Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyjien uusin kikka: ulkomaiset myyjät eivät ymmärrä suomea!

Vierailija
05.12.2020 |

Hankalaa neuvotella ja keskustella kun myyjä puskee puhelimesta väkipakolla paperista lukemaansa tekstiä eikä ymmärrä hölkäsenpöläystä mitä sanot ja vainka kuinka kieltäydyt niin silti yrittää tyrkyttää tarjousta. Ärsyttävää.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painat punaista luuria ja sitten laitat kyseisen numeron estetyksi. Ei soita enää. Turha olla niille kohtelias.

Tuossa on se ongelma, että niitä numeroita voi olla samalla lafkalla monta. Kun yksi numero estetään, soitetaan toisesta.

Itse en vastaa koskaan, koska en osaa kohteliaasti kieltäytyä. Katson kukasoitti.fi:stä, onko numero siellä. Jos kyseessä on myyjä, en vastaa. Suosittelen samaa muillekin.

Vierailija
42/47 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painat punaista luuria ja sitten laitat kyseisen numeron estetyksi. Ei soita enää. Turha olla niille kohtelias.

Tuossa on se ongelma, että niitä numeroita voi olla samalla lafkalla monta. Kun yksi numero estetään, soitetaan toisesta.

Itse en vastaa koskaan, koska en osaa kohteliaasti kieltäytyä. Katson kukasoitti.fi:stä, onko numero siellä. Jos kyseessä on myyjä, en vastaa. Suosittelen samaa muillekin.

Annas kun arvaan: et avaa jos joku soittaa ovikelloasi.....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit neuvotella ja keskustella puhelinmyyjän kanssa?

Jotta saan puhelun kohteliaasti päätökseen ilman että samasta lakasta soitetaan minulle hetkenpäästä uudelleen. Siksi.

Ap

Käsket vaan painua helvettiin ja kiellät soittmasta ikinä uudestaan.

Ja Robinson-rekisterissähän sinulla esto jo onkin.

Hei luuaivo, ne on ihan tavallisia ihmisiä siellä siellä luurin toisessakin päässä jotka yrittävät tehdä töitä elääkseen. Siksi kohtelias kieltäytyminen on parempi ratkaisi kuin töykeys ja törkeyksienhuutelu toiselle. Koitapa vaikka ensi kerralla itse niin huomaat.

Ap

Ensin kerrot, että ärsyttää, kun "eivät ymmärrä ja suostu kuuntelemaan", ja sitten nimittelet, kun sua neuvotaan! Oletko oikeasti ap?  Jokainen ymmärtää, kun karjaiset NO!! NO NO NO!!!!!!

Eikä niille tarvitse sanoa mitään. Itselläni jopa salainen numero, ja kun aikani jätin yksin puhelemaan, enkä siis katkaissut, niin johan loppui häirintä. Luurista vaan kuului tasainen pulina, ja mä menin siinä vaiheessa tekemään kotihommiani. Kun sain esim. tiskikoneen tyhjättyä, oli linjallakin jo aika hiljaista.

Vierailija
44/47 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tähän liittyy? Meillä on ainakin ulko-ovi aina lukossa, joten myyjiä ei tule. Oven avaaminen on ihan turvallista.

Vierailija
45/47 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle soittaa joku kaupustelija, joka kaiken lisäksi mongertaa epäselvästi asiaansa, niin se on Good bye ja Ei kiitos. Enkä jää kuuntelemaan, mitä se soittaja mahdollisesti yrittää selittää. Suoramarkkinointikielto ei pelaa kunnolla. Jotkut puhelinmyyjät yrittävät silti soittaa. Kun sitten kysyy, miten on mahdollista, että pääsit läpi, vaikka minulla on markkinointikielto, osa mykistyy ja sulkee puhelimen, osa taas yrittää jatkaa vain sinnikkäästi. Minun kohteliaisuuteni ei riitä kiittämään soitosta ja toivottamaan hyvää päivänjatkoa, vaan useimmiten suljen puhelimen sanomatta enää mitään. Joku on joskus soittanut heti uudelleen, "kun tää puhelu katkesi jostain syystä". Niin katkesi, kun katkaisin sen.

Vierailija
46/47 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tähän liittyy? Meillä on ainakin ulko-ovi aina lukossa, joten myyjiä ei tule. Oven avaaminen on ihan turvallista.

Moni joka ei uskalla vastata puhelimeen ei uskalla avata oveaankaan.

Ihan mielenkiinnosta vaan pohdin.

Vierailija
47/47 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni joka ei uskalla vastata puhelimeen ei uskalla avata oveaankaan.

Ihan mielenkiinnosta vaan pohdin.

Tähän tää menee. Kyllä kotona pitää saada olla rauhassa ja huijaussoittoja tulee todella usein.

Mun estolista on tosi pitkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi