Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen elämä olisi sinulle luksuselämää?

Vierailija
18.04.2014 |

Otsikossa kysymys jo olikin.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolssi pihaan ja merenrantahuvila.

Koroilla elely.

Vierailija
22/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ja läheisten terveys kunnossa sekä hyvät ihmissuhteet. Ystäviä voisi olla enemmän ja olisin mielelläni ystävä myös eksän kanssa. Ihana rakkaussuhde, mieluinen koti merenrannalla maalla sekä kaupungissa kiva pieni biletysluukku. Rahaa riittävästi omiin ja lasten menoihin ja joskus kavereillekin vipattavaksi. Oma luonne saisi olla miellyttävämpi myös... siinä nämä ainekset sitten olivatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusta olisi oma omakotitalo, auto.. Voisi käydä kaupassa miettimättä mihin rahat riittää, ostaa terveellistä ja laadukasta ruokaa, itselleen ja lapselle kauniita vaatteita. Viihtyisä hyväpalkkainen työpaikka. Enemmän kuin yksi lapsi, 2 tai 3. Mutta haaveeksi jää nämä kaikki...

Vierailija
24/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmani paranisi niin paljon, että voisin ulkoilla keväisin. Nyt en ole minuuttiakaan ulkona kun puut kukkii.

Vierailija
25/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulle riittäisi velattomuus ja se ettei mun tarvitsisi käydä töissä muuten kuin huvin vuoksi. Jos sitten haaveilisi pidemmälle niin 1700 luvun talo Italiassa merinäköalalla olisi unelmien täyttymys:) Pitäisin siellä b&b:tä ja pientä ravintolaa:)"

Mitäs otat velkaa, ihan täysin oma vikasi. Ei kukaan ole sinua pakottanut ottamaan pikavippejä, ehkä et vain osaa elää kohtuudella vaan haluat aina enemmän. Talo Italiasta voi kuule, etpä tiedä mitään. Ensinnäkin sinun tulisi osata puhua italiaa erinomaisesti, sinulla pitäisi olla käytössä lakimies, notaari ym. jotka selvittäisivät voitko omistaa kyseisen tontin vai et. Italiassa kun nuo talohommat on varsin monimutkaisia ja vievät vuosikausia, ei sinne voi vaan marssia ostamaan jotain taloa ja tonttia, monet huijaavat minkä ehtivät ja tyhmähän se on joka maksaa ei se joka myy ja tienaa. Lama on paha ja B&Bt eivät edes menesty! itse saan näin vuosienkin päästä yhteydenottoja ja kutsuja yhteen Italian b&Bseen jossa vietin vain pari yötä. Niin epätoivoisesti metsästävät asiakkaita sinne vaikka kyse on suuresta kaupungista ja vaikka en heille edes antanut sähköpostiani, olivat jotain kautta sen onkineet että voivat markkinoida B&Btään kuin puhelin myyjät! Mafiasta en nyt edes vaivaudu vastaamaan mitään noin tietämättömälle ihmiselle! mutta varmasti jos B&Bsi ja ravintolasi menestyisivät sinulta menisi 50-70% tuloistasi pizzo suojelurahan maksuun joka on muuten pakko maksaa että sellaisia haaveita sinulla, mitä jos ihan vaan siirtyisit hommaanaan aluksi vuokraloma-asunnon Espanjasta tai Turkista, josta voisi olla helpompi suomalaisten kautta sitten hommata omistusasuntokin jos sellaiseen on varaa ja halua.

Vierailija
26/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pitäisi olla useiden miljoonien eurojen omaisuuteen perustuva elämäntapa. Nykyisin sitä pärjää jo niin hyvin, että useimpien mielestä elämme jo luksuksen ympäröimänä.

Vierailija
27/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla muilla täällä on realistisia haaveita perheestä, hyvistä väleistä ystäviin ja astman paraneminen, vain tuo yksi hullu hortoilija haaveilee jostain 1700-luvun B&Bstä Italiassa ja vielä velallisena!!! Älyäisi ensin itse elää niin ettei tarvitsisi velkaa ottaa! vai käyttääkö hän tähän samaa selitystä kuin tietyt bloggaajat että ihana laukku/muu tavara oli vaan pakko saada, mitään ei ole pakko saada paitsi vettä ja ruokaa äly hoi. Mutta huvit ne on hulluillakin, onneksi muilla on järkeviä haaveita!

Vierailija
28/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen saavani luksusta jo nyt, vaikka avioliitto voikin huonosti. Jos avioliitto olisi terve, sanoisin että elämäni on täydellistä.

Yritän aina nauttia hetkistä sellaisina kuin ne ovat.

Vierailija
29/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 21:58"]

Kaikilla muilla täällä on realistisia haaveita perheestä, hyvistä väleistä ystäviin ja astman paraneminen, vain tuo yksi hullu hortoilija haaveilee jostain 1700-luvun B&Bstä Italiassa ja vielä velallisena!!! Älyäisi ensin itse elää niin ettei tarvitsisi velkaa ottaa! vai käyttääkö hän tähän samaa selitystä kuin tietyt bloggaajat että ihana laukku/muu tavara oli vaan pakko saada, mitään ei ole pakko saada paitsi vettä ja ruokaa äly hoi. Mutta huvit ne on hulluillakin, onneksi muilla on järkeviä haaveita!

[/quote]

Tässä haaveillaan luksuselämästä! Vaikka oma haaveeni olikin melko yksikertainen, niin erinomaisesti ymmärrän Italialaistalosta unelmoivaakin. Ei se nyt sentään mikään kuu taivaalta ole. Muuten kun olet jo kahdesti käynyt tämän yhdenhaaveen kimppuun, niin kerro omasi että pääsemme ruotimaan sitä ilkeästi...

Vierailija
30/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että olisi puskurirahasto koska olen yh, on 4 isoa lasta kaikki poikia, pyykkiä paljon ja pyykkikone päästää tosi pahoja ääniä.... Pelkään jo pestä pyykkiä. Lisäksi kun köyhiä ollaan, ei ole esim. Viikoksi vaatetta vaan ne samat pestään tyyliin joka päivä ja vedetään aamulla niskaan. Itselläni on yhdet sopivat housut.... Eli varaa pyykkikoneeseen sinä päivänä kun se sitten hajoaa, se olisi todella luxus!!!

Ja turha sanoa että säästä, olen työtön ja pojat syö kamalasti, kaiken mitä jaksan kotiin kantaa.

Oon rukoillut kaikkia töitä enkä kelpaa ees siivoojaksi :(

Vierailija
31/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusta olisi tilava hyvin suunniteltu talo, jossa ei tarvitsisi rempata koko ajan jotain, se, että voisi tehdä töitä sen mukaan mistä nauttii eikä tarvitsisi miettiä rahaa, joku valkkaisi mulle vaatevaraston, joka sopii mulle ja lapset oppisivat ottamaan vastuunsa siivoamisesta ilman, että pitää muistuttaa ja parin viikon loma vuodessa minne vaan ilman että täytyy ajatella kustannuksia. 

Vierailija
32/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö vanhanaikainen omakotitalo nykyajan mukavuuksilla.

Parveke, terassi ja puutarha (jossa kukkivia puita)

Takka, kylpyamme, sauna, pieni lukunurkkaus tai kirjasto...

Ei tarvitsisi käydä töissä.

Ei allergioita: saisin ottaa kissoja tai koiran.

Auto ja autonkuljettaja, koska pelkään ajaa autoa... Vaihtoehtoisesti kaupat lähellä.

Vierailija
33/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusta olisi normaalit yöunet sekä kivuton ja lääkkeetön elämä. Mahdollisuus työelämään ja sitä kautta mieluisa työ, josta jäisi vähintään 1500€ käteen kuukaudessa. Ois myös ihanaa, jos pääsisi mahdollisimman usein hyvien bändien keikoille ja saisi kerätä muutenkin kivoja kokemuksia matkailun ja kulttuurin kautta. Olisi ihanaa kyetä järjestämään kivoja yllätyksiä läheisille, esimerkiksi kylpyhuoneremontti vanhempien kotitaloon. Haluaisin muuttaa takaisin suosikki asuinalueelleni järvimaisemiin lähelle kaupungin keskustaa, vuokrakaksio kelpaisi mainiosti.

Vierailija
34/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusta olisi satojen miljoonien omaisuus, isoja merenrantataloja eri puolilla maailmaa, oma lentokone, palvelijat jne. Tavallinen elämä on mulle tavallista elämää, luksus on jotakin poikkeuksellista.

Vierailija
35/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista että voisi pojalle sanoa että nyt lähdetään maailmanympärysmatkalle. Ja laivalla ja junalla eikä lentokoneella .

Vierailija
36/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi omakotitalo paremmalla sijainnilla, innostava työ paremmalla palkalla. Mutta elämä on kyllä tällä hetkelläkin luksusta. Ihana perhe ja tavallinen arki.

Vierailija
37/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi omakotitalo paremmalla sijainnilla, 8682innostava työ paremmalla palkalla. Mutta elämä on kyllä tällä hetkelläkin luksusta. Ihana perhe ja tavallinen arki.

Vierailija
38/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haave olisi asua yksin piilopirtissä kymmenien kilometrien päässä asutuksesta korpijärven rannalla järven ainoana asukkina. Kaukana liikenteen pauhusta, ympärillä vain luonnonäänet. Ravinto mahdollisimman paljon luonnosta, sekä omasta kasvimaasta. Järven rannalla vain pieni pirttini jossa tupa ja sauna, sekä pihan perällä puucee. Ei sähköjä, eikä muitakaan nykyajan hömpötyksiä, vain luonto ja minä.

Tämä haave vain ei nyky Suomessa ole enää mahdollinen. Täysin neitseellisiä ja melusaastettomia (vähintään lentomelu) kymmenien kilometrien päässä asutuksesta olevia korpijärviä jonka rannalle saisi rakentaa, ei vain yksinkertaisesti enää ole olemassa.

Vierailija
39/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:26"]

Ei tarvitsisi käydä töissä, saisi aikaa vain itselleen.

[/quote]

Tämä, ja että saisi asua vuoden ympäri jossain lämpimässä maassa.

Vierailija
40/69 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että voisi ostaa ruokakaupasta ihan mitä haluaisi. Ja että voisi olla varma että rahat riittävät vuokraan. Ihan parasta olisi, jos ei tarvitsisi käydä töissä ikinä. Mutta toisaalta olisin tyytyväinen jos siihen, jos olisi edes työpaikka. Huoh, joskus tää elämä tuntuu niin toivottomalta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme