Keskenmeno ja tyhjennys
Minulla todettiin keskenmeno ja tehtiin tällä viikolla lääkkeellinen tyhjennys. Nyt mietin, onko kaikki varmasti lähtenyt...
Kuinka moni on lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vielä joutunut kaavintaan? Oliko jotain oireita mistä voisi huomata että kaikki ei ehkä olekaan lähtenyt? Minua ei nimittäin ultrattu tyhjennyksen jälkeen.En vaan jaksaisi odottaa jälkitarkastukseen. Sitten jos vielä pitäisi kaapia, niin eihän tämä ole ikinä ohi.
Kommentit (2)
Siis kaavinnassa lääkkeellisen tyhjennysyrityksen jälkeen. Ainoa vaan, että mun kohdalla ne lääkkeet eivät saaneet aikaan yhtään mitään, siksi kaavittiin.
Itse ihmettelin, kun ei ole ollut mitään vuotoja, mutta kuulin, että se on luultavasti merkki siitä, että kaikki kudos on tullu pois.
Runsas vuoto, paha haju ym voisivat olla merkkejä siitä, että kaikki ei ole lähtenyt.
Niin tuskallista kuin tuo turha odottaminen on niin mä kyllä suna yrittäsin päästä ultrattavaksi mahdollisimman pian. koitahan jaksaa.
spontaani keskenmeno jota vauhditettiin lääkkeillä rv11+3, jolloin ultrattiin ja kaiken piti olla hyvin. Ei kuitenkaan ollut, vaan vuoto kivut sekä heikko olo vain jatkuivat. Vuodot vain kestivät, joka tuntui oudolta ja siitä itsekin ajattelin ettei kaikki ole ihan niinkuin pitäisi, kun vuodot olivat kestäneet reilu 4 viikkoa oli jälkitarkastus ja olin jo ihan valmis vaikka menemään kaavintaan kunhan vaan vuodot saataisiin kuriin ja olo kohenemaan, kun aloin jo tuntea lähes koko ajan huimausta ja hemoglobiini vain laski vuotojen vuoksi. Ultrassa lääkäri havaitsi jotain paksunnosta yhä kohdun seinämässä, joka osoittautui naisten polilla seuraavana päivänä raskausmateriaaliksi ja ilmeisimmin istukan palaseksi. Jouduin/pääsin kaavintaan joka oli helpotus kun kivut hävisivät ja vuodotkin loppuivat vähenevinä viikon kuluessa, ja vuodin paljon vähemmän kaavinnan jälkeen kuin ennen sitä. Toivottavasti tilanteesi selviää, harvinaisiahan nämä ovat, mutta toki mahdollisia.
vauva2006