Mitä te teette kotona, kun ette tee ruokaa tai
siivoa? Mulla ei ole koskaan mitään tekemistä ja tämä koneella istuminen jo kyllästyttää.
Lapsia on, mutta ei vauvaa, joka tarvisi mua koko ajan.
Kommentit (44)
Tänään olen ollut lähes koko päivän pihalla ja lukenut, lukenut, lukenut, lukenut....silloin, kun en ole tehnyt kotihommia. Ihana aurinko ja lämpö.
Tänään olen ollut lähes koko päivän pihalla ja lukenut, lukenut, lukenut, lukenut....silloin, kun en ole tehnyt kotihommia. Ihana aurinko ja lämpö.
Kaikkiko te luette... Mua alkaa heti nukuttaa, kun kirjan (tai vaikka lehden) avaan. Enkä kyllä oikein edes pysty keskittymäänkään lukemiseen, kun melu häiritsee. Mitkään sarjat mua ei oikein kiinnosta, katson todella vähän mitään. Itseasiassa VOF on ainoa mitä katson. Toisekseen se tv-ruudun tuijottaminen tuntuu samalta kuin tämän tietokoneenkin tuijottaminen...
ap.
Järjestelen tavaroita. En laske sitä siivoamiseksi koska nautin siitä että mietin miten esimerkiksi joku kaappi kannattaa järjestellä, miten uusisin säilytysratkaisuja jne. Siirtelen tavaroita paikasta toiseen ja näpräilen kaikkea. Vaihdan esimerkiski kynttilänjalkoihin kauteen sopivia kynttilöitä, vaihtelun vuoksi vaihdan koriste-esineiden paikkoja tai asettelen kuvakollaaseja uudelleen. Tähän puuhasteluun haen välillä inspiraatiota blogeista tai sistustuslehdistä.
Luen paljon erimerkiksi kirjoja ja oman alani ammattilehtiä.
Mietin harrastuksiin liittyviä juttuja (valmistelen yhdistysten kokouksia tmv.).
Huolehdin itsestäni esimerkiksi hoitamalla kynsiä, kuorimalla ihoa tai rasvaamalla jalkoja.
Katselen televisiota. Seuraan esimerkiksi ajankohtaisohjelmia ja ohjelman aikana etsin googlesta tietoa ohjelman aiheista.
Aika usein rimpautan naapurin ovikelloa ja kutsun kahville/viinille/syömään kanssani.
Juttelen puhelimessa ja Facebookissa sukulaisten ja ystävien kanssa.
Käsittelen ottamiani valokuvia. Kasailen valokuvakirjoja yleensä pitkään ja hartaudella ja mietin tekstit tosi tarkasti...
Olen siis lapseton sinkku ja yksin kotona oleilu on älyttömän kivaa.