"Kiva" huumeblogi...
http://elamansuola.wordpress.com/
"Ja sit toinen juttu mikä tuli mieleen on, et onpa harmi, kun monet ei uskalla kokeilla pilvee tai muita huumeita esim. sieniä, koska ne on laittomia ja pelottavia ja vaikka mitä. Mutta siis oikeesti tosi monet ihmiset sais oikeesti niin paljon apua niistä! Pääsis tutkailee itseään ja ehkä ratkeis ne oman elämän suurimmat ongelmat ja löytäis sen oikean suunnan ja osais käsitellä niitä asioita eri tavalla ja ratkaista ne. Niin."
Kommentit (41)
En usko henkilöllä olevan niin ruusuinen, ja ihana elämä kuin antaa kuvan (hyväpalkkainen työ, harrastuksia; ratsastus, lenkkeily, sali). Tuolla joukossa on kumminkin paljon juttuja siitä, miten ihan viikolla vetää jotain huumetta naamaan. Kyllä ne aika paljon verottaa siitä normaalista elämästä.
Luin tuota blogia pidemmälle, ja sieltähän se selvisi: poikaystävän kautta alkanut käyttää huumeita.
Oi luoja miten joku on tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 08:37"]
Luin tuota blogia pidemmälle, ja sieltähän se selvisi: poikaystävän kautta alkanut käyttää huumeita.
[/quote]
Jotkut ihmiset on uskomattoman tyhmiä.Entinen hyvänpäiväntuttu kävi kerran huumeita käyttävän porukan luona kylässä ja alkoi heti innoissaan kokeilemaan eri aineita. Oli kyllä muutenkin yksinkertainen tyyppi,vähän kävi sääliksi.
"tulee niin sosiaalinen ja itsevarma olo" Siinäpä tuo itse sen paljasti, epävarmoja raasuja ovat ihmiset jotka tarvitsevat huumeita tunteakseen jotain ja uskaltaakseen elää! Normaali ihminen löytää ne voimavarat ihan itsestään ja uskaltaa katsoa todellista elämää suoraan silmiin!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 08:37"]
[/quote]
Jotkut ihmiset on uskomattoman tyhmiä.Entinen hyvänpäiväntuttu kävi kerran huumeita käyttävän porukan luona kylässä ja alkoi heti innoissaan kokeilemaan eri aineita. Oli kyllä muutenkin yksinkertainen tyyppi,vähän kävi sääliksi.
[/quote]
Jotkut ovat niin alttiita muiden vaikutukselle.
Tämänkin blogin tyttö/nainen alkoi käyttää vasta poikaystävän tavattuaan. Kyllähän se jotain kertoo. Luultavasti tahtoo miellyttää toista, toinen kertoo hyvistä puolista, ja nainen haluaa jonkin yhteisen "harrastuksen". Jos olisi tavannut erilaisen miehen, tuskinpa olisi ajautunut tuolle tielle.
Kovasti yrittää tuolla puolustella huumeita; huumeet ovat jumalten ruokaa, ihminen pääsee ylemmälle tasolle käyttämällä huumeita. Huumeet avaavat ihan uuden maailman ja saavat käsittämään, kuinka itsekäs tämä maailma on. Tahtoo elää terveellisesti; harrastaa liikuntaa, syödä terveellistä ruokaa. Mutta pilaa silti itseään huumeilla.
Hän voi ihan vapaasti kertoa ihanasta elämästään, ja "normaalista", mutta kenen normaalin ihmisen torstai-iltaan kuuluu trippi?
Elämäntarkoitus on se, että olet tyytyväinen. Normaalisti jokainen ihminen kaipaa jotakin, jota ei ole olemassakaan. Miljonäärilläkin on ns. kaikki mitä haluaa, muttei ole tyytyväinen.
Itse psykedeeleillä olen päässyt kokonaan eroon perustyytymättömyydestä, en koe että olen syntynyt tänne saavuttamaan jotain.
Typerät ihmiset, on paljon tutkittua tietoa mm.siitä, kuinka jotkut psykedeelit ovat oikeasti auttaneet sodasta palanneita sotilaita, jotka kärsivät erilaisista stressitiloista. Tätä sovelletaan nyt Yhdysvalloissa. Täällä junttilassa tosin on 'huumevalistus' lyöty niin syvälle päähän että laput pysyvät silmillä todennäköisesti vielä vuosikymmeniä. Ja monet täälä tekopyhästi muita tuomitsevat vetävät kuitenkin itse jotain SSRI-myrkkyjä, jotka muuttavat aivotoimintaa jatkuvasti.
Samoin täällä junttilassa kiskotaan litrakaupalla syövyttävää nestettä joka viikonloppu mutta kaikki aineet ovat sitten saatanasta. Kyllä on pikkusieluista ja tekopyhää porukkaa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 04:57"]
Typerät ihmiset, on paljon tutkittua tietoa mm.siitä, kuinka jotkut psykedeelit ovat oikeasti auttaneet sodasta palanneita sotilaita, jotka kärsivät erilaisista stressitiloista. Tätä sovelletaan nyt Yhdysvalloissa.
[/quote]
Laitapa muutama linkki tieteellisiin, empiirisiin tutkimuksiin joissa niin todetaan. Ei tarvitse montaa laittaa, 5 ensimmäistä riittää.
Hyvä! Taisit laittaa juntille luun kurkkuun!
Eniten naurattaa kun just ne puhuu huumeista kuin tietäisi niistä jotain, jotka ei koskaan ole niitä käyttäneet :D Itse olen kokeillut essoa, vauhtia, sieniä lsd:tä ja en rikki ole niistä mennyt. Töissä käyn ja olen jopa äiti. Huumeet kuuluu mun viihteellä käymiseen samassa kun joku vetää lärvit viinalla.
Tylsä blogi.. jaksoin lukea neljä postausta. Pitäs kai ottaa LSD-nappi niin jaksaisin keskittyy tollaseen.
Kas kun ei tullutkaan enää mitään vastalauseita? Kaiketi faktat voittivat kerrankin :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:28"]millähän tavalla mä nyt alkaisin arvostamaan enemmän luontoa ja rakkautta, jos menisin sekaisin jostain sienistä? koenko saman valaistumisen, jos saan ruokamyrkytyksen homeisesta ruuasta?
mutta niinhän se on, että kaikki nistit ja alkkikset ovat omasta mielestään niitä suuria maailman parantajia.. erityisesti aineissa se voittamaton tunne pääsee valloilleen.
[/quote]
Mistä tiedät onko maapallo pyöreä? Jos vaikka aloittaisit lukemalla tiedeuutisia? Tai selvittäisit itse?
(ot: myös nimessä on vihje..)
Blogin kirjoittaminen on loppunut. Kirjoittaja on kuollut, vankilassa tai mielisairaalassa. Tietääkö joku paremmin ?
Honeyumoon huumeiden ja konemusabileiden kanssa. Kyllä se uutudenviehätys karisee molemmista vuosien saatossa jos ei aineiden kanssa elämäänsä/kehitystä/terveyttä mokaa. Tää pentu tosin näyttää käyttävän liian usein.
Tiedän itse tuon lifesrylen tasan tarkkaan ja terveellä yksilöllä se jää nuoruuteen