Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valmiita joululaatikoita ei kai voi tuubalta ja pakastaa?

Vierailija
05.12.2020 |

Eikös ne ole pakkasesta kaupan hyllyille laitettu eli ei voi tuunaamisen jälk enää pakastaa eli tehdä ns uunia vaille valmiiksi?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah tätä puhelinta, otsikossa piti olla tuunata.

Vierailija
2/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on molempia. Kannessa lukee onko säilytetty pakastettuna. Harvinaisempia laatikoita kuten lanttua voi olla vaikea saada pakastamattomana. Pilaantumisen osalta jos kuumennat ne niin voi pakastaa uudelleen. Monet jauhelihatkin on tehty pakastetusta lihasta ja voit silti pakastaa ne, kyse on näissä lähinnä mikrobeista. Kokonaisena pakastetuissa rakenne hajoaa ja toinen pakastus siksi ei onnistu kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, koska ne tosiaan on jo kerran pakastettu.

Vierailija
4/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Vierailija
5/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvi tuunailla. Parempia kuin kotilaatikot. Ainakin saarioisilla.

Vierailija
6/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse lastikot vaikka nyt ja laitat jäähdytettynä pakkaseen. Uuniin jouluna tarvittava määrä. Helppoa ja halpaa ja itse tehty maistuu aina paremmalta.

Vierailija
7/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä kyllä pitäisi lukea, ja on joskus lukenutkin. Itse tuossa nakkasin pakastimeen pari porkkanalaatikkoa, en nähnyt lukea niin pientä tekstiä enää. Ajattelin vaan että eiköhän se ole ihan sama, kun tosiaan jauhelihoihinkin laitetaan pakastettua lihaa, ja pakkaseenhan moni nekin laittaa.

Vierailija
8/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan tarvi tuunailla. Parempia kuin kotilaatikot. Ainakin saarioisilla.

Viikon paras vitsi. Kukaan itseään arvostava ei syö kaupan laatikoita. 

Vierailija
9/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmisten elämä mennyt kylmäksi, kun joulukin ostetaan kaupan hyllyltä, ja kaiken lisäksi kakkoslaatuisena.

Voi voi voi, ei mitään perinteitä mitä lapset siirtäisi sukupolvelta toiselle ja elämä tuntuisi rikkaalta ja elämän makuiselta. 

Vierailija
10/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä tuunaisit sen joululaatikon?

Miksi sitä pitäisi tuunata?

Vierailija
11/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ihmisten elämä mennyt kylmäksi, kun joulukin ostetaan kaupan hyllyltä, ja kaiken lisäksi kakkoslaatuisena.

Voi voi voi, ei mitään perinteitä mitä lapset siirtäisi sukupolvelta toiselle ja elämä tuntuisi rikkaalta ja elämän makuiselta. 

Heh, no minä ainakin olen niin kylmä etten sitä yhtä ainoaa rasiaa lanttulootaa viitsi vääntää itse, muita ei meillä yleensä ole kaivattu. Saarioisen on hyvää, tuskin itse ekalla kerralla onnistuisin yhtään paremmin. Nyt tavoista poiketen ostin porkkanalaatikkoa pakkaseen, sain 2 rasiaa eurolla.

Vierailija
12/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuostahan se on kiinni se elämän ”kylmyys”...🙄

Vierailija
13/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, no minä ainakin olen niin kylmä etten sitä yhtä ainoaa rasiaa lanttulootaa viitsi vääntää itse, muita ei meillä yleensä ole kaivattu. Saarioisen on hyvää, tuskin itse ekalla kerralla onnistuisin yhtään paremmin. Nyt tavoista poiketen ostin porkkanalaatikkoa pakkaseen, sain 2 rasiaa eurolla.

Et taida pitää kasvisten mausta. 

Vierailija
14/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se joulu ole yhtään parempi vaikka vääntäisit jouluruokia yötä päivää,

Tv. 65 v, äiti ja mummo

Olkaa armollista itsellenne.

Vierailija
15/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa niitä perinteitä, että äiti raataa hermokimppuna keittiössä. Jospa ne jotka ostavat jouluruoat valmiina viettävät säästyvän ajan perheensä kanssa.

Vierailija
16/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se joulu ole yhtään parempi vaikka vääntäisit jouluruokia yötä päivää,

Tv. 65 v, äiti ja mummo

Olkaa armollista itsellenne.

Kyllä se imelletty on oikeasti aivan eri makuista. Kun sitä on tehty useampi päiwä, eikä vaan siirapilla jatkettu. ..

Sincc

Joulun täytyy maistua joululle.

Vierailija
17/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuostahan se on kiinni se elämän ”kylmyys”...🙄

Ilman muuta se on. Ehkä jo se oma lapsuuden joulu on ollut niin kylmä, ettei ole mitään lämpimiä muistoja jota muistella vuorostaan patojen äärellä, kun oma lähijoulu valmistuu.

Silmät tapillaan kuitenkin katsellaan Frendien kiitospäiväkalkkunoita, ja ihaillaan että kun on niin perinteitä:( 

Vierailija
18/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkoslaatuista valmiiksi pakastettua. Jihuu !

Sincc

Vierailija
19/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lopun aikaa vuodesta voi ostaa valmista leipää, pizzaa, pullaa jne. mutta jouluruoat, ne on tehtävä itse! Paitsi ne leivät, pullat ja pizzat. Jota kuulemma pizzerioista urakalla haetaan kun on kyllästytty jouluruokiin.

Vierailija
20/53 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuuba mahtuu pakastimeen???