Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen addiktoitunut seuraamaan...

Vierailija
18.04.2014 |

...erään julkkiksen elämää ja fantasioin hänestä seksuaalisesti.

Ei kovin tervettä, tiedän. Pitäisi päästä tästä jotenkin yli. En nyt ihan päivittäin tätä harrasta. mutta liian usein kuitenkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekä?

Vierailija
2/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohde on somessakin melko aktiivinen ja suosittu muusikko joten materiaalia seuraamiseen on. Lehdissäkin melko usein ja niitä lööppejä ei pääse pakoon. Jos ei kys. henkilö ole muutamaan päivään julkaissut mitään video tai kuvamatskua omasta elämästään netissä niin harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan iästä ja kehitysvaiheesta. Murroikäiselle teinille tuo on ihan normaalia ja hyväksikin. Sitä testaa erilaisia tunteita tuntemattoman, kaukana olevan kohteen "kanssa". Aikuisena uskaltaa sitten olla ihan oikean ihmisen kanssa, joka ei ole julkisuuden kiillottama idoli, vaan tavallinen, ihana kuolevainen :)

Vierailija
4/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 06:03"]

Kekä?

[/quote]

Kekä...

heh :) Sitä en kerro koska sillä ei nyt sinällään merkitystä kai...?

Vierailija
5/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 06:04"]Riippuu ihan iästä ja kehitysvaiheesta. Murroikäiselle teinille tuo on ihan normaalia ja hyväksikin. Sitä testaa erilaisia tunteita tuntemattoman, kaukana olevan kohteen "kanssa". Aikuisena uskaltaa sitten olla ihan oikean ihmisen kanssa, joka ei ole julkisuuden kiillottama idoli, vaan tavallinen, ihana kuolevainen :)[/quote]

Sepäse tässä onkin kun en ole enää niin teini. Teininä en fanittanut ketään enkä ole tähän päivään asti ymmärtänyt miten voi kokea jonkun tuntemattoman elämän niin tärkeäksi. No nyt sitten aloin harrastamaan tätä näköjään myöhemmin itse kun sen ajan olisi pitänyt olla jo aikoja sitten.

Vierailija
6/6 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä elämääni mihinkään kaaokseen aja, on mulla muutakin. Ärsyttää vaan oma itseni kun ei tämä nyt ihan aikuisen ihmisen käytöstä ole.

Olen myös tottunut puhumaan parhaalle ystävälleni kaikesta. Tätä en voi jakaa kenenkään kanssa. Nolottaa niin pirusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi