Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoon odottajat/äidit

17.04.2014 |

Heippa :) Onko täällä odottajia/äitejä Porvoon seudulta, jotka kaipaavat uusia kavereita? Itse odotan ensimmäistä ja tuntuu, että tuo kaveripiiri täälläpäin on kovin pieni. Ilmoittautukaa täällä ihmeessä, jos tilanne kuulostaa tutulta :)

Kommentit (22)

1/22 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, täällä yksi porvoolainen ensimmäistään odottava :) Oletko itse minkä ikäinen?

2/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mahtavaa et on muitakin :)

Tänä vuonna tuli 27 täyteen. Koska sulla on laskettu aika? Mulla alkoi just viimeinen kolmannes. Aika on kyllä mennyt tosi nopeasti, vaikka jossain vaiheessa tuntui että odotus kestää ikuisuuden :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu on siinä loka-marraskuun vaihteessa. Hieman epätodellinen olo edelleen, mutta selvästihän siellä mahassa joku tuntuu kasvavan :)

4/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama olo tosi pitkään, siihen saakka kunnes alkoi joka päivä tuntea potkuja ja muuta. Ja välillä vieläkin :) neuvolassakin ne kysyi muistaakseni joskus viikoilla 14-15 että tuntuuko välillä tosi epätodelliselta, ilmeisesti siis aika yleistä :)

Minkä ikänen sä muuten oot?

5/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti aika monella onkin, varsinkin jos on tälläinen hieman yllärivauva kyseessä niinkun meillä :D Niitä potkuja odotellaam täälläkin malttamattomana :) Olen 25.

6/22 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yllärivauva on meilläkin :D mutta siis tosi ilonen sellainen. Kaveripiirissä ei hirveesti lapsia oo (taitaa olla itseasiassa vaan yksi) ja välillä tuntuu et oon aika yksin raskaana, niin aattelin että jos täältä löytyis muita samalaisessa tilanteessa :) Ootteko miettinyt haluutteko sukupuolen tietää sitten? Meille on poika tulossa ja oon vähän ehkä riehaantunut noitten vaatteitten ja muitten suhteen. Lohduttaudun kyllä sillä että suurin osa on kirppikseltä tai muuten vaan käytettynä ostettuna niin ei oo ihan kaikki rahat mennyt vauvan juttuihin :D

7/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan kaveripiiriin ei pahemmin lapsosia vielä ole siunaantunut. Taitavat kaveritkin olla hieman hölmistyneitä uutisesta siksi vielä :P Täältä Porvoosta en tunne oikeastaan juuri ketään, ollaan vastikään tänne miehen kanssa muutettu. Meillä rakenneultra kesäkuussa jossa sukupuolen saamme tietää ( ja tottahan haluamme!). En ole vielä suuremmin riuhaantunut hankintoja tekemään, mikä on ehkä ihan hyvä koska itsellä tuntuu olevan sen verran kallis maku, että vararikkohan siinä hyvin nopeasti tulisi eteen. :P Rattaita olen tosin katsellut, tai lähinnä kauhistellut niiden hintoja..

8/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tiedän tunteen ton kalliin maun suhteen :D onneks joku järki on pidettävä päässä, kun ei tässä mikään kroisos ole. Me saatiin just vaunut ja se kokoominen oli kyllä oma projektinsa, siinä meinas hermot mennä molemmilla, varsinkin kun väsyneinä ruvettiin kokoamaan. Huh, nyt ne on onneks kasassa ja ehdin perehtyä kasaan laittoon yms. myöhemminkin :)

Onko sulla mennyt raskaus ihan hyvin? Mulla oli aluks tosi paha olo, mut sit se loppui melkein yhtäkkiä, sopivasti jouluksi. Sen jälkeen ei oo kummempia ollut, paitsi nyt todettiin toi raskausdiabetes :/ mutta ruokavaliolla sekin onneksi (toivottavasti) pysyy kurissa :)

En itekään oo alkuperäinen porvoolainen, oon viitisen vuotta täällä asunut. Tulin kouluun ja töihin ja sille tielle jäin :)

9/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sulla minkäänlaisia oireita ennen sitä sokerirasituskoetta? Harmi homma tuo diabetes kyllä, mutta käsittääkseni pysyy kurissa kun muistaa hieman tarkemmin katsoa mitä suuhunsa laittaa? Mulla ei ole missään vaiheessa ollut paha olo, mitä nyt hormonit laittaneet nyt toisinaan hieman herkistelemään.:D Tänään taisi luennolla tuntua ensimmäiset liikkeetkin masussa :)  Millä alalla olet jos saa udella?

10/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään oireita, vatsa mulla on ollut tosi iso jo pari kuukautta, en tiiä sitten johtuuko se tosta diabeteksesta vai onko ihan muuten vaan. Joo, ruokavaliollahan se aika pitkälti hoituu, nyt varsinkin kun en oo enää töissä ja pystyy pitämään säännöllisen rytmin ruokailussa :) oon ravintola-alalla ja ei aina ihan tullut kolmen tunnin välein syötyä. On painokin pari kiloa tippunut kun alkoi syömään useammin ;) opiskeletko täällä Porvoossa? Mulla on koulu vielä vähän kesken kans, nyt ois mahtavaa saada itteään kunnolla niskasta kiinni ja viimiset tehtävät palautettua niin ehtisin kesäkuussa valmistua.

11/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, eiku loppurutistustusta tekemään niin se on sitten siinä :) Itse opiskelen Helsingissä, vielä reilu vuosi olisi ainakin jäljellä. Katsotaan mitä tuo vauva-arki tuo tullessaan ja mihin aikatauluun rahkeet riittää. Nyt alkaa lukukausi taas olemaan paketissa, muutaman avoimen yliopiston kurssin olen tosi kesäriesaksi ajatellut ottaa. Pyöriikö teillä mitään eläimiä nurkissa? Meillä koira.

12/22 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo mitään eläimiä, aina tasasin väliajoin yritän suostutella miestä melkein mihin tahansa mut en jaksa uskoa että meille saatais yhtään karvasta kaveria tänne :) mikä koira teillä on? Mitä sä muuten opiskelet? Onneks taitaa lähes kaikki opinnot nykyään olla niin joustavia että hyvin pystyy yhdistämään perhe-elämään, vaikka sitten vähän vähemmillä kursseilla. Mulla on täällä kämpässä kaaos meneillään kun kovasti ois tarkotus laittaa vauvanhuonetta kuntoon :D ja sen myötä on jokainen huone ihan sekaisin. Eipähän tuu vapaa-ajan ongelmia loman aikana :)

13/22 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, ompas ollut kiireiset viime päivät :) Viimeiset rutistukset koulua varten kohta takana. Opiskelen kauppatieteitä, syksyn lukukauden tosin otan luonnollisesti jo opintovapaata. Meilläkin vähän kämppä kaaoksessa vielä muuton jäljiltä, pihaakin olisi kiva alkaa laittamaan kesää varten kuntoon.

14/22 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi muutot ei kyllä oo mitään ihania, aina mietin et oispa joku joka tekis koko homman mun puolesta, siis ilman että maksan itseäni kipeäksi siitä ;) just mietin et nyt ois ihana lähteä rannalle mut sit iski todellisuus ja tajusin etten voi makoilla kun kyljelläni eikä sekään taida enää olla kovin kaunis näky. Taidan ihan suosiolla odottaa mökille :D oon ihan kesäfani. Onko sulla kesällä lomaa vai ootko jossain töissä? 

15/22 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako aurinkoa muuten ottaa normaalisti? Mietin sitä tänään kun istuskelin auringossa ja tuntui, että alkaa varmaan lapsivesi kiehua kohta :D Mulla alkaa nyt ihan loma kun muutaman tenrin saisi vielä purkkiin. Helteet oli kyllä ihana ylläri, huomaa että mieli on kumman korkealla kun aurinko paistaa ja vihertää viimein.

16/22 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ees ajatellu ettei sais, välillä saunassa kyllä tulee mieleen et onkohan tää nyt ihan fiksua :D mut kai siihenkin pätee se kohtuus kaikessa. Mullakin on tästä tulossa tiukka kouluviikko, mutta jos sit sais kaiken loppuun. Onko sulla lomasuunnitelmia? Muhun on iskenyt hirvee matkakuume mut pitäis yrittää muistaa etten nyt hirveesti suunnittelis kaikkea. Mutta joku pikku reissu ennen h-hetkeä ois kyllä ihana :) 

17/22 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo matkakuumetta olisi täälläkin hieman ilmassa. Olisin kiva tehdä miehen kanssa vielä joku matka kahdestaan. Tosin raaskiiko näillä säillä kesämökkiä kauemmaksi lähteä :) Minkälaisista matkakohteista sä tykkäät, mikä ollut lemppari? Käytkö muuten tuossa rauhakadun neuvolassa? Mä just kipasin siellä :)

18/22 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joo siellä, mäkin kävin tänään :D nyt tuleekin aika pitkä väli seuraavaan kertaan kun käyn välillä tuolla sairaalalla sen diabeteksen takia. Mutta hyvä se vaan on että huolehditaan :) Lempparipaikka oli varmaan Australia, sinne en kuitenkaan nyt olis lähdössä ;) Thaimaa ei ollut niin mun suosikki. Nyt en ookaan moneen vuoteen käynyt oikein missään, välillä tuli matkusteltua enemmänkin, ei mitään hurjia määriä kyllä. Oon aina halunnut käydä New Yorkissa. Nyt harmittaa kun en ostanut lentoja sillon, muistaakseni syksyllä, kun ne olisi jostain saanut 250€ menopaluu. En muista oliko siinä tullut joku virhe hinnoittelussa vai oliko vaan hyvä tarjous :) onko teillä mökki jossain lähistöllä? Se on kyllä niin ihanaa kun voi lähteä ihan vaikka yhdeksi yöksi mökille, aivan eri tunnelma siellä ja tuntuu kun ois pidemmälläkin reissulla ollut.

19/22 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York oli kyllä todella kiva. Mulla ei ollut etukäteen nycistä sen kummempia odotuksia ja matkan aikanakin hieman kaksjakoset fiilikset kaupungista. Mutta kyllä ihan ehdottomasti käymisen arvoinen kaupunki! Me käytiin talvella niin kesä olisi kiva nähdä myös. :) Mun tekisi mieli nähdä Pariisi tai joku uus paikka Italian maaseuduilta. Mä tykkään viineistä paljon ja aina koitan änkeä itseni johkin viinitilalle joka reissulla ihmettelemään :D Tosin nyt raskaana ollessa ehkä parempi olla kiusaamatta itseään sellasilla kohteilla, kun ei saa maistella.

Meillä on mökki Varsinais-Suomessa, just kivasti reilun tunnin ajomatkan päässä niin pääsee kyllä kätevästi halutessaan minilomalle.

20/22 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä oot ollu siellä :) kiva! Mulle on kans tullut tässä raskauden aikana sellanen olo et haluisin mennä Pariisiin. Aina ennen oon pitäny sitä sellasena romanttisena hömppänä ;) nyt must ois kiva mennä vaikka Tukholmaan. Se oiskin varmaan ihan sopivan matkan päässä nyt.  Ootko paljon nyt tuntenut vauvan liikkeitä? Must tuntuu et täällä alkaa joka ilta sellanen show että vähän hirvittää millanen menijä on tulossa. Nyt on jo hauska kattoo kun näkee ihan ulospäin kun toinen pyörii siellä :) tänään palautin viimeiset  raportit ja muut tehtävät, nyt pidän peukkuja ettei ne tulis bumerangina takas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän