Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arhinmäki EI voi jatkaa Helsingin apulaispormestarina

Vierailija
27.01.2024 |

Olen seurannut mielenkiinnolla miten Paavo Arhinmäen käy jäätyään kiinni seinien töhrimisestä Vantaalla. Tapahtumasarjahan on täysin käsittämätön ja ihan maailmanluokan munaus. 

Haluaisin saada Arhinmäeltä vastauksen kolmeen kysymykseen:

1) Kuinka paljon Helsingin kaupunki maksaa vuosittain graffitien ja tägien poistamisesta? Tai vastaavan kaltaisesta vandalismista. 

2) Kuinka monta "teosta" Arhinmäki on elämänsä aikana tehnyt, joista ei ole jäänyt kiinni?

3) Miten Arhinmäki kokee, että hän voisi jatkaa tehtävässään tällaisen jälkeen?

Mielestäni koko tapahtuma on uskomaton. Mielestäni on uskomatonta, että Vasemmistoliitto kokee, että Arhinmäen luottamus toimessaan on tallella. Mielestäni on järkyttävää, mikäli Arhinmäki tällaisen episodin jälkeen voi jatkaa tehtävässään. 

Kiva, että Arhinmäki on pyytänyt tekemisiään anteeksi ja tajuaa itsekin miten uskomattoman tyhmästi hän on toiminut. Mutta kuka enää luottaa tähän kaveriin? Uskottavuus meni - vedä asiasta itse johtopäätökset!

Jos ei Arhinmäki itse tajua erota toivon, että esim. tämä kirjoitus (ja vastaavat) saisi ihmiset nousemaan barrikadeille ja yhtyvän ajatukseeni - Arhinmäki OUT

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen kaveri ikäisekseen, mutta ei tuo töhriminen nyt mikään suuri rikos ole kun maksaa vielä itse sakot. 

Vierailija
2/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuomittu viraltapantavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kommari.

Vierailija
4/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen kaveri ikäisekseen, mutta ei tuo töhriminen nyt mikään suuri rikos ole kun maksaa vielä itse sakot. 

Mietipä uudestaan asiaa. Arhinmäki selvisi muutamalla tonnilla, vaikka hänen aiheuttamansa vahingot ovat kymmeniä tuhansia ellei yli 100 000 euroa vuosikymmenten aikana mitä hän on töhrinyt nuoresta asti jäämättä kiinni. Lisäksi on kyse siitä, että voiko kaupunginjohtaja käyttäytyä tällä tavoin?

Vierailija
5/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirttopuu hänelle kuuluisi.

Siksi me isänmaalliset odotammekin innolla tulevaa suurta sotaa.

Vierailija
6/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän apulaispormestari voi tehdä rikoksia johtamaansa kaupunkia vastaan. Tuo ei varmasti ollut ensimmäinen kerta, Arhinmäki on aiheuttanut graffitiurallaan helposti kymppitonnien vahingot.

Vierailija
7/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missäs nyt on median ja muiden puolueiden puheet tuomitusta rikollisesta ???

Vierailija
8/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäänkö nyt eroon rikollisista persuista hallinnossa, hallis, stefu jne,

Vierailija
9/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan varoja tuossa tuhottiin tuhansia, juristien tuntipalkat ovat kovia.

Eroa Arhinmäki!

Vierailija
10/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

päästäänkö nyt eroon rikollisista persuista hallinnossa, hallis, stefu jne,

Stefu on liikemies ja kohujulkkis, ei se ole politiikassa.

Vierailija
11/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän apulaispormestari voi tehdä rikoksia johtamaansa kaupunkia vastaan. Tuo ei varmasti ollut ensimmäinen kerta, Arhinmäki on aiheuttanut graffitiurallaan helposti kymppitonnien vahingot.

Arhinmäkihän sanoi suunnilleen niin, että hän oli tuudittautunut uskoon, että sellaisissa paikoissa saa maalailla. Toisin sanoen hän on töhrinyt kauan. Ja näkihän sen siitä jäljestäkin, ettei hän ollut ihan ensimmäisiä kertoja tekemisissä spraymaalin kanssa.

Vierailija
12/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graffitimaalarit on parempi pitää kaupungilla töissä, poissa maalaushommista.

Vierailija
13/13 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonsuojelua, muka, hehkuttavat ihmiset jotka kuitenkin kuitenkin sotkevat ja vahingoittavat yhteiskunnan omaisuutta.  Maalit joudutaan poistamaan äksyillä aineilla jotka valuvat maapohjaan. Pesuaineet vahingoittavat pieneläinten oloja ja mahdollisesti pohjavesistöäkin.  Pidän Arhinmäen rangaistusta lievevahinkoihin liittyen liian lepsuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme