Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kehtaa käydä Lidlissä? Köyhät.

Vierailija
17.04.2014 |

Sitä mieltä mä oon.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina välillä Lidlissä, tuoreet leivät ja muut ovat todella hyviä!

Ainoa miinus on siinä se, että siellä on aika suppea valikoima kaikkea verrattuna esim. Prismaan ja Citymarkettiin. Tykkään tehdä paljon ruokaa, ja sen vuoksi enimmäkseen käynkin muualla. Lidlistä löytää perusjutut.

Mutta siis, en ymmärrä miksi pitäisi jotenkin hävetä siellä käymistä. Joo, siellä käy paljon opiskelijoita ja maahanmuuttajia, mutta kyllä siellä keskiluokkaakin näkee.

Vierailija
42/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nettotulot reilu 1200,-/kk enkä käy Lidlissä kuin korkeintaan kerran viikossa. Kävin ostamassa jokin aika sitten tarjousjauhelihaa, kassa (ylipuhelias nuori poika) kehtasi mainita tyyliin mukaan lähti sitten vain tarjouksia. Ei missään muussa kaupassa ole kassa huomauttanut, että ostaa vaan tarjoustavaraa. Kyse ei ole mistään imagojutuista vaan siitä, että siellä ei ole kovin paljon tuotteita, joita haluan ostaa. Ja olen hyvin hintatietoinen. Tuo kassan käytös kanssa pisti paikan boikottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe käy .

Vierailija
44/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa."

Miksi maksaa kartellille? Terve kilpailu tekee kaupoille hyvää.

Vierailija
45/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, ap on Lidl-pakkomielteinen joka jostakin syystä häpeää Lidlissä käymistään ja kalastelee tässä Lidl-myönteistä vouhotusta provollaan. Voihan Lidl olla hyväkin kauppa, en ole koskaan käynyt kun ei osu mihinkään reiteille. Ärsyttää vaan niin tämä palstan provoilutyyli ja pakkomielteiset ihmiset.

Vierailija
46/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan pääkaupunkiseudulla ja erityisesti Helsingissä Lidlissä käyvät hyvätuloiset ja ylempi keskiluokka sekä toisaalta myös opiskelijat. Toki asiakkaita on kaikista ryhmistä, mutta enemmän on painottunut laatua arvostavat ja paljon reissanneet ihmiset. Lidlissä on laadukasta tavaraa edullisesti, hedelmätiskissä hedelmät ovat tuoreita ja paistopisteen leivät superhyviä. Hölmöähän se ois ostaa huonompaa ja maksaa enemmän, kun parempaa saa halvemmalla.

Vierailija
47/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon opiskelija, jonka tulot on opintotuen verran verran (220€/kk). Mistään muualta ei ole varaa ostaa ruokaa. Oikeasti, lidlistä saa 15eurolla kassillisen tavaraa, Citymarketissa sama satsi 30 euroa. Vaikka siellä on pitkälti prosessoitua ruokaa ja eineksiä, niin kyllä sieltä saa hyvääkin tavaraa.

Ja jos joku pohtii, miksen tee iltaisin töitä ja tienaa rahaa jotta olisi varaa asioida Citymarketissa - olen päivät koulussa ja illat sekä viikonloput opintoihin liittyvässä työharjottelussa.

Miksi ihmiset muuten häpeää Lidlissä asiointia?

Vierailija
48/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon opiskelija, jonka tulot on opintotuen verran verran (220€/kk). Mistään muualta ei ole varaa ostaa ruokaa. Oikeasti, lidlistä saa 15eurolla kassillisen tavaraa, Citymarketissa sama satsi 30 euroa. Vaikka siellä on pitkälti prosessoitua ruokaa ja eineksiä, niin kyllä sieltä saa hyvääkin tavaraa.

Ja jos joku pohtii, miksen tee iltaisin töitä ja tienaa rahaa jotta olisi varaa asioida Citymarketissa - olen päivät koulussa ja illat sekä viikonloput opintoihin liittyvässä työharjottelussa.

Miksi ihmiset muuten häpeää Lidlissä asiointia?

Vierailija
49/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen jonka elämänkatsomus ja itseisarvo ei ole kiinni siitä mistä maitonsa ja salaattinsa ostaa :)

Vierailija
50/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn. Enkä muuten ole köyhä, vaan yläkeskiluokkainen. :) Ongelmahan näissä on usein se että typerät luulee voitatvansa oikeasti jotain noilla riistoryhmillä asioidessaan, onhan sitä tutkittu ja useita rehellisiä artikkeleita tehty aiheesta: "Ruoan hinta laskisi jos bonuskortit katkaistaisiin kaikki kahtia" tms. Keskolla ja s-ryhmällä on korkeat hinnat alunperin ja näitä kortteja käyttämällä ihminen luulee saavansa halvalla, todellisuudessa saavat sillä hinnalla mikä niiden oikean hinnan kuuluisi olla, ilman että nämä ryhmät leikkaisi liian ison palan kakkua itselleen. Sen vuoksi lidlissä on hyvin kilpailukykyiset hinnat, Suomalaiset tomaatitkin euron halvempia, koska se on niiden oikea hinta eikä Lidl ota niin isoa palaa niistä itselleen kuin riistoryhmät. Nämä ns. "rikkaat bonuskorttimummelit" senkun pitävät tulevaisuudessakin hinnat meillä korkeina sen sijaan että tekisi osansa paremman tulevaisuuden puolesta Suomessa. Niin helppoa teitä on vedättää.. MEILTÄ NYT TUPLABONUKSET JOPA 10%!! -.-' huoh. pässiä narusta.

Vierailija
51/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justhan olit Lidlin tutkimus, että ennen Lidlissä kävi köyhät sekä hyvintoimeentulevat, kansainväliset ihmiset. Nykyään myös lapsiperheet.

Me olemme hyvin toimeentuleva perhe ja olemme asuneet ulkomailla. Käymme Lidlissä. Missään muualla maailmassa ruoka ei ole niin kallista kuin jossain prismassa... Ja se on kallista Ap: n kaltaisten suppeakatseisten ihmisten vuoksi, jotka tukevat uskomatonta k- ja s-ryhmien hintariistoa, koska omissa mustavalkoisissa ajatuksissa lidliin ei voi astua ;)

Vierailija
52/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle ja muille samanhenkisille:Mitä vittua?

Kuka paviaani jaksaa murehtia missä vitun kaupassa ihmiset käy ja onko ne köyhiä.

Vierailija
53/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...

Vierailija
54/62 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin niin kovasti tälle alotukselle.

Esimerkiksi Espoon Niittykummun Lidlin pihassa näkee usein kaksi kertaa parempia autoja kuin esimerkiksi Ison Omenan parkkihallisa näkee. Köyhiä? Niimpä niin. Voin sanoa tuntevani noin 50 hyvätuloista tai todella hyvätuloista perhettä, joissa arkiostokset tehdään Lidlissä. Lidlin hintalaatutaso on noussut viime vuosina todella merkittävästi, ja ainakaan Espoossa moni ei enää häveksy sitä.

Prisman palvelutiskillä töitä tehneenä voin sanoa, että on pari kertaa ällikällä lyönyt kun multa on ostettu savulohta ja itketty samaan aikaan todella vakavalla äänellä, että kun ei meinaa raha edes ruokaan riittää. Ja että on tää suomi vaan niin vaikea maa jne jne jne. Ja silti oli pakko ostaa savulohta?? :D

Musta tuntuu että joillekkin köyhyysrajalla eläville on todella merkittävä oman imagon kannalta, että käykö S-ketjun vai Keskon puljuissa. Ja Lidlissä he eivät kaikki kehtaa käydä mukamas kun "eivät niin köyhiä oo!!!!!11". No kannattais käydä.

Terveisin paikottain köyhyysrajalla elävä opiskelija Espoosta, joka tekee ostoksensa niin Keskolla, S-ketjulla, Stockalla ja Siwoissa/Valintataloissa, Lidlissä ja kauppahalleissa ihan sen mukaan mistä saan omat tarpeeni tyydyttävät ruoka-aineet ja päivittäistavarat hyvään hintaan sekä kohteliasta palvelua. En juokse erikseen tarjousten perässä, mutta varsinkin liha- ja kalatarjoukset ovat sellaisia joita seuraan ja joihin saatan tarttua.

Vierailija
55/62 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn hinta-laatutietoisena lähes ainoastaa Lidl:ssä, mutta haen joskus erikoistuotteita Prismasta.

Prismassa käydessäni ihmettelen miten jotkut ovat niin tyhmiä että ostavat perusruokatarpeensa sieltä.

Minua siis hävettää käydä Prismassa ja tunnen itseni fiksuksi kun käyn Lidl:ssä.

S- ja K -kaupoissa myös aina ihmettelen miten kallista niissä kaikki on.

Vierailija
56/62 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin se kaupassa käynti voi olla niin vaikeeta.

Se juntiuden/wt:n merkki kun kaupassa käynnistä tarvii tehdä numero.

Jotain pikkusieluisuutta.

Tai vasemmiston aatteen paloa.

Vierailija
57/62 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä lidlissä nyt niin erikoisen halpaa ole kun ottaa bonuskortin huomioon. Tosin löytyy paljon herkullisia tuotteita mitä ei suomi kaupasta saa. esim saksanpähkinäjäätelö.

Herkut siellä on selvästi halvempia. 

T.lsdmies30

Vierailija
58/62 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hinta-laatusuhde. Mielestäni Lidl on tehnyt hyvän teon suomen kulutustavaramarkkinoille iskien kiilaa K-ryhmä/S-ryhmä dipoliasemaan.

Vierailija
59/62 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hinta-laatusuhde. Mielestäni Lidl on tehnyt hyvän teon suomen kulutustavaramarkkinoille iskien kiilaa K-ryhmä/S-ryhmä dipoliasemaan.

Vierailija
60/62 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhyys olisi muka höpeä, jossa olisi jotakin kehtaamista. Sinäkin saatat joskus esimerkiksi sairastua tai joutua työttömäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän