteista sitten syntyy baarissa tai työpaikoilla...

Vierailija
31/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se baariminna varmaan kuuli väärin. Kun tilasit "vettä", hän saattoi kuulla että "vessa?"

Itse sain Spritea, kun tilasin "Ananas Light" -limsaa. Ilmeisesti kuuli, että "annappa spraittia, kun sanoin että "ananas lait".

Vierailija
32/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan miehet ei osaa tehdä alotteita. Harmi, naiset rakastavat itsevarmoja miehiä (ei kaltaisisia lassukoita).

Vierailija
33/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt homobaariin, niin kaikki olisi ollut toisin eikä syytä paskanjauhantaan. Yksinkertaista ja kaunista.

Vierailija
34/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:52"]

Nykyajan miehet ei osaa tehdä alotteita. Harmi, naiset rakastavat itsevarmoja miehiä (ei kaltaisisia lassukoita).

[/quote]

Paitsi että miehet saavat pahimmillaan aika tylyä kohtelua aloitetta tehdessään, näin olen monelta ihan tavalliselta mieheltä kuullut (ei siis mitään sovinistipunaniskalassukoita). Tai sitten asun tosi tylyllä paikkakunnalla. :)

Vakiokommentteja: "Mee v-ttuun", "Tiäkkö kuinka monta kertaa tuota on muhun yritetty", "mee iskemään omantasoisias" yms. En tiedä, onko koetaanko tuollainen tylyys sitten valttina? Minua ei ainakaan kiinnostaisi edes tavoitella tuollaista äkäpussia. 

Väittämättä että kaikki naiset tuollaisia olisi, mutta yksi esimerkki siitä että ymmärrän hyvin, jos ei huvita tehdä minkäänlaista aloitetta. Olisiko peruskohteliaisuus puolin ja toisin kuitenkin poikaa? :s

Vierailija
35/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:52"]

[/quote]

Paitsi että miehet saavat pahimmillaan aika tylyä kohtelua aloitetta tehdessään, näin olen monelta ihan tavalliselta mieheltä kuullut (ei siis mitään sovinistipunaniskalassukoita). Tai sitten asun tosi tylyllä paikkakunnalla. :)

Vakiokommentteja: "Mee v-ttuun", "Tiäkkö kuinka monta kertaa tuota on muhun yritetty", "mee iskemään omantasoisias" yms. En tiedä, onko koetaanko tuollainen tylyys sitten valttina? Minua ei ainakaan kiinnostaisi edes tavoitella tuollaista äkäpussia. 

Väittämättä että kaikki naiset tuollaisia olisi, mutta yksi esimerkki siitä että ymmärrän hyvin, jos ei huvita tehdä minkäänlaista aloitetta. Olisiko peruskohteliaisuus puolin ja toisin kuitenkin poikaa? :s

[/quote]

Naiset ovat ihmisiä. Jos tulee tylyä kohtelua niin kannattanee katsoa peilin suuntaan. Tuo "mene iskemään omantasoisias" kuulostaa todella kummalliselta iskettävän suusta, ennemminkin kuulostaa keksityltä, asianomaisen itsensä pelolta riittämättömyydestään. Muutenkin tuo "iskemään meneminen" saattaa tuntua ahdistavalta ihmisestä joka on tullut baariin ystäviensä kanssa tuulettumaan, ja tunnistaa heti tyylistä että tässä on nyt loppuviimeksi annettava pillua jollekin satunnaiselle baarikärpäselle. Se on oikeasti rasittavaa. Miksei ihmiselle voi mennä juttelemaan ihan kuin se olisi aivot omistava henkilö? Jos SILLOIN saa paskaa niskaan, on kyseessä ikävä henkilö. Miehet ei tunnu tajuavan mitään, aina syy on naisissa, oli tilanne mikä tahansa.

Vierailija
36/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on itsevarmuudesta kiinni. Se, että nainen on tyhmä ja sanoo: et ole mun arvoinen.. kun menet häntä jututtamaan, ei pitäisi sinua lannistaa. Sinun pitää vaan muistaa, ettet edes haluaisi naiseksi moista joka jurnuttaa HETI kun ensimmäisen lauseen sanoo. Ihastukselleen tuollainen nainen jurnuttaisi sitten vuoden seurustelun jälkeen ja PALJON.

Vierailija
37/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa sivua pidemmälle ei jaksa lukea, ongelma tuli heti selväksi. Oot todennäköisesti ihan tavallisen oloinen ripakinttunarukäsi, joka ei edes peilistä katsoessaan näe ongelmaa. Ei sussa ole mitään kiinnostavaa, testosteronit loppu ja olisin kamalan yllättynyt, jos jaksaisit vetää edes yhden puhtaan leuan ja juosta 200 metriä pidempään. Todennäköisesti hiusmallikin on kuin jostain PulttiPois-ohjelmasta ja vaatteet hommattu halvimmalla Prismasta. Kireää t-paitaa päällesi ei voi vetää, ku se paljastaa, että raskain puntti, jolla saat hauisliikkeen tehtyä on sämpylä.

Vierailija
38/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterona oleminen ei tuo mukanaan mitään muuta kuin ongemia. Nykypäivänä homous ei ole taakka eikä erilaisuutta, vaan suuri vapaus typeryydestä sekä siitä että pitäisi jotenkin muka päteä naiden edessä ja tuhlata energiaa heidän jahtaamiseensa. Voi nauraa kaikelle sille typeryydelle.

Vierailija
39/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa miehen joka PÄTEE.....oikeesti, olet aivan hukassa!

Vierailija
40/48 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35: en ole aivan eri mieltä kanssasi, mutta näitä tapauksia on siis ihan sellaisissakin, että on menty vain juttelemaan tyyliin "Miten menee?". Nämä tuttavat, jotka siis ovat tästä minulle (olen nainen) kertoneet, niin ovat ihan tuiki tavallisia kavereita etuineen ja vikoineen, eivät mitään känniääliöitä tai "anna ees säälistä" ressukoita. Toki sietää itse kunkin miettiä, kuinka toista lähestyy. Jos yhdelle tulee seitsemäntoista haistapaskaa, niin ehkä sitten olisi syytä vähintään käydä suihkussa, jos ei muuta.

Tarkoitus oli nostaa tämä ristiriita: toisaalta me naiset haluamme että mies ottaa aloitteen ja vie tilannetta, mutta pahimmassa tapauksessa sitten torjumme kaikki aloitteet tosi törkeästi. Edelleen: ei kaikki naiset! Mutta tuntuu, että olisi yleistynytkin juttu ainakin meidän nuorempien keskuudessa.

Mutta tosiaan: voi olla että asun vain haastavalla paikkakunnalla, missä on enemmän pääsiäisnoitia kuin muualla Suomessa. :D