Kevätjuhlapuhw
Oisko mitään hyviä vinkkejä hyvän kevätjuhlapuheen kirjottamiseen ?
Kommentit (10)
Kiitä opettajia, luokkatovereita, rehtoria, kanslistia, kuraattoria, telkkaria, ruokalan tätejä, siivoojia, vahtimestaria, opoa, vanhempiasi ja Jumalaa.
Muistele 2-3 hauskaa sattumaa kouluvuosien ajalta.
Toivota kaikille hyvää kesää ja onnea tulevaisuuteen.
The End.
Vierailija kirjoitti:
Kiitä opettajia, luokkatovereita, rehtoria, kanslistia, kuraattoria, telkkaria, ruokalan tätejä, siivoojia, vahtimestaria, opoa, vanhempiasi ja Jumalaa.
Muistele 2-3 hauskaa sattumaa kouluvuosien ajalta.
Toivota kaikille hyvää kesää ja onnea tulevaisuuteen.
The End.
Typo telkkari, siis terkkaria tarkoitin!
Hyvä tilaisuus näpäyttää kiusaajia julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Puhu syrämestä
Hyvät kuulijat!
Sydän on elintärkeä elin, joka pumppaa verta elimistöömme. Siihen kuuluu valtimot, laskimot, oikea ja vasen kammio, aortta ja...
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaussyyte napsahtaa nopeasti.
Millainen juhla kyseessä (päiväkoti, esikoulu, ala-aste, yläaste, ammattikoulu, lukio, ammattikorkeakoulu, yliopisto?) Oletko itse oppilas/opiskelija vai opettaja? Vai onko kyseessä työpaikan/harrastusporukan/kansalaisopiston juhla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu syrämestä
Hyvät kuulijat!
Sydän on elintärkeä elin, joka pumppaa verta elimistöömme. Siihen kuuluu valtimot, laskimot, oikea ja vasen kammio, aortta ja...
Ja sitten paikalle saapuu oppilaitoksen rehtori ja tarttuu kiinni hartioista ja ohjaa pois lavalta sanoen:
"Mennään pois, kaikki on ihan hyvin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaussyyte napsahtaa nopeasti.
Sitähän se kiusaajien touhu tuppaa olemaan, ensin itse vuosikaudet tehdään jonkun elämästä helvettiä ja kun saa itse vähän takaisin itketään kuin pikkulapset.
Ootko 9-luokkalainen?