Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helminauhojen viikonloppu

29.07.2006 |

Olin katsovinani, ettei ketjua vielä ollut, tässä kurkistus eiliseen, aika pitkäänkin ketjuun: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7905555&p=2&tmode=1&smode…

Viikonloppuja helminauhalaisille!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva lukea teidän juttuja, vaikka en oo jaksanu itse kovin usein kirjoitellakaan.

Mulla on ultraan vielä 1,5 viikkoa ja neuvolalääkärikin vasta varmaan viikon päästä... odottavan aika tuntuu pitkältä. Toisilla on maha jo pullahtanut esiin, mulla on hävinny melkein kokonaan. Etova olokin on kadonnu enkä syö enää niin paljon kuin aiemmin eli turvotus alkaa laskea. Kohtu kyllä hiukan tuntuu alavatsaa painaessa. Näin ensikertalaisena ihmettelee miten se olotila voi tälleen muuttua normaalimpaan ja pienempään suuntaan. Miettii onko kaikki kunnossa. Haluaa kuulla jo ne sydänäänet!!! Kävin kyl alkuraskauden ultrassa jossa syke näkyi mut siit on niin kauan aikaa jo. Onko teillä muilla tällasta epäuskoista oloa??? Ois kiva kuulla kommentteja! En vielä oikein viitti edes ajatella äitiysvaatteiden ostamista... Ois kiva osata iloita raskaudesta enemmän.

Anteeks tää valitus! Ehkä tällanen olo kuuluu tähän vaiheeseen...

No mut iloista odotusta kaikille, kohta jo päästään kaikki viikon 12 rajapyykin ohi!!!

Pääsky ja poikanen rv 11+2

Vierailija
22/28 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin RvaPomelolle kiitos vinkistä! Minäkin taidan tollasen tilata kun vaan osaisin päättää minkä värisen...

Eilisistä juhlista selvittiin, oli muuten tosi kivat juhlat. Morsian kaunis, sulhanen komea jne... Iski vaan mulle väsy jo melko aikaisin, mies ois halunnu jäädä vielä jatkamaan ja minä sille tietysti sitten suutuin. Ois sitä paistin pannua tarvittu.

( . ) Tällä rintamalla ei paljon muuta uutta kun että massu vaan kasvaa. Just äsken kaveri sanoi että ihan älyttömän iso on kuumena minun maha siis viikkoihin nähden, arveli että räjähdän ennen talvea... Toivottavasti en nyt kuitenkaan.

Ai niin, uusille tervetuloa ja ultraan meniöille, db, peukut pystyyn.

Minttuli 13+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottaa hyvää ens viikkoa kaikille!

Ja hei, tuli tuosta turvakaukalopussista mieleen, että sit jossain vaiheessa te kokeneet voisitte laatia jotain " ostoslistaa" - minä ainakin oon ihan hukassa noiden tarvikkeiden kanssa! Että mitä olis niinkun hyvä olla olemassa sit heti helmikuussa...

Miiwa voi kuule - älä ikävöi! Nauttikaa kun on pieni tulitauko täältä meitin suunnalta edes viikon verran :)

Lomafiiliksin

Makkara rvHUOMENNA12!!!

Vierailija
24/28 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minoon pikkuihmisen nähny jo kax kertaa ultrassa mutt silti on epäuskonen olo. Muutama päivä ultran jälkeen on olo ihana ja onnellinen mutt sit taas iskee pelko ja epäusko. Mulla kun ei tuo mahakaan o kasvanu millää lailla (juu, tiän, taas toistelen itteeni, sorry =)) ja olo on ok, ei ollenkaa tunnu siltä ett ois raskaana ni

ei todellakaan tunnu siltä ett on raskaana

. Jos tiät mitä tarkotan.. Sitä vaan miettii ett onkohan kaikki sittenkään kunnossa. Kummallinen tää ihmismieli.. Onnex on neuvola tiistaina, jos vaik sydänäänet kuulus ni voi taas hetken aikaa olla onnellinen ja tyytyväinen. Ja jos ei kuulu ni saa luvan ultralla kurkata! Nih!

Nyt meen saunaan, illan/yönjatkeita Helminauhalaisille ja hyviä vointeja!

Maaret(ti) (joko taas? =)) & örppis (viäki rv13+2/14+0) (<-- ja edelleenkin toi jälkimmäinen lukema näyttää hirrrrveen paljon paremmalta =))

Ai nii, nyt on yhelle kaverille kerrottu. Sil olis ollu syyskuussa synskibileet (ja kosteet sellaset) ja ku kyseli tuunko ni kerroin kautta rantain ett enpä viiti tulla vettä sinne lipittää. Ensin kysy ett miten nii ja sit meni n. 1½ sekuntia ja luurista kuulu [b]TÄH[/b]? Hoxas sit ett hitzi vieköö, joko taas. Ensin kiros ett ei h*lvetti, joka kerta ku hän järkkää synskibileet mä oon raskaana mutt sit kyl totes ett hyvä juttu, ja vielä parempi jos tyttö tulee. Ja lopux SUURET onnittelut. Ett ihan oli positiivinen kommentti/vastaanotto vaix hirvitti ett mitähän kuraa tulee niskaan sielt. Kai täst nyt sit uskaltas alkaa kertoilee pikkuhiljaa muillekin, ku on tää " jää murrettu" . =) No, aika aikaasa kutaki.. Mutt nyt sinne saunaan, heips!

Vierailija
25/28 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos [b]RvaPomelo[/b]n ohjeiden!

*vilkutus* ja --------> poisssssssss.......

Vierailija
26/28 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti ihan älyttömän kätevä! Esikoinen syntyi lokakuun lopussa, ja pussi oli käytössä koko talven. Enkä pussiin yleensä koskaan pukenut sisävaatteita enempää (no, hatun tietenkin). Ja viime talvenakin käytin sitten paljon matkarattaissa toppatakin kanssa. Oli tosi kätevä esim. ostoskeskus reissuilla (mentiin siis bussilla).

Toi tarjous on kyllä ihan hyvä, nyt sitä vaan miettii, että joko uskaltaisi ostaa sen toisen... jotenkin tuntuu, että vasta np-ultran jälkeen uskaltaa olla varma, että kaksi niitä vauvoja tosiaan on tulossa. Mietin kyllä sitäkin, että jos jaksaisi ommella itse, kun kaavatkin saisi helposti tuosta olemassa olevasta. Mutta saamattomuus vaivaa, vaikka taitoa löytyisikin ;)

(.) on jättimäinen, oksettaa ja närästää lähes läpi vuorokauden. Vyötärönympärys on kasvanut jo yli 20cm ja tuntuu, ettei vatsanahka meinaa millään pysyä perässä, niin kovasti kiristää. Aamulla tosin täälläkin tuo kumpu on järjellisemmissä mitoissa.

Nikeistä oli puhetta aiemmin. Mun oma on 1,5 vuotta nuoremman pikkuveljen lähes 30v sitten keksimä lempinimi. Vauvalle mietittiin lempinimeä miehen kanssa sängyssä makoillen juhannuksena. Vahva oletus on se, että tulokas olisi myös tyttö ja juuri senkin takia hylkäsin suurimman osan ehdotuksista liian tyttömäisinä. Jostain vaan sitten keskikesän juhla kun oli livahti tuo kesäheinä. Ja tästä sitten ultran paljastetua kaksoset Kesä&Heinä. Jälkeenpäin vitsailimme, että tuo kaksiosainen lempinimi oli enne.

aama ja Kesä&Heinä rv9+6

Vierailija
27/28 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottavaa kuulla että muutkin on epäuskoisia, vaikka se ei oo ollenkaan mukava tunne ja sais pysyä poissa vaan! Ehkä meillä joilla oli vuotoa ja muuta epämääräistä ihan alussa on jääny jonkinlainen pelko kaihertamaan. Oppis vaan elämään sen epävarmuuden kanssa! Voimia jokaiseen päivään!

Toivotteleepi pääskyläinen

Vierailija
28/28 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain kaikille!

Täällä myös yksi odottaja lisää, laskettuaika on helmikuun 15. ja toista odotellaan. Esikoinen on jo lähes 5-vuotias, joten tuntuu kuin taas odottaisi ensimmäistä kertaa, niin on kaikki vauvajutut ja odotusaika mielestä unohtunut.

Keskiviikkona on ensimmäinen ultra. Kolmisen viikkoa sitten kävin neuvolassa ja silloin ei vielä kuulunut ääniä, joten hieman jännittää, onko siellä ketään...Maha tosin on sen näköinen, että kohta sais jäädä äitiyslomalle (saispa;). No ei nyt ihan, mutta tosi nopeesti se siihen pulpahti. Onneksi en näköjään ole ainut!

Olen tässä lueskellut muutaman päivän näitä teidän, juttuja ja mukavaa on ollut. Uskaltauduin nyt sitten itsekin mukaan. Hyvä idea olisi tuo turvaistuinpussukka, enpä olisi tietänyt siitäkään mitään, ellen olisi täällä lueskellut, saati sitten masutuubista..

Onkohan täällä minun lisäkseni ketään Keski-Pohjanmaalta? Vai olenkohan ainoa.

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille!

Emppu1976