Oletko rasisti?
Itse en ole nähnyt tai tavannut ihmistä joka ei olisi rasisti.
Kaikki ei vaan sitä tiedosta, vaan syyttelevät muita ja samalla syyllistyvät rasismiin.
Kommentit (108)
Rasismia on vain siellä missä on pigmentoituneita. Eli jos niitä on ollaan kaikki, mutta jos ei ole niin ei olla kukaan.
Vierailija kirjoitti:
HEI: Rasimi On Rikos Suomen Rikoslain mukaan!
Josta rangaistaan sakkoihin tai Ehdottomaan vankeusrangaistukseen!
Vielä ei ole täälläkään ajatuspoliisia, joka sakottaa vääristä ajatuksista.
Haluan että vieraat palaavat takaisin. Tekeekö tämä minusta rasistin? Jos tekee niin voi voi. Entä sitten?
Joten jos kaikki ovat rasisteja miksi syyttää vain osaa porukkaa rasisteiksi?
Eikö ole ristiriita?
Syyllistetään ihmisiä jotka ajattelevat erinlailla?
En ole rasisti vaan realisti. Vihervasureille se sana on vieras.
Olen rasistinen manneja ja somalialaisia kohtaa.
Olen. Suomi suomalaisille, bakolaisilta rajat kiinni ja maassa jo olevat karkotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En pidä aasialaista ja samaa mieltä on tututkin. Lähi-idän ihmiset ja kulttuuri taas viehättää ja on hyvä että heitä on nykyisin runsaasti suomessa.
Ja Lähi- itä ei suinkaan ole Aasiassa, vaan Euroopassa. Eiku Afrikassa.
Rasisti -sana on kokenut jo inflaation. Lisäksi sitä käytetään myös sellaisista henkilöistä, jotka eivät rasistin kriteerejä täytä. Pelkkä muaahanmuuttajien kritisointi ei tee kenestäkään rasistia.
Rasisti on henkilö, joka syrjii ihmisiä etnisen alkuperän takia. Ei ole mitään seksuaalirasisteja tai sukupuolirasisteja tai vastaavia. Lisäksi nykyään meistä jokainen tuntuu olevan rasisti, koska tiettyjen aiheiden kritisointi tai kyseenalaistaminen tuo tietyissä piireissä rasistin leiman.
Joten. Kaikki me ollaan rasisteja, vaikka oikeasti meistä kukaan ei oo rasisti.
Kärkkäillä mielipiteillä on taipumus puolueellisuuteen, eikä yleensä ihmiset osaa olla niistä hiljaa.
Suvaitsevainen ihminen pitää mölyt mahassaan ja käytöksensä asiallisena, no matter what.
Itse olen vegaani. Vegaanit eivät koskaa ole rasisteja, paitsi ehkä A. H. saattoi olla. Hän on minunkin esikuvani.
Vanha kunnon roturealismi palannut avoimesti kommentteihin.
Olen ollut -90 luvun alkupuoliskolta lähtien.
Olen nisti. Nimittäin suuhygienisti.
Selektiivisesti kyllä. Esim ryscät ja ihme alla-hu kamelin-nuccijat on aivan karmeeta pascasaccia, joka joutaisi pyyhkäistä maailman kartalta.
Ei ole.
Silakkalaatikostako löysit väärän väitteesi?