Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen tänään maailman helpointa gluteenitonta lasagnea

Vierailija
05.12.2020 |

Eli valmis dolmio vaaleakastike, sitten paistan jauhelihaa jonka sekoitan dolmio tomaattikastikkeeseen, sitten gluteenittomia lasagnelevyjä ja päälle juustoraastetta. Näitä aina vuoron perää kerroksittain

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teet ruuaksi?

Vierailija
2/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käytännössä lämmität eineksiä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein eilen kasbislasagnea. Raastoin kasvikset ja tein tomasttikastikkeen ja juustokadtikkeen.

Vierailija
4/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo valmiit tomaattikastikkeet ovat ihan hyviä, ei viitsisi itse kalliita tomaatteja kuoria ja keitellä tuntikausia, eikä makukaan ole sama kuin varta vasten siihen tarkoitukseen kasvatetuissa lajikkeissa. Suolaisia tosin ovat, mutta jos ei muuta suolaa laita ruokaan, niin menettelee.

Vierailija
5/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagnelevyjen tilalla voi käyttää myös ohueksi siivutettua juuriselleriä. Tulee hyvää.

Vierailija
6/6 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo valmiit tomaattikastikkeet ovat ihan hyviä, ei viitsisi itse kalliita tomaatteja kuoria ja keitellä tuntikausia, eikä makukaan ole sama kuin varta vasten siihen tarkoitukseen kasvatetuissa lajikkeissa. Suolaisia tosin ovat, mutta jos ei muuta suolaa laita ruokaan, niin menettelee.

Mun mielestä taas tosi harvat noista valmiista tomaattikastikkeista on hyviä. Yksi merkki oli, mutta sitä ei saa enää meidän S-marketista. Tomaattikastiketta ei kannatakaan keittää suomalaisista tomaateista (paitsi jos kasvattaa itse jotain sopivaa lajiketta), vaan tomaattimurskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän