Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi roikkua miehessä joka ei tiedä haluaako seurustella vai ei? ov

Vierailija
18.04.2014 |

Hyvä ystävä on 2:n lapsen ja erosi aviomiehestään muutama vuosi takaperin. Nyt on löytänyt uuden miehen jonka kanssa seurustelee. Lapset tietävät seurustelusta ja ovat tavanneet miesystävän. Eivät ole vielä suunnitelleet yhteenmuuttoa. Yleensä ystävä on puhunut että kivasti menee ja on niin onnellinen miesystävänsä kanssa. Kerran kuitenkin lipsautti että miesystävä miettii asioita kun hänellä (siis ystävällä) on lapsiakin. Ei ihan noita sanoja käyttänyt mutta minä ymmärsin että miesystävän on vaikea ajatella yhdessäoloa kun ystävällä on lapsiakin. Kun aloin ihmettelemään mitä ystävä tuolla tarkoittaa, alkoi kiireellä selittämään että mies pohtii asioita niin että ne hoidetaan lasten kannalta parhaalla tavalla.

Nyt sitten kertoi että miesystävä on toisinaan välinpitämätön ja sitten kun ystävä sanoo suoraan että pitää päättää ollaanko vai eikö olla, niin mies sitten haluaakin olla yhdessä. Vähän ajan päästä on taas yhtä välinpitämätön.

Kysymys kuuluu; MIKSI joku haluaa olla ihmisen kanssa joka ei selkeästi tiedä haluaako olla vai eikö halua? Eikö silloin kannata itse päättää että menköön?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
2/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla itse kyseessä eikä sun kaveri?

Jos mies haluaa olla yhdessä, se sitten on eikä mieti eikä pähkää. Jos vaan pähkää, niin sitten se ei halua olla. Yksinkertaista. Jos vaan pähkäilee, niin eikun uutta matoo koukkuun ja etsiin miestä, joka haluaa seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en roikkunut, vaan ilmoitin miehelle, että ansaitsen parempaa. (tosin minulla nyt ei kahta lasta ollut). Parin kuukauden päästä mies olikin sitten rullannut asian päässään ja ilmoitti olevansa valmis sitoutumaan. Näin reilu kymmenen vuotta myöhemmin meillä on sitten jo yhteisiäkin lapsia.

Vierailija
4/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 14:17"]

Mua syö tuollaiset tilanteet niin paljon, että lähden heti, jos soutamista ja huopaamista esiintyy. Enkä katso taakse. Tosi epäkunnioittavaa käytöstä.

[/quote]

Ap tässä. Just tätä tarkoitan. Minä suuttuisin silmittömästi jos mies sanoisi ettei tiedä mitä tahtoo. Sehän on suomeksi sama kuin: en tiiä tykkäänkö susta niin paljoa että tätä kannattaa jatkaa...

Vierailija
5/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 12:40"]

Taidat olla itse kyseessä eikä sun kaveri?

Jos mies haluaa olla yhdessä, se sitten on eikä mieti eikä pähkää. Jos vaan pähkää, niin sitten se ei halua olla. Yksinkertaista. Jos vaan pähkäilee, niin eikun uutta matoo koukkuun ja etsiin miestä, joka haluaa seurustella.

[/quote]

Ei vaan ihan aikuisten oikeasti kaverista kyse.

20v epävammalta nuorelta voisi odottaa ettei uskalla lyödä nyrkkiä pöytään ja sanoa että perskutti nyt teet päätöksen. Mutta yli 30-vuotiaalta naiselta joka erotessaan sanoi ettei aio seurustella enää yhdenkään miehen kanssa joka ei kohtele häntä niinkuin ihmistä pitää kohdella.

ap

Vierailija
6/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi.

Vierailija
7/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse roikuin muutaman vuoden ihmisessä joka ei halunnut sitoutua muttei halunnut myöskään että sitoutuisin muualle. Vuosi sitten päätin jatkaa elämääni ilman häntä. Nyt tämä ihminen haluaisi sitoutua, on kosinutkin jne. Minä olen mielummin kuitenkin yksin. Ihmiset tekee välillä outoja valintoja ja ns. roikkuvat erikoisissa kuvioissa. Kaikella on kuitenkin pitkässä juoksussa tarkoituksensa tai ainakin niin haluan ajatella, että jokainen kohtaaminenkin muuttaa elämää.

Vierailija
8/8 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua syö tuollaiset tilanteet niin paljon, että lähden heti, jos soutamista ja huopaamista esiintyy. Enkä katso taakse. Tosi epäkunnioittavaa käytöstä.