Keksikää helposti lausuttava lempinimi Laurenille
Kommentit (73)
Lamppa, vrt. Jamppa.
Onko Lauren muuten tyttö vai poika?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:07"]Miksi antaa lapselle sellainen nimi että täytyy heti olla keksimässä helposti lausuttava lempinimi???! Why?!
[/quote]
No ei ole mun lapsi, vaan meidän tuleva au pair. Ja meidän lapsi ei osaa vielä sanoa r:ää
ap.
Tuli mieleen Loro, mutta kun r:aa ei saa olla :D Naureskelen taalla itsekseni, kun ranskan Laurentit on Loroja kaikki
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:07"]Miksi antaa lapselle sellainen nimi että täytyy heti olla keksimässä helposti lausuttava lempinimi???! Why?!
[/quote]
No ei ole mun lapsi, vaan meidän tuleva au pair. Ja meidän lapsi ei osaa vielä sanoa r:ää
ap.
[/quote]
No sitten! Kuullostaa heti jarkevammalta. Lola voisi olla?
Lulu sopisi ehkä aupairille.. pehmeä lapsen suuhun..
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:15"]Lulu sopisi ehkä aupairille.. pehmeä lapsen suuhun..
[/quote]
Kaverin koira on Lulu...
ap.
Koska joku älähtää orjatyön käytöstä..
Lala, Lori, L, Lo, Ren, Renny,Elli, Lolly, Lil, Lol
joo, R kirjain noissa joissain...
Oisko liikaa vaadittu, että hoitaja voisi itse ehdottaa sopivaa kutsumanimeä itselleen? Vähän kuin antaisi neekeriorjalle paremman, kristityn nimen, jos te sen noinvain päätätte ja ilmoitatte. "Nice to have you here, Lauren! From now on your name is Lankku!"
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:46"]Oisko liikaa vaadittu, että hoitaja voisi itse ehdottaa sopivaa kutsumanimeä itselleen? Vähän kuin antaisi neekeriorjalle paremman, kristityn nimen, jos te sen noinvain päätätte ja ilmoitatte. "Nice to have you here, Lauren! From now on your name is Lankku!"
[/quote]
Hahahaa
ap
Jos teidän lapsen nimi on vaikka joku Väinämöinen ja Lauren siellä ranskalaisella av:lla juuri nyt kyselee, mikä hitto sopisi noin oudon penskan lempinimeksi, mitäs tuumaat jos hän saapuessaan ilmoittaa: "kutsun lasta sitten Vincentiksi!"
Eiks tuon nyt voisi yhdessä sopia?
No tietenkin sovitaan, kai sitä silti saa kysyä ehdotuksia. Ja voihan hänellä jo olla joku suomalaiseen suuhun sopiva lempinimi vaihtariajoilta.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 22:46"]
Oisko liikaa vaadittu, että hoitaja voisi itse ehdottaa sopivaa kutsumanimeä itselleen? Vähän kuin antaisi neekeriorjalle paremman, kristityn nimen, jos te sen noinvain päätätte ja ilmoitatte. "Nice to have you here, Lauren! From now on your name is Lankku!"
[/quote]
Joo, ja ainakin 1800-luvulla harrastettiin paljon sitä, että uutta kamarineitiä kutsuttiin edellisen kamarineidin nimellä, kun hienostorouva ei jaksanut opetella uutta nimeä...
Löpsy