Millainen elämä olisi sinulle luksuselämää?
Kommentit (69)
Että voisin olla edes jokseenkin onnellinen, elämä tuntuisi olevan hallinnassa eikä tekisi mieli hypätä katolta.
Ei tarvis käydä töis,rahaa olisi paljon,iso omakotitalo,ihana aviomies (paskat sellasta on).. Talo voisi olla meren rannalla ja minulla olisi oma kasvimaa.
On kyllö ihanaa unelmoida :)
Olisi terveyttä ja töitä. Parisuhde pysyisi yhtä hyvässä kunnossa kuin mitä on nyt.
Olisi PALJON lapsia. Ei enää biologisia, koska olen jo 46, vaan adoptoituja.
Lapsenlapset (Heitä on tähän mennessä 9) vierailisivat usein.
Olisi puutarha ja hyötyeläimiä ja apua niiden hoidossa.
"Mulle riittäisi velattomuus ja se ettei mun tarvitsisi käydä töissä muuten kuin huvin vuoksi. Jos sitten haaveilisi pidemmälle niin 1700 luvun talo Italiassa merinäköalalla olisi unelmien täyttymys:) Pitäisin siellä b&b:tä ja pientä ravintolaa:)"
Miksi et painu Italiaan etsimään näennäisen rikasta B&B:n omistajaa mieheksesi, etkö tiedä että ensin kannattaa käydä kokeilemassa ennen kuin edes haaveilee omistamisesta? jos et viihtyisi miehen B&Bssä tai jos työ tuntuisi liian rankalta aina voit ottaa lennon takaisin Suomeen. Italia on täynnä sinkkuja B&Bn omistajamiehiä, iske yksi itsellesi ja kokeile onko se oikeasti kivaa olla sellaisessa työssä: kuuraamassa lattioita päivittäin, siivoamassa huoneita päivittäin, toimia pesulana, nousta aamukuudelta laittamaan aamupalaa asiakkaille, tehdä paperityöt, olla aina iloinen asiakkaita varten tai muuten he eivät koskaan palaa toista kertaa, hankkia kaikki tarvittava asiakkaita varten, mainostaa yritystä jne. jne. B&Bn pito on rankempaa kun vaikkapa kassan tai hotellisiivojan työ ja vaatii paljon, miten voit edes samassa lauseessa ilmoittaa haluavasi rennon työn jossa ei tarvitsisi käydä kuin huvin vuoksi ja puhut B&Bn omistamisesta. Kuvitteletko tosiaan B&Bn pidon olevan jotain rannalla makoilua ja drinkkien juomista pastalautanen toisessa kädessä? Ei hyvää päivää, peukuttakaa tätä täysin rauhassa onhan se kiva olla hyväksymättä tosiasioita mutta kuten sanoin kokeilkaa itse sitten tiedätte onko noin rentoa vai ei.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:26"]
Ei tarvitsisi käydä töissä, saisi aikaa vain itselleen.
[/quote]
Ja kun naisilta kysyy, mitä he ajattelevat miehistä, jotka eivät käy töissä, tulee ankara tuomio: ei kelpaa (riippumatta siitä onko työtön tyhjätasku vai toimeton osinkomiljonääri).
Eli miehen pitää raataa mutta naisen pitää saada lekotella kotona?
Ensimmäinen ajatukseni oli että minulle luksusta olisi niin iso omaisuus että ei tarvitsisi tehdä työtä nyt eikä ikinä. Ja kyllähän se olisikin luksusta, mutta vasta näitä vastauksia lukiessani tajusin että vieläkin isompi luksus minulle olisi niin ihana parisuhde että siinä olisi helppoa olla onnellinen täysin riippumatta rahasta. Muilla tuollaisia suhteita tuntuu olevan, mutta itse sellaista en ole ikinä kokenut, vaikka olen ollut yli kymmenen vuotta naimisissa ja sitä ennen myös muissa pitkissä suhteissa.
Oman elämäni puitteet ovat juuri niinkuin toivonkin. Ihana, terve perhe, oma velaton yksiö, kauniita vaatteita. Haluaisin enemmän hyviä ystäviä! Osa-aika työn omalta alaltani ja rahaa matkusteluun, eli toisin sanoen hyvän työn josta saisin n.3000 kk. Silloin elämäni olisi täydellistä!
Iso kivitalo merenrantatontilla, sisäuima-allas, puutarhuri, muutama sadantonnin auto, oma taidegalleria harrastuksen vuoksi, töissä ei tarvitsisi käydä. Loma-asunto Etelä-Ranskassa, kaupunkiasunto Manhattanilla. Rahaa hyväntekeväisyyteen, kauniisiin vaatteisiin, hyvään ruokaan, omaan fitnessvalmentajaan jne. Ja terveyttä toki koko perheelle.
Kivuton elämä. Krooniset, helvetilliset kivut seurana joka ikinen hetki, niistä kun pääsisi eroon niin ai että.